Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Zandlopers  (gelezen 13716 keer)

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Zandlopers
« Reactie #140 Gepost op: 24-02-2023, 14:48:37 »
Maar je hoeft het niet te laten zien… toevallig wel zijn letters (Jurre Geluk), maar ja dan zit je toch met die nutteloze H…

Wie weet “Jurre Hoort Geluk”, oftewel: Jurre hoort zichzelf door de telefoon

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Zandlopers
« Reactie #141 Gepost op: 24-02-2023, 16:02:06 »
Als die letters daar zitten (en daar lijkt het op) dan hoef je het ook niet niet te laten zien omdat twee van de drie letters toevallig de initialen zijn van de betreffende deelnemer.
Ik zie er niets in.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Zandlopers
« Reactie #142 Gepost op: 24-02-2023, 18:28:18 »
Het zou ook niet mijn eerste ingeving zijn hier iets in te zien, maar helemaal uitsluiten wil ik het ook niet.

Zelf hoop ik eigenlijk dat de Mol hier niet heeft willen winnen/heeft gewonnen. Er is geen rechtstreekse info over de Mol uit te halen, het geeft enkel testvoordeel als je op de goede mol zit en al weet wat de vragen zijn.

Anderzijds kan ik me voorstellen dat de Mol hier toch wel kiest voor winst - zo weet je immers zeker dat er een riant bedrag uit de pot zal gaan (maar ik denk dat alle/veel kandidaten hier behoorlijk wat zouden overhebben voor de vertalingen)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Zandlopers
« Reactie #143 Gepost op: 24-02-2023, 18:34:01 »
En JHG staat voor? Jurre haat geld? 😂
Jurre Heeft Geluk.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Zandlopers
« Reactie #144 Gepost op: 25-02-2023, 10:11:59 »
081 de eerste drie getallen van het telefoonnummer. Haal je de 0 weg heb je 81 landnummer van Japan, laatste Olympisch spelen waar Ranomi meegedaan heeft was in Japan. Weer een hint naar de Olympisch spelen? Blijkbaar ook netnummer 081 van Suriname en ze deels Surinaams door haar vader.

En het is dit jaar op Paleis Soestdijk de ontknoping, we weten dat Ranomi vaak door haar zwemcarrière en zeker door de Olympisch spelen veel contact heeft gehad met het koningshuis. Dat was dan niet op Paleis Soestdijk, maar ergens anders maar misschien weer een hint naar de Olympisch carrière van Ranomi. Net zoals het getal 4, ze startte bijna altijd op plek 4 en de laatste keer eindige ze in Japan op plek 4.

Wat nou als de afvallers dagboek van Nabil gewoon klopt, dat blijkbaar in aflevering 1 Sarah niet als 4e de scherm heeft gezien en gewoon veel knip werk is gedaan door de makers, en misschien in andere afleveringen ook, dat de makers na het maken dachten van hè dit is ook een goede aanwijzing na de mol het getal 4, laten we steeds zoveel mogelijk de 4e persoon die het scherm zag als afvaller maken. En dan zou dit inderdaad misschien komen, omdat de mol op plek 4 is geëindigd ergens in zijn of haar carrière.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2023, 10:54:48 door Mol1991 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Zandlopers
« Reactie #145 Gepost op: 25-02-2023, 11:49:41 »

En het is dit jaar op Paleis Soestdijk de ontknoping, we weten dat Ranomi vaak door haar zwemcarrière en zeker door de Olympisch spelen veel contact heeft gehad met het koningshuis. Dat was dan niet op Paleis Soestdijk, maar ergens anders maar misschien weer een hint naar de Olympisch carrière van Ranomi. Net zoals het getal 4, ze startte bijna altijd op plek 4 en de laatste keer eindige ze in Japan op plek 4.


Ranomi mocht dan weer weinig soesjes eten tijdens haar zwemloopbaan. Dus we zitten met een contradictie.  ::vergroot::

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 2: Zandlopers
« Reactie #146 Gepost op: 25-02-2023, 12:20:22 »
Haha ja, maar bij Weet ik veel zei ze een keer dat ze zelf mocht kiezen als ze een hele zak chips op at of niet en af en toe deed ze dit ook, dus misschien met soesjes ook 😉 Ik geloof niet dat het Ranomi het is, maar vind nog best veel hints slaan op haar zwemcarrière een beetje te veel soms. Dat ze daarom wel nog op mijn lijstje staat als eventuele mol naast Jurre.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2023, 12:24:24 door Mol1991 »