Auteur Topic: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)  (gelezen 3355 keer)

Offline koenwillen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Heb je mij gemist want niets is wat het lijkt ;)
'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Gepost op: 13-05-2022, 12:37:40 »
Opmerkelijk nieuws. Vanaf 18 mei zal de zender Play5 'Wie is De Mol?' seizoen 22 uitzenden in België onder de naam De Mol NL. Iedere woensdag om 20.35 is er een nieuwe uitzending, vrijdag in de vooravond is er herhaling van die uitzending rond 18.15 - 18.30.

Ik ga er vanuit mits De Mol ook beschikbaar was op NPO Start dat er met AVROTROS een deal is gesloten dat 'Wie is De Mol?' ook later op de Play zenders wordt uitgezonden. Ze zenden ook al een tijdje Hunted uit onder de naam Klopjacht NL.

De programmapagina kan je hier vinden.
De trailer voor het programma kan je hier vinden.

K.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Reactie #1 Gepost op: 13-05-2022, 12:41:59 »
Leuk. Die meneer links ziet er verdacht uit.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Reactie #2 Gepost op: 13-05-2022, 15:04:34 »
Zullen ze nu een andere Mol kiezen? ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Reactie #3 Gepost op: 13-05-2022, 16:47:14 »
Ben wel benieuwd hoe de niet trouwe zuiderkijkers erop reageren. Plus of ze minder skewed zijn gezien de maskerhint.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Reactie #4 Gepost op: 13-05-2022, 19:44:35 »
De grote fans zullen al wel via AVRO Tros gekeken hebben.
Diegenen die nu gaan kijken, zijn ofwel al helemaal gespoilerd over wie de mol is, of volgen het zo niet, dat ze helemaal niks daarvan mee krijgen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Reactie #5 Gepost op: 13-05-2022, 21:27:54 »
Die zitten zeker niet op dit forum, dus veel zullen we er niet van merken hier denk ik.

Maar op zich wel een slimme zet toch dat ze deze seizoenen uit gaan zenden? Genoeg seizoenen beschikbaar. (Ben wel benieuwd hoe een Nederlands seizoen valt bij publiek dat de Vlaamse mol gewend is, moet toch wel voelen als een stap terug)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Reactie #6 Gepost op: 13-05-2022, 22:50:07 »
Leuk. Die meneer links ziet er verdacht uit.
Alle gekheid op een stokje: spoilers worden natuurlijk wel een probleem. Wij zien de Belgische tegelijk met België zelf, maar de Nederlandse mol is natuurlijk al bekend. Dus de vraag is hoe spannend dat wordt voor de eventuele Vlaming die misschien al per ongeluk ergens in de media iets hebben gezien. Of die iets gaat opzoeken over de Nederlandse mol, misschien denkende dat deze varient ook "actueel" is.

Hopelijk wordt het een succes, en gaan ze het volgend jaar gewoon in januari aanbieden en niet pas in mei, zodat zij ook 2 volledige series kunnen meespeuren net als wij :)

(Ben wel benieuwd hoe een Nederlands seizoen valt bij publiek dat de Vlaamse mol gewend is, moet toch wel voelen als een stap terug)
Ik weet het niet. Misschien zien zij juist dingen die ze heel goed vinden, juist omdat de NLse mol voor hen nieuw is.
« Laatst bewerkt op: 13-05-2022, 22:52:14 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Reactie #7 Gepost op: 13-05-2022, 22:56:24 »
Leuk. Die meneer links ziet er verdacht uit.

 ::rofl::
Zou hij acteer-skills hebben?

Ik ben ook benieuwd hoe dit in Vlaanderen wordt ontvangen. Scheelt dat er niet van tevoren een livestream is, denk ik. Geen gevaar voor maskerhints enzo. ;-)
« Laatst bewerkt op: 13-05-2022, 22:59:24 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Reactie #8 Gepost op: 20-05-2022, 07:58:57 »
Ben benieuwd in welk land het is opgenomen......

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Reactie #9 Gepost op: 20-05-2022, 13:36:41 »
Ik hoop wel dat deze samenwerking tussen AVROTROS en Play4 zich langer dan één jaar doorzet. Aangezien dit seizoen al eerder is uitgezonden, weet menig Vlaming al wie de Mol is, wat toch niet heel lang 'geheim' zal blijven voor het grote publiek. De kijkcijfers zullen dit eerste seizoen ook wel tegenvallen.

Als ze volgend jaar de seizoenen voor zowel Vlaanderen als Nederlander gelijk aan elkaar plaatsen, kan het wel een versterkend effect op elkaar kunnen hebben.

Wel een goede ontwikkeling dat deze samenwerking er is!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: 'De Mol NL' vanaf 18 mei op Play5 (België)
« Reactie #10 Gepost op: 20-05-2022, 19:04:17 »

Wel een goede ontwikkeling dat deze samenwerking er is!

Mee eens.
Laatste twee afleveringen van De Mol kon ik op een of andere manier niet kijken op GoPlay, dus erg blij dat het wel mogelijk was op NPO Start.  ::ok::

Lijkt mij ook erg tof als Vlaanderen en Nederland op dezelfde dag kunnen kijken. En je lost ook het probleem van spoilers op. Het lijkt mij ook dat WIDM na al die maanden toch niet helemaal een verrassing meer is, omdat het overal in de media is geweest. Het scheelt wel, vind ik dan, dat het een leuke groep is.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)