Auteur Topic: [Poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 25698 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #260 Gepost op: 28-02-2023, 22:31:00 »
Soy kan echter wél toneelspelen als hij dat wil, - behalve als hij net een rood scherm heeft gezien - en het kan zijn dat ie net doet alsof ie zich laat inpalmen, echter de manier waarop hij zei: ‘wat heb jíj́ een geluk!’ toen Jurre de vrijstelling van hem afpakte, lijkt er veel op dat ie in Jurre niet de mol ziet.

Terwijl Ranomi tijdens onderonsje met iedereen tegen Jurre zei: ‘dat weet jij toch wel?’ toen Jurre iets vroeg over de test die ze gemaakt hadden. Dat leek er opeens veel op dat ze Jurre toch verdenkt.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2023, 22:34:53 door Run »

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #261 Gepost op: 28-02-2023, 22:53:58 »
En plus Ranomi zei er iets van dat Jurre niet enthousiast leek over het abseilen, nou proberen ze kon de zin niet afmaken.

Soy zat er soort van bij en keek erna toen ze dit noemde en heel zenuwachtig met zijn handen tegen zijn lippen bewegen..

Aflevering 8 heeft zo erg bewezen dat Ranomi vol op Jurre zit. En Soy veel minder.

Dus zou Jurre de mol zijn, is mijn conclusie dat het niet anders kan zijn dat Soy afvalt. Of Soy moet weer mazzel hebben
« Laatst bewerkt op: 28-02-2023, 23:00:06 door Mol1991 »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #262 Gepost op: 28-02-2023, 23:26:00 »
Jurre zei bij die enveloppen dat Soy hem een vriendendienst kon leveren en dat Soy de vrijstelling toch niet nodig had. Nu denk ik, dat Soy aan hem verteld kan hebben, dat hij 100% weet wie de mol is en misschien ook een naam, Daniel of Ranomi, en daarom zou Soy de vrijstelling niet nodig hebben.
Maar ook dat kan een afleidingsmanoeuvre zijn van Soy, misschien zitten ze nu alledrie op Jurre.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2023, 23:27:33 door Run »

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #263 Gepost op: 1-03-2023, 07:30:24 »
Het zou zeker kunnen dat ze alle drie nu Jurre verdenken of dat Ranomi toch nog steeds Soy verdenkt of Soy Ranomi verdenkt. Maar helaas is dat niet helemaal duidelijk bij de biechten van hen bij de test. Maar als ik echt na de aflevering kijk en naar mijn gevoel luister zit Ranomi veel meer op Jurre dan Soy en ik geloof dat ze iets heeft gezien bij de analoge test.
En vind Ranomi geen type die aan tunnelvisie kan leiden en Soy wel. Maarja misschien zit ik helemaal verkeerd hiermee. Ik gun het Soy wel, want hij is echt één van de leukste bekende Nederlanders die ik ken.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #264 Gepost op: 1-03-2023, 10:01:37 »
Jurre zei bij die enveloppen dat Soy hem een vriendendienst kon leveren en dat Soy de vrijstelling toch niet nodig had. Nu denk ik, dat Soy aan hem verteld kan hebben, dat hij 100% weet wie de mol is en misschien ook een naam, Daniel of Ranomi, en daarom zou Soy de vrijstelling niet nodig hebben.
Maar ook dat kan een afleidingsmanoeuvre zijn van Soy, misschien zitten ze nu alledrie op Jurre.

Jurre zei dat Soy niets aan de inhoud van de enveloppe had. Dat klopt want alleen de winnaar  kreeg de inhoud van de enveloppe. Soy heeft niet gewonnen. Hij zou dus ook sowieso de vrijstelling niet krijgen.

En Soy keek op zijn dingetje en die gaf een soort van schuin lachje...dat ik dacht:Jij hebt er toch niks aan. Dus als je mij nou even laat weten dat jij iets goeds ziet...dan kan ik dat kiezen en dan kan je er voor me zijn.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #265 Gepost op: 2-03-2023, 07:36:49 »
Gisteren was Ranomi bij de theatershow Nu ik je zie van Soy, zag ik op Instagram bij stories.
En hij plaatste een foto van hen samen met het liedje Spetter Pieter Pater (waarschijnlijk gewoon omdat ze zwemster is), maar tekst wat je hoort is: ga maar alvast naar huis, ik kom een druppel later. Is Ranomi dan de laatste afvaller? Of toch Soy?😉

Ik weet dat de kandidaten zich niet mogen verraden, omdat ze een hoge geld boete moeten betalen anders.
Maar ik herinner in het jaar van dat Susan Visser de mol was, dat Sofie altijd foto’s plaatste op haar Instagram van die aflevering, maar ook altijd een foto van haar met de volgende afvaller ertussen.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2023, 08:08:29 door Mol1991 »

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #266 Gepost op: 2-03-2023, 16:57:56 »
Of hij doet dat liedje er bij vanuit het standpunt van Ranomi, dat zij een druppel later komt.  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #267 Gepost op: 4-03-2023, 19:37:13 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan de finale:

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #268 Gepost op: 4-03-2023, 21:07:02 »
Nou deze hebben we alvast goed! ☺️
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #269 Gepost op: 4-03-2023, 21:35:16 »
Het zal weinig gescheeld hebben met Ranomi die Soy verdacht!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #270 Gepost op: 4-03-2023, 21:41:56 »
Dat lijkt mij ook. Helaas geen shock exit meer. Nou ja, het is niet anders...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #271 Gepost op: 6-03-2023, 13:45:51 »
Zal ik deze poll eens goed zetten ::)?!

Puur om alles in 1 topic bijelkaar te hebben tot het einde. Voor het nageslacht ::regenboog::

De afvaller heet nu de verliezer.

(moet de poll wel geopend kunnen worden  ???)

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #272 Gepost op: 6-03-2023, 13:52:52 »
Er is al een winnaarpoll naast de molpoll. Dat is voldoende. Dit topic gaat op slot.

Edit: Voor het nageslacht en de liefhebbers van overzichten nog even alle resultaten op een rijtje:















« Laatst bewerkt op: 6-03-2023, 14:14:38 door Heinz »