"Met al die koffertjes, lijkt het wel Moljoenenjacht." - AusTralië (You really look like my nephew!) - 
"Gegokt en verloren" - bij "Een zwart dal inrennen" kan ik alleen denken aan NicaragUa? (Cerro Negro?) -
Maar niet de goede aflevering.
"Bing, boing, bats… In de goot" - moet dan wel NooRd-Ierland zijjn (flipperkasten) -
Nu klopt ie!
"Een "Frisse" verschijning" - IJSland of IJsLand afhankelijk van of de IJ als één letter telt
-
De IJ telt als een letter.
"Hier werd voor het eerst niet alleen met mannen geschoten op de kandidaten" - DOminicaanse Republiek (drones) of TSjechië (ballerina's)? -
Dominacaanse republiek, maar ook dit is niet de juiste uitzending.
Voortgang:
DE.O..SHE.VA.K.T.A.RDIT.A...EREI..
Nog openstaande quotes:
Ik ga op reis en zij nemen mee - CanaDa Voor Seizoen 21, 15 en 13, was er al een treinopdracht te zien - JordaniE- Hier werd voor het eerst niet alleen met mannen geschoten op de kandidaten
Naar deze locatie werd gevraagd… - Oekrainë- Al in den beginnen moest je je in de groep mengen om door te kunnen
- Voorkennis, tegen kennis
Wanneer een karaktereigenschap beter overeenkomt dan je zelf wilt toegeven - IndoneSiëLost in translation - Hong-Kongeen knallende opening - El Salvador- Als je me gaat missen, dan ben ik vissen - Spanje -> T
Hardlopers, roodlopers - Verenigde Staten (Oregeon)Zij LIEPEN voorbij het geld… - Azerbeidzjaner was al iets ingestopt, maar er staan nu ook al geldbedragen op - ColombiA...En van deze locatie kwam het antwoord - Kazachstan- Wie is de mol, belooft (gouden) bergen
- M
et al die koffertjes, lijkt het wel Moljoenenjacht. - AusTralie Die oud winnaar is nu ineens wel een stuk jonger geworden - Sri LaNkaZakken voor je examens - JapAn- Uithalen met weinig resultaat
- Bing, boing, bats… In de goot - NooRd-Ierland
Ik zit hier in een kooi, en jij bent vrij - ZuiD-AfrikaDoor een auto(matisch) door zijn - ItalIëDe zak in as - PorTugalEen "Frisse" verschijning - IJsLand…en zij bijna voorbij de jokers… Armenië- Naar de bekende wegen vragen.
- Af-geschermd
- Gegokt en verloren
2 kandidaten weg, maar geen een rood scherm te zien. GEorgië...En zij hadden helemaal niks. Rusland De allereerste testrun ArgEntiniëGelukkig hebben we de foto's nog MexIco- Wat je niet ziet, kun je wel horen
- De slechtste is slechts bijzaak
De seizoenen die nog openstaan:
S1, S2, S4, S5(De andere locatie), S7, S11(De andere locatie), S14(De andere locatie), S16, S21, S22, S23
En ik merk dat er nog een foutje in is geslopen:
"Al in den beginnen moest je je in de groep mengen om door te kunnen" Gaat over de verkeerde aflevering. Als deze geraden is krijgen jullie de letter cadeau.
Hints:
"Voorkennis, tegen kennis." - De belangrijkste vraag, is de kennis die ingeleverd moest worden.
"Uithalen met weinig resultaat" - Iets met hard geluid dus.
"Naar de bekende wegen vragen." - Zouden er straten zijn die voor ons bekend zijn