Auteur Topic: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Om Leiding  (gelezen 8397 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Om Leiding
« Reactie #80 Gepost op: 27-01-2023, 16:39:45 »
Er zat ook geen display op. Ik denk dat het gewoon dummy knoppen waren en dat ze de camerabeelden bekijken want alles wordt gefilmd.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Om Leiding
« Reactie #81 Gepost op: 28-01-2023, 11:58:34 »
Stel dat het inderdaad twee keer drukken is ongeldig was, had de mol toch zo makkelijk minimaal 1 keer snel de knop kunnen indrukken als iedereen wegloopt naar zijn of haar quad. En als dat echt de regel was had Rik dat juist wel duidelijk in beeld gezegd.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Om Leiding
« Reactie #82 Gepost op: 28-01-2023, 13:08:53 »
En als dat echt de regel was had Rik dat juist wel duidelijk in beeld gezegd.
Zeker voor de kijkers thuis! De 'gemiddelde' kijker zou er lijkt mij vreemd vanop kijken mocht er geld afgehaald zijn omdat iemand een tweede keer had gedrukt, zonder dat dat van tevoren in beeld was gezegd! Ja, ze maken het programma voor de doordenkende molloot, maar zeker ook voor de gewone kijker.
Ich bin ein Bärliner!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Om Leiding
« Reactie #83 Gepost op: 5-02-2023, 22:57:05 »
Elk station mag maar 1x gebruikt worden. Bij 2x is ie ongeldig. Dat snapt iedereen hoor.

Ranomi tot 3x als eerste bij een station, maar de verschillen waren klein. Wilde na afloop iedereen even vaak laten drukken, maar dat mislukt door eerlijke Anke. Sommigen logen en wilden wel meedoen met nepmollen en zich verdacht maken, maar werden tegengehouden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Om Leiding
« Reactie #84 Gepost op: 6-02-2023, 12:57:02 »
Elk station mag maar 1x gebruikt worden. Bij 2x is ie ongeldig. Dat snapt iedereen hoor.
Zeker niet iedereen... Maar goed, dan heeft de mol hier dus gefaald, door (als het zo zou zijn zoals jij zegt) niet per ongeluk nog ergens in een onbewaakt ogenblik op een knop te drukken. Je maakt mij namelijk niet wijs dat zo'n moment er totaal niet is geweest, ook al waren ze grotendeels bij elkaar.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Om Leiding
« Reactie #85 Gepost op: 8-02-2023, 01:44:40 »
De mol heeft sowieso gefaald, want de opdracht was gehaald. Mijn inschatting is dat de mol het niet aandurfde om ergens stiekem op een knop te drukken. Het misschien wel gekund, maar de mol durfde het niet.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Om Leiding
« Reactie #86 Gepost op: 8-02-2023, 12:55:14 »
Misschien had de mol er wel op gehoopt om te laat terug te komen, maar Soy wilde al terug met nog meer dan 7minuten op de klok.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - Opdracht 1: Om Leiding
« Reactie #87 Gepost op: 8-02-2023, 16:00:22 »
Dat twee keer op een knop duwen en geld weg lijkt me onzin, dan was dat wel gezegd. En al zeker gebeurd. En niet al het geld is weg.

En al was deze non-regel er wel een, dan nog kan het ideale kandidaten gedrag van Daniel niet goed worden gepraat.