Poll

Wie is NIET de Mol?

Daniël
27 (22.7%)
Jurre
15 (12.6%)
Ranomi
77 (64.7%)

Totaal aantal stemmen: 85

Auteur Topic: [Poll] Wie is NIET de Mol?  (gelezen 12624 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[Poll] Wie is NIET de Mol?
« Gepost op: 5-01-2023, 17:42:59 »
Wie is NIET de Mol?
« Laatst bewerkt op: 8-01-2023, 14:18:11 door Heinz »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2023, 18:14:34 »
Ik ga ze alle 10 natuurlijk scherp in de gaten houden, maar vooralsnog verwacht ik het het minst van Annick, Froukje, Ranomi en Sarah.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #2 Gepost op: 6-01-2023, 00:19:38 »
Ik denk ook dat de vrouwen het niet zijn, al houd ik lichte twijfel bij Ranomi op 1 voorwaarde (zie haar topic).
Wie is NIET de Mol?
Wie zijn niet de mol denk jij, Heinz?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #3 Gepost op: 6-01-2023, 12:18:00 »
nog niemand ingevuld



ontstreept:

Soy - werd in de promo's en in het Molboekje te verdacht neergezet. Zie de posts van Molzkovicz hierover. In het Molboekje reageert Soy nogal apart op de Mol-vraag. Alsof ie het helemaal heeft uitgedacht maar het niet is geworden. In afl. 1 krijgt Soy geen verdachte edit, maar in afl. 2 des te meer.


ontstreept:


Daniël -  te nerveuze lichaamstaal bij mollicitatie (via Vonne), kandidaatse lichaamstaal bij 1e executie (promo). Daarnaast de vele hints naar de techwereld ...het is wachten op een random shot van een pot honing. Edit: maar te verdacht in opdr 1.2 en verdacht bondje in afl 2 die hem in bij de 1e test had gestreept
« Laatst bewerkt op: 18-01-2023, 20:09:28 door Amethyst »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #4 Gepost op: 6-01-2023, 20:14:44 »
Puur op basis van de mollicitaties:

Ranomi. Op de vraag 'Wil je de Mol zijn?' volgt een wat gekunsteld (knip/plakwerk?) antwoord dat begint met 'Ik zou wel een hele goede Mol zijn...'. Ze is de enige die we niet overduidelijk 'ja' horen antwoorden. Komt over alsof ze dacht dat ze het wel zou kunnen, maar liever kandidaat wilde zijn. Maar vond haar sowieso niet echt overtuigend.

Anke. Te weinig pokerface/acteertalent. Matige onderbouwing van haar mollicitatie.

Sander. Hij zou het kunnen, maar ik vond hem weinig overtuigend.

Froukje. Voor een voormalig actrice had ze bepaald geen pokerface. Begon haar motivering slecht door (ook al leek het grappend) te beginnen over een comeback als actrice. Dat soort dingen willen recruiters niet horen. De rol van Mol is het doel, niet een opstapje. Ook al zou ze het kunnen, ik denk dat er hierom meteen een streep door haar naam is gegaan.

Na het Renaissance-seizoen vertelde Jeroen Kijk In de Vegte dat hij zich in 2017 helemaal niet had voorbereid op zijn mollicitatie. Die verliep dan ook matig en hij werd niet de Mol. Toen hij opnieuw mee mocht doen heeft hij zich wél zeer goed voorbereid. Zijn mollicitatie ging toen veel beter en datmaal mocht hij wel de Mol zijn. Een goede motivatie is dus echt wel belangrijk. Niet iedereen heeft die naar mijn mening. Reden om een aantal deelnemers voorlopig wat lager op het lijstje te zetten.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2023, 13:31:16 »
Daniël -  [...] Daarnaast de vele hints naar de techwereld ...het is wachten op een random shot van een pot honing.

Haha, ik heb hardop moeten lachen om die opmerking  ;D Gelukkig wist ik dankzij de spannende hackerserie Mr. Robot wat een honeypot is.

Ook in sommige media wordt weer de nadruk gelegd op een goede pokerface, bijvoorbeeld op nu.nl. ‘Die pokerface van dat eerste moment blijft het hele seizoen terugkomen. De spellen zijn psychologischer, waardoor deze groep veel slimmer moet spelen en langer moet nadenken over de strategie’, meldt Rik. Een kandidaat met een beroerde pokerface kán nog steeds de Mol zijn: op voorhand weten de makers niet hoe de nieuwe Mol zal reageren. Ik vraag me echter af of er dan naderhand zoveel nadruk op die pokerface gelegd zou zijn.

Veel plezier vanavond! Ik kijk uit naar jullie hints, theorieën en vondsten  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 7-01-2023, 13:34:53 door Molzkovicz »

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #6 Gepost op: 7-01-2023, 16:42:52 »
Sarah en Anke staan helemaal onderaan.

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #7 Gepost op: 7-01-2023, 17:05:29 »
Ranomi en Anke zie ik niet voor me, Daniël en Froukje ook niet zo. Annick ook niet echt op basis van de mollicitatie - ging iets te veel richting Renée qua voorgestelde stijl. Ik zoek het toch weer meer in de acteur en presentator hoek (al zou Froukje dan wel passen...).

EDIT: Ben toch wel al beetje van gedachten veranderd wat betreft Froukje. :P Denk dat ze heel wat kwaliteiten bezit die haar tot goede mol zou maken (ook wel om ver te kunnen komen als kandidaat). Ze past het profiel van iemand die ik eigenlijk beetje irritant vind en dan dus de Mol is, wat al meer dan eens is uitgekomen  ;D
« Laatst bewerkt op: 7-01-2023, 17:46:14 door Uil »

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2023, 17:28:03 »
Mijn onderbuikgevoel zegt me dat dit jaar weer een vrouwelijke mol aan de beurt is na Rob, Jeroen en Everon. Okay we hadden Renee nog tussendoor, maar dat was echt een van de slechtste mollen ooit. Dus de dames krijgen dit jaar een herkansing. De mannen vallen dus af. Van de dames geloof ik ook niet Ranomi of Anke als mol. Houden we dus nog maar drie kandidaten op mijn lijstje over   ::rofl::
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2023, 18:14:24 »
Sarah en Anke staan helemaal onderaan.

Op widm.nl fansite staat Sarah op de eerste plaats, hoor, en Annick gedeeld tweede.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2023, 20:04:59 »
De resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 1:

Edit: Er kan weer gestemd worden.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2023, 21:44:05 door Heinz »

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2023, 22:26:32 »
Op basis van de eerste aflevering ligt het het meest voor de hand dat Annick NIET de Mol is.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #12 Gepost op: 8-01-2023, 14:33:16 »
Hoewel je eigenlijk nog niemand helemaal mag afschrijven gaat er bij mij voorlopig een streep door de namen van Sarah, Annick en Anke!
Ich bin ein Bärliner!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #13 Gepost op: 8-01-2023, 14:34:46 »
Sarah
Annick
Daniel

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #14 Gepost op: 8-01-2023, 16:19:32 »
Mijn onderbuikgevoel zegt me dat dit jaar weer een vrouwelijke mol aan de beurt is na Rob, Jeroen en Everon. Okay we hadden Renee nog tussendoor, maar dat was echt een van de slechtste mollen ooit. Dus de dames krijgen dit jaar een herkansing. De mannen vallen dus af. Van de dames geloof ik ook niet Ranomi of Anke als mol. Houden we dus nog maar drie kandidaten op mijn lijstje over   ::rofl::


Sinds men met (min of meer) bekende Nederlanders is gaan werken, is de verhouding 10 mannen versus 9 vrouwen.
De langste reeks van één geslacht op rij was van 2005-2007 (drie keer een vrouw) en 2016-2018 (drie keer een man).

Renée Fokker was de Mol in 2021 en dat is pas twee seizoenen geleden. Dat, plus het feit dat 'slechte Mol' alleen maar jouw persoonlijke kwalificatie is (je zat er zeker helemaal naast dat jaar?) geeft dus geen enkele garantie dat het 'dus' dit jaar weer een vrouw moet zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #15 Gepost op: 8-01-2023, 17:18:41 »
Ik durf alleen Sara helemaal af te strepen. Soy en Annick verdenk ik ook wat minder. Verder open blik.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #16 Gepost op: 8-01-2023, 17:54:54 »
Annick en Sarah voor nu, de rest durf ik nog niet aan

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #17 Gepost op: 9-01-2023, 09:58:38 »
De langste reeks van één geslacht op rij was van 2005-2007 (drie keer een vrouw) en 2016-2018 (drie keer een man).

2003 had ook een vrouwelijke mol (2004 was er geen WIDM), dus vier vrouwen op rij zelfs.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #18 Gepost op: 9-01-2023, 10:12:07 »
2003 had ook een vrouwelijke mol (2004 was er geen WIDM), dus vier vrouwen op rij zelfs.

Tunnelgraver geeft dan ook aan sinds de bekende Nederlanders meedoen. Maar je hebt gelijk haha  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is NIET de Mol?
« Reactie #19 Gepost op: 14-01-2023, 19:52:49 »
De resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 2: