Auteur Topic: [Poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 26681 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #180 Gepost op: 19-02-2023, 14:28:57 »
Jurre is de mol, Daniël gaat winnen.

Soy denkt Ranomi en Ranomi denkt Soy, dus één van hen gaat afvallen > is echt 50/50. Ik heb maar op Soy gestemd. Een mannenfinale lijkt me wel cool, is nooit gebeurd in de NLse WIDM

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #181 Gepost op: 19-02-2023, 14:33:51 »
Laat ik eens zeggen... Jurre!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #182 Gepost op: 19-02-2023, 15:01:32 »
Jurre! En bedankt voor de moeite  ::zwaai::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #183 Gepost op: 19-02-2023, 15:24:23 »
Dan zouden we eindelijk eens verwend worden want er zijn dit jaar nog helemaal geen tunnelinstortingen geweest  ::bravo::

Een paar weken geleden stond Soy zo dik eerste, was een prachtig moment geweest voor een exit, dat had ik ook wel verwacht. Maar nee, hij is alleen maar minder verdacht geworden en staat nu onderaan in de poll. Ik denk dat hij nu gaat, dus dat zal opnieuw een lauwe exit zijn, zoals tot nu toe elke week geen verrassing was :-\\
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #184 Gepost op: 19-02-2023, 16:04:22 »
Ik verheug me op de tunnelinstorting nepmol Jurre. OHOH wel een beetje gemeen hé?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de afvaller?
« Reactie #185 Gepost op: 19-02-2023, 16:34:07 »
Om een of andere reden zegt mijn gevoel ook een oudere vrouw, maar ik hoop toch dat het eens niet klopt. Iemand als Soy lijkt me wel leuk als eerste afvaller  :-X lijkt me echt zo'n typische finalist.

Anke zou ik denk ik het minste missen. Ik vergeet steeds dat ze meedoet, kan er nog niet echt hoogte van krijgen en komt een beetje saaitjes/normaal over. Maar ze mag me natuurlijk altijd overtuigen van mijn ongelijk als het eenmaal is begonnen!


Dat over Soy daar blijf ik bij  :P
Maar toch nog even terugkomen op Anke, ze heeft me positief verrast gedurende het programma. Blij dat ze toch zo ver is gekomen.  ::bravo::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #186 Gepost op: 19-02-2023, 16:51:52 »
Soy gaat afvallen.

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #187 Gepost op: 19-02-2023, 17:09:06 »
Ik verheug me op de tunnelinstorting nepmol Jurre. OHOH wel een beetje gemeen hé?

Welnee; eerder grappig  ;D

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #188 Gepost op: 19-02-2023, 17:12:25 »
Soy moet r nu toch echt uit!

I mean, voor mijn pool wel. Daniel/Ranomi als finalisten en Jurre als Mol.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #189 Gepost op: 19-02-2023, 17:55:39 »
Dan zouden we eindelijk eens verwend worden want er zijn dit jaar nog helemaal geen tunnelinstortingen geweest  ::bravo::

Een paar weken geleden stond Soy zo dik eerste, was een prachtig moment geweest voor een exit, dat had ik ook wel verwacht. Maar nee, hij is alleen maar minder verdacht geworden en staat nu onderaan in de poll. Ik denk dat hij nu gaat, dus dat zal opnieuw een lauwe exit zijn, zoals tot nu toe elke week geen verrassing was :-\\
Nou dat Soy nu zo laag staat in de mol app is logisch verklaren, omdat ze bij de laatste testvraag van aflevering 6 de antwoord die naar Soy had geleidt niet kon invullen en veel mensen niet meer punten durfden te geven aan Soy en hij stond alleen zo hoog eerst, omdat hij van deze groep volgens mij voor de meeste, de meest bekende Nederlander is en Jezus heeft gespeeld in The Pasion.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2023, 17:59:00 door Mol1991 »

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #190 Gepost op: 19-02-2023, 17:57:28 »
Ik denk dat Soy gaat afvallen, maar hoop op een grote stunt zoals dat Jurre afvalt. Zo’n wow moment als voorbeeld bij Leonie.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #191 Gepost op: 19-02-2023, 21:24:24 »
Ik denk (en hoop Soy) maar het zou ook tof zijn als Jurre eruit gaat (alhoewel hij wel mijn mol is en ik hem een fijne toevoeging vind maar een wtf-moment mag van mij best komen).

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #192 Gepost op: 19-02-2023, 22:53:34 »
Ik hoop Ranomi, omdat we haar door de laatste test eigenlijk afschrijven als mol en ik een mannenfinale ook wel eens leuk zou vinden.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #193 Gepost op: 20-02-2023, 09:59:24 »
Nou dat Soy nu zo laag staat in de mol app is logisch verklaren, omdat ze bij de laatste testvraag van aflevering 6 de antwoord die naar Soy had geleidt niet kon invullen en veel mensen niet meer punten durfden te geven aan Soy en hij stond alleen zo hoog eerst, omdat hij van deze groep volgens mij voor de meeste, de meest bekende Nederlander is en Jezus heeft gespeeld in The Pasion.

Exact. Toch wel verrast dat Anke afviel. Soy  wordt bij de minder fanatieke kijkers ook nog wel steeds verdacht.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #194 Gepost op: 21-02-2023, 12:20:41 »
Ik ga gewoon mijn rijtje af: Jurre.
En het is aangekondigd op het strand, want Jurre verdwijnt als een mol in de grond, en wordt daarna weggespoeld door de zee.
En die schep lijkt hem nog een doodssteek te geven.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2023, 12:22:38 door foxhunter »

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #195 Gepost op: 21-02-2023, 12:42:26 »
Zoals het er nu naar uit ziet denk ik Soy of Ranomi. Jurre zit vol op Daniël en Daniël vol op Jurre.
Het zou ook nog kunnen dat Soy een vrijstelling krijgt en zo door is naar de finale, Ranomi het licht heeft gezien maar we van haar geen verdenkingen krijgen te zien. In dat geval kan Jurre of Daniël ook nog.
Ik denk dan aan de finale tussen Merel-Niels en Sarah, waar topverdachte Sinan nog afviel vlak voor de finale.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #196 Gepost op: 21-02-2023, 16:54:49 »
Soy

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #197 Gepost op: 21-02-2023, 17:53:07 »
Ik ga gewoon mijn rijtje af: Jurre.
Ik ga ook voor Jurre.
Een exit van de favoriet vlak voor de finale maakt de grootste indruk.

En anders vanzelfsprekend Daniel.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #198 Gepost op: 22-02-2023, 21:49:32 »
We hebben aflevering 8 en 9 nog en 4 kandidaten.
Is er de komende aflevering een afvaller zodat we met 3 kandidaten naar aflevering 9 gaan? En dan naar de finale met dezelfde 3?
Of komt er nog een vrijstelling zodat er 4 kandidaten naar aflevering 9 gaan en dan nog een afvaller.
Sowieso finale met 3!

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #199 Gepost op: 22-02-2023, 21:51:57 »
We hebben aflevering 8 en 9 nog en 4 kandidaten.
Is er de komende aflevering een afvaller zodat we met 3 kandidaten naar aflevering 9 gaan? En dan naar de finale met dezelfde 3?
Of komt er nog een vrijstelling zodat er 4 kandidaten naar aflevering 9 gaan en dan nog een afvaller.
Sowieso finale met 3!
aflevering 9 is de finale en aflevering 10 de ontknoping in Nederland en wat de mol gedaan heeft, zoals elk jaar!