Auteur Topic: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen  (gelezen 18337 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #60 Gepost op: 25-01-2023, 11:23:39 »
::rofl::

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #61 Gepost op: 25-01-2023, 11:48:42 »
Ik zie dit als normaal (onrust) gedrag bij nabil, en eerder kandidaats dat je anderen in de gaten houdt. Mensen luisteren allemaal op een andere manier, sommigen houden hun hoofd scheef, anderen zitten doodstil, weer anderen knikken of bewegen steeds.

Ja, daar ben ik het ook wel mee eens. Kan zelf ook echt niet stil zitten, haha. Maar in zo’n moment zou je mn aandacht wel hebben als ik nog niet zou weten wat er verteld zou worden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #62 Gepost op: 25-01-2023, 13:22:44 »
Anke bepaalt


Soy "grijpt in en zegt ‘we weten toch dat het schip is’. Als Daniël ‘schipperen’ zegt zie je een flauw lachje bij Soy (toch gelukt lijkt hij te denken)." - Rozz75


Daan en Jurre vieren de buit met elkaar, Soy viert het momentje met Rik ::vergroot::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #63 Gepost op: 25-01-2023, 13:33:04 »
Leuke gifjes ! ;D

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #64 Gepost op: 25-01-2023, 15:22:26 »
Opdracht 3.1 met de buggy's. Soy: Wij gaan terug, we moeten terug.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2023, 16:34:40 door foxhunter »

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #65 Gepost op: 25-01-2023, 16:59:45 »
Wat bedoel je ermee te zeggen? Voor de duidelijkheid: dit is het moment dat Soy roept dat ze terug moeten naar de tijdklokken, ergens halverwege het spel. Dus niet terug naar het veld, aan het einde.

Dit shot van Jurre is eroverheen gemonteerd, alsof hij zijn twijfels heeft bij de oproep van Soy (ze waren ruim te vroeg). Als hier al iets achter zit, zou ik zeggen: hij krijgt een onverdachte montage.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #66 Gepost op: 25-01-2023, 17:01:36 »
die van Sarah en Sander tussen spoiler tags

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)








Online Molest

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #67 Gepost op: 25-01-2023, 17:42:13 »
Nadat de knoppen van de laatste tafel (nr. 7) zijn ingedrukt:



Jurre: 'Nou dan hebben we alles, toch?'
Nabil: 'Ja, we hebben alles!'

Niet handig van Mol Jurre, om dat als eerste te roepen. Krijgt hier toch wel een dikke kandidatenpunt.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #68 Gepost op: 25-01-2023, 19:00:28 »
Wat bedoel je ermee te zeggen?
Jurre wil helemaal niet stoppen, hij wil knoppen drukken. Hij snapt niks van die oproep, voelt zich gestoord bij zijn taak.

Jurre onschuldig laten lijken is ook nergens voor nodig. Bij de uitslag van de fabriek horen we Jurre -200 roepen en hij wordt daar al uit de edit gehouden, omdat ie zich versproken had, een blunder beging. Als het opzettelijk was geweest dan was het wel beter in beeld gekomen met spraak en gezicht tegelijk. Daar proberen ze het spel te redden door Jurre minder in beeld te brengen, de focus ging steeds naar de vier personen rechts. Maar hier is Jurre gewoon kandidaat. En zo heb ik hem in een gifje gezet.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2023, 19:44:48 door foxhunter »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #69 Gepost op: 25-01-2023, 19:47:06 »
"Annick lijkt iets te hebben meegekregen van het onderonsje tussen Soy en Daniel"  - MartinJ


Sommige mensen vinden dit verdacht van Daan. Ik zou het niet zo kunnen acteren.



Nog een paar Soy-gifs:


Sorry, kan er geen genoeg van krijgen ::rofl::


Soy heeft niet per se een heel goed muzikaal oor

 
(Bad)eendjeshint? Ze moeten de betekenis van het Afrikaanse woord 'glansgans' raden: celeb. Soy is naast z'n side hustle als Jezus vooral bekend als BN'er. Soy tegen Ranomi: "Misschien een eend?" Ranomi maakt er pekingeend van


net +2000 uit de pot gehouden?
« Laatst bewerkt op: 31-01-2023, 10:35:13 door Amethyst »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #70 Gepost op: 25-01-2023, 22:28:34 »
Anke bepaalt


Soy "grijpt in en zegt ‘we weten toch dat het schip is’. Als Daniël ‘schipperen’ zegt zie je een flauw lachje bij Soy (toch gelukt lijkt hij te denken)." - Rozz75


Daan en Jurre vieren de buit met elkaar, Soy viert het momentje met Rik ::vergroot::


Dank voor alle mooie hofjes Amethyst, ik heb ook al terug zitten kijken en begin nu echt richting soy tunnel te gaan. Alleen raar dat ze hem in het begin verdacht hebben neergezet, maar je ziet al dat mensen van hem afstappen (landelijk). Dus wellicht de bedoeling van de makers.
Ik zie bij hem toch meer dan bij Jurre, al wil ik Jurre nog niet loslaten. Interessant!!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #71 Gepost op: 25-01-2023, 22:36:00 »
Dank voor alle mooie hofjes Amethyst, ik heb ook al terug zitten kijken en begin nu echt richting soy tunnel te gaan. Alleen raar dat ze hem in het begin verdacht hebben neergezet, maar je ziet al dat mensen van hem afstappen (landelijk). Dus wellicht de bedoeling van de makers.
Ik zie bij hem toch meer dan bij Jurre, al wil ik Jurre nog niet loslaten. Interessant!!

Graag gedaan Rozz, maar misschien is Soy de kandidaat met de meest molse lichaamstaal ooit. Zou zomaar kunnen. Het blijft een jonge Nederlandse acteur. Anke was toch wel heel mols bij de laatste executie, zag ik net. Au! Goedkeurende blik van Rik ook, als je het in een hogere resolutie bekijkt. Lijkt me ook dat je als presentator blij bent met Anke als Mol.

De reacties op de groene schermen in aflevering 3:

Anke




Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #72 Gepost op: 25-01-2023, 22:41:54 »
Anke bepaalt


Echt briljant gezien, mij viel hier ook iets op maar kon er de vinger niet op leggen. Maar indd, soy viert het met Rik… dit is wel eigenlijk de ultieme hint (en net daarvoor die O met z’n hand richting Rik (0 euro)
« Laatst bewerkt op: 26-01-2023, 21:11:04 door Rozz75 »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #73 Gepost op: 25-01-2023, 23:00:08 »
Ik vind hier de houding van Daniël vreemd. Er moeten groepjes gevormd worden. Daar neemt hij niet actief aan deel. We zien steeds dat Daniël het voortouw neemt, maar hier is hij passief. Hij staat met hoofd naar beneden af te wachten bij wie hij gaat horen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #74 Gepost op: 25-01-2023, 23:43:10 »
Het bevalt mij niks hoe Anke en Rik naar elkaar kijken bij de 3e executie. Weet niet of het goed te zien is in deze resolutie. Die van Rik niet dus post ik maar niet.



te zien in het gifje van Heinz:


« Laatst bewerkt op: 31-01-2023, 10:32:57 door Amethyst »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #75 Gepost op: 26-01-2023, 08:10:50 »
Het bevalt mij niks hoe Anke en Rik naar elkaar kijken bij de 3e executie.

Rik is een goed geklede man. Dat kan Anke wel waarderen. ;)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2023, 10:43:09 »
Het bevalt mij niks hoe Anke en Rik naar elkaar kijken bij de 3e executie. Weet niet of het goed te zien is in deze resolutie. Die van Rik niet dus post ik maar niet
Wat moet ze dan met die blik willen zeggen? Is mijn reactie zo goed bij dit scherm? Wij kennen elkaar? Heb je het aangedurfd om mij een scherm te laten zien?
Als Rik de uitslag geeft van een opdracht waar de Mol flink heeft gemold kan ik me een bepaalde reactie van de Mol naar Rik toe wel voorstellen, maar bij een groen scherm?
« Laatst bewerkt op: 26-01-2023, 10:45:46 door MartinJ »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2023, 12:19:24 »
Rik is een goed geklede man. Dat kan Anke wel waarderen. ;)

Ja, Riks smaak wordt er niet minder duur op, zullen we maar zeggen. Stuntte idd nogal met dat maatpak.

Wat moet ze dan met die blik willen zeggen? Is mijn reactie zo goed bij dit scherm? Wij kennen elkaar? Heb je het aangedurfd om mij een scherm te laten zien?
Als Rik de uitslag geeft van een opdracht waar de Mol flink heeft gemold kan ik me een bepaalde reactie van de Mol naar Rik toe wel voorstellen, maar bij een groen scherm?

Rik noemt haar naam. Ankes mimiek: wij kennen elkaar / delen een geheim. Ze vindt het amusant. Is vooral haar oogopslag. In deze kleine gifs niet goed te zien. Na haar groene scherm zoekt ze nog 2 keer oogcontact met Rik.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2023, 10:34:22 door Amethyst »

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #78 Gepost op: 27-01-2023, 01:25:59 »
Gifje van de knipoog die Jurre geeft wanneer hij een knuffel aan Anke geeft.

Deze knipoog was door meerdere molloten opgevallen, maar zag nog geen gifje hiervan. Vandaar even toegevoegd. ::tandpastasmiley::

Mogelijke theorie:
Jurre geeft een knipoog aan een productiemedewerker omdat hij als mol erin is geslaagd om geen geld te verdienen bij deze opdracht.


Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Gifjes] Lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen
« Reactie #79 Gepost op: 27-01-2023, 01:36:35 »
Gifje van de knipoog die Jurre geeft wanneer hij een knuffel aan Anke geeft.

Deze knipoog was door meerdere molloten opgevallen, maar zag nog geen gifje hiervan. Vandaar even toegevoegd. ::tandpastasmiley::

Mogelijke theorie:
Jurre geeft een knipoog aan een productiemedewerker omdat hij als mol erin is geslaagd om geen geld te verdienen bij deze opdracht.

Andere theorie: Jurre geeft een knipoog aan een productiemedewerker omdat hij als kandidaat er samen met Daniël en Soy in geslaagd is de anderen om de tuin te leiden wat betreft hun keuze. En mocht Jurre de Mol zijn, zou dit moment dan de montage hebben gehaald...?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'