Auteur Topic: [Poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 26146 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
[Poll] Wie is de afvaller?
« Gepost op: 3-01-2023, 13:40:35 »
De kans is zeker aanwezig dat er meteen iemand naar huis moet, dus de poll mag nu niet missen ::hug::
« Laatst bewerkt op: 8-01-2023, 14:17:33 door Heinz »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #1 Gepost op: 3-01-2023, 13:46:10 »
Heb je de laatste promo gezien, Lo? Ik nog niet, maar zitten blijkbaar beelden van de executie in.

Dan misschien stiekem toch niemand.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2023, 14:24:26 door Amethyst »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #2 Gepost op: 3-01-2023, 14:52:09 »
... maar zitten blijkbaar beelden van de executie in.

kwaliteit verlaagd, hopelijk net klein genoeg. Zie bijlage.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2023, 14:54:49 door foxhunter »

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #3 Gepost op: 3-01-2023, 14:54:04 »
Ja, ik miste dit topic al!

Zou mooi zijn als er niemand uit gaat de eerste aflevering. Dan heb je nog kans om de kandidaten in actie te zien

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #4 Gepost op: 3-01-2023, 15:05:00 »
Op basis van deze promo denk ik dat er juist wel iemand naar huis moet.
Wie dat is, nog geen idee.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2023, 15:06:11 »
Ik vrees voor Annick (maar hoop het bepaald niet).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #6 Gepost op: 3-01-2023, 15:11:43 »
kwaliteit verlaagd, hopelijk net klein genoeg. Zie bijlage.

Dank je.

De Mol krijgt meestal geen scherm te zien in afl. 1. Merel was de laatste, toch? Maar had vrijstelling, dus telt niet echt, vind ik. Daarvoor Jan (soort van) en Klaas. Klaas werd meteen voor de leeuwen gegooid. Reageerde wel oké toen. Goed om dat in de gaten te houden.

De Mol zit bij de 1e executie ook bijna altijd op de 2e rij. Alleen Everon, Renée (is vrij kort) en Merel niet in recentere seizoenen, als ik het me goed herinner. Ik heb het tot Kees gecheckt, geloof ik. Die zat ook op de 2e rij.
« Laatst bewerkt op: 3-01-2023, 16:06:55 door Amethyst »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #7 Gepost op: 3-01-2023, 17:10:17 »
Hetzij niemand, hetzij Annick.
Ich bin ein Bärliner!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #8 Gepost op: 3-01-2023, 20:10:06 »
Nabil

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2023, 10:29:50 »
100% zeker dat dat Froukje is, gebeurt altijd wel de bekendste naam die ook gelijk weer eruitgaat
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #10 Gepost op: 4-01-2023, 10:59:39 »
100% zeker dat dat Froukje is, gebeurt altijd wel de bekendste naam die ook gelijk weer eruitgaat

Haha die 100% vind ik mooi. Aangezien dat natuurlijk niet een keuze is: we gooien de bekendste kandidaat eruit. Want het gaat om een test. En de afgelopen jaren was dit (in mijn ogen) zeker niet het geval. Misschien seizoen 20 nog met Anita. En eventueel seizoen 18 met Ron.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2023, 17:57:30 »
Ik vrees voor Ranomi, omdat de edit uitstraalt dat ze niet de mol is (voor mij dan).

Maar ik ben nog niet 100% overtuigd van haar onschuld.  ;D Laten we zo zeggen: als Ranomi de eerstvolgende twee afleveringen niet afvalt, komt ze bovenaan op mijn verdachtenlijst te staan.
Voor nu denk ik: Ranomi is de eerstvolgende afvaller.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2023, 18:21:54 »
Haha die 100% vind ik mooi. Aangezien dat natuurlijk niet een keuze is: we gooien de bekendste kandidaat eruit. Want het gaat om een test. En de afgelopen jaren was dit (in mijn ogen) zeker niet het geval. Misschien seizoen 20 nog met Anita. En eventueel seizoen 18 met Ron.

gaat om een test? wat een bull****  ze gooien gewoon eruit wie de productie wil wie er in welke volgorde uitgaat, krijgen wij die testuitslagen ooit te zien, umm nee, corruptie in dit programma
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2023, 18:24:38 »
100% zeker dat dat Froukje is, gebeurt altijd wel de bekendste naam die ook gelijk weer eruitgaat

Bekendste bij oudere mensen misschien, als je dat bedoelt. Soys filmpjes worden het meest bekeken.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #14 Gepost op: 6-01-2023, 23:01:16 »
gaat om een test? wat een bull****  ze gooien gewoon eruit wie de productie wil wie er in welke volgorde uitgaat, krijgen wij die testuitslagen ooit te zien, umm nee, corruptie in dit programma

Zou het failliet van dit programma betekenen. Beetje misselijk gedacht dit ::ohno::

Ik geloof nóóit dat de makers een kandidaat als bijvoorbeeld Vincent Vianen of Maurice Lede er als eerste uit hadden willen hebben destijds. Ook Georgia Verbaan is een goed voorbeeld van dat de makers er oprecht van baalden dat iemand eruit ging. Nee, ik geloof het gewoon écht niet.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2023, 00:55:47 »
gaat om een test? wat een bull****  ze gooien gewoon eruit wie de productie wil wie er in welke volgorde uitgaat, krijgen wij die testuitslagen ooit te zien, umm nee, corruptie in dit programma

Corruptie? Dat is een grote beschuldiging. En grote beschuldigingen vragen om overtuigend bewijs.

Offline Denils

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2023, 08:15:36 »
Laten we dit topic nou niet vervuilen met dit soort corruptie onzin... Gewoon lekker van het seizoen genieten lijkt me een beter plan  ::ok::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #17 Gepost op: 7-01-2023, 08:48:09 »
Sander of Froukje als 1e. Lijken me niet fanatiek genoeg.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #18 Gepost op: 7-01-2023, 08:58:21 »
Laten we dit topic nou niet vervuilen met dit soort corruptie onzin... Gewoon lekker van het seizoen genieten lijkt me een beter plan  ::ok::

oke  ::ok::

ik wordt gewoon beetje paranoide soms, qua wie er in welke volgorde ook uitgaan, maar ja soms is het ook dat het wordt bepaald op wie er het langst over doet (bij gelijke hoeveelheid foute antwoorden)


Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #19 Gepost op: 7-01-2023, 08:59:28 »
Om een of andere reden zegt mijn gevoel ook een oudere vrouw, maar ik hoop toch dat het eens niet klopt. Iemand als Soy lijkt me wel leuk als eerste afvaller  :-X lijkt me echt zo'n typische finalist.

Anke zou ik denk ik het minste missen. Ik vergeet steeds dat ze meedoet, kan er nog niet echt hoogte van krijgen en komt een beetje saaitjes/normaal over. Maar ze mag me natuurlijk altijd overtuigen van mijn ongelijk als het eenmaal is begonnen!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?