Auteur Topic: Molloot staat in het woordenboek!  (gelezen 5277 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #20 Gepost op: 24-11-2022, 15:55:13 »
yes  ::confettie::

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #21 Gepost op: 31-01-2023, 00:12:04 »
Geweldig, wat een prestatie, gefeliciteerd jongens. Een mooie blijk van erkenning!!!!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #22 Gepost op: 31-01-2023, 20:52:14 »
Over Vriendlief gesproken: ben ik nou de enige die zijn tekeningen deerlijk mist?  :\'(
Woosie down?

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #23 Gepost op: 1-02-2023, 10:37:56 »
Ik heb vriendlief/Johan gesproken en het ontbrak hem aan zin om wat te tekenen dit jaar. Misschien volgend jaar weer zei hij..
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #24 Gepost op: 5-02-2023, 18:03:17 »
Het is wel erg leuk ja. Als ik zoek met de zoekfunctie (op dit forum) zie ik dat het woord in 2007 (het jaar van de tekening van Vriendlief) verder niet gebruikt werd en pas wat jaren erna echt als de geuzennaam en dan door Lautjuh die in 2010 de actie zou starten.

De actie waarvan de Hyves-pagina hier nog te bekijken is: https://web.archive.org/web/20131127175251/http://molloot.hyves.nl/ ;D


Voor mijn gevoel gebruikte iedereen het overigens wel al best veel in die tijd hoor. Ook tijdens de fan dagen en de speurtochten bij de kartbaan en zo. Dat was natuurlijk ook het jaar met Dick Jol maar toen gebruikte het actieve groepje wat daar bij betrokken was het onderling iig al wel met elkaar. Volgens mij werd het ook eerder op het andere forum gebruikt waar we eerst opzaten met die speurtochten etc. Maar daar zat maar een kleine groep mensen op destijds.   Volgens mij is het daar door ook een beetje door ontstaan door die speurtochten destijds omdat we malloten waren dat we hints en coordinaten dachten te zien en zonder enige aanwijzing daar toch met enkele molloten heen zijn gegaan.  🤣
Maar zo gaaf dat het eindelijk gelukt is. En ook mooi jubileum jaar van dit forum.
Kan je nog zover terug zoeken in het forum. Ik zou zo graag eens mijn oude account nog eens in kunnen.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2023, 18:11:59 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #25 Gepost op: 5-02-2023, 18:12:46 »
Je kan gewoon bij "leden" je oude accountnaam vinden, daarop klikken en al je berichten teruglezen. Is een leuke tijdmachine. ;)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #26 Gepost op: 5-02-2023, 18:14:51 »
Ik zat net al te zoeken maar kon het niet zo snel vinden op mijn iphone. Heb dat op computer idd wel eens gedaan jaren geleden al. Heb volgens mij inmiddels 3 of zelfs misschien wel meer accounts hier. 🤣

Edit.  @xaniapops 15-02-2005. Ik denk dat dat mijn eerste account hier is geweest.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2023, 18:20:47 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #27 Gepost op: 5-02-2023, 21:37:51 »
Was jij in 2005 ook op de fandag? Daar was toen een groepje bij van het NL-forum, dat dacht dat ik een vrouw was. Ik had mijn verdenking destijds "vertaald" naar mijn mol van toen.....

Ma-ma-mol.......hilarisch om de gezichten van dat groepje te zien, destijds.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #28 Gepost op: 5-02-2023, 22:24:14 »
Haha ja daar was ik bij en dat dachten wij ook idd.
Voor mij zijn jij en Heinz zo’n beetje nog de enige 2 die ik herken van die begin tijd toen we nog met een man of 20/50 op het forum zaten om die speurtocht te ontcijferen.
Voor mij de molloten van het eerste uur. Haha.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2023, 22:29:06 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #29 Gepost op: 2-03-2023, 15:37:40 »
Het zou leuk zijn als dit in de finale van dit seizoen ook officieel wordt meegedeeld aan alle molloten die hierbij aanwezig zijn en die in de bioscoop of op TV zitten te kijken naar het event. Dit is iets dat ze allemaal moeten weten, alle molloten in heel Nederland, ze zullen trots zijn als ze dit horen!!!!!!! ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 2-03-2023, 15:39:28 door AggieMol »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #30 Gepost op: 2-03-2023, 15:40:45 »
En jíj krijgt een Dikke Van Dale, en jíj krijgt een Dikke Van Dale, en jíj...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Molloot staat in het woordenboek!
« Reactie #31 Gepost op: 2-03-2023, 19:15:54 »
Ok en dan even een Mol België doen. En in een paar van die Van Dale's hints naar de 10 kandidaten van s24.  ::hypocriet::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?