Klik >> HIER << om gelijk naar de veiling te gaan! Gelukkig Nieuwjaar allemaal

En een nieuw jaar, betekent een nieuw seizoen van Wie is de Mol?!
Om dat te vieren heb ik deze keer iets bijzonders bedacht. Door de jaren heen heb ik namelijk een flinke Wie is de Mol?-collectie bij elkaar verzameld. Dit jaar hoop ik daar nu andere molloten blij mee te kunnen maken. Daarom organiseer ik samen met WieIsDeMol.com een eigen fanveiling!
De VeilingitemsWat de items allemaal zijn zal snel bekend worden gemaakt. Maar ik verklap alvast dat het onder meer gaat om Molgeld, een berucht T-shirt én een origineel Molboekje! Je kunt een aantal van je favoriete opdrachten herbeleven als je op ze biedt op de veiling. Ben je pas later ingehaakt om mee te bieden op de Wie is de Mol?-veilingen of moet je nog beginnen met verzamelen? Dit is je kans om je collectie uit te breiden met items die teruggaan tot 2010!
Het Goede DoelDe veiling is natuurlijk niet voor niets. De opbrengst komt geheel ten goede aan het
Prinses Margrietfonds van het Rode Kruis. Hiermee kunnen concrete projecten gefinancierd worden in landen waar klimaatverandering nu al hard toeslaat. Door de bevolking voor te bereiden op aanstaand natuurgeweld kunnen rampen voorkomen worden. Daarmee kan met elke besteedde euro wel zeven euro aan noodhulp achteraf bespaard worden. De projecten helpen bovendien mee aan het herstel van de natuur én bieden economische kansen aan de lokale bevolking.
Mijn goede vriend Chris Zegers legt het voor jullie uit:
Win-win-win dus, en dan kun je met jouw donatie ook nog eens een uniek Mol-item bemachtigen! Bieden kan tot woensdag 11 januari 21:00 op
de Veilingpagina