Auteur Topic: Opzet molduel Jurre - Soy  (gelezen 2425 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Opzet molduel Jurre - Soy
« Gepost op: 19-02-2023, 21:22:50 »
1.0 (edit) jurre over soy: Hij moet hem wel even wegslikken zie ik.
1.1 jurre vindt de vraag voor soy te moeilijk. Jurre ontsnapt en pakt een beetje geld, Soy ontsnapt niet
1.2 soy wil zingen jurre wil wel ruilen met Nabil. Soy houdt afstand maar komt langs de dirigent, Jurre wordt eruit gepikt door de dirigent
2.1 soy gaat vullen probeert hoogste en gaat af. Jurre zoekt brancard
2.2 jurre draait foto’s soy maakt verkeerde foto’s en geeft jurre de schuld
3.1 soy wil opdelen bespreken, jurre onderscheid zich niet
3.2 jurre komt met model soy met eend team soy verdiend per saldo minder
3.3 jurre komt met de oplossing, soy leidt de groep naar de stuurhut ipv noodaggregraat. Beiden wijzen Daniël aan als degene die de oplossing vond. Jurre wil joker, soy leek neutraal en wordt overgehaald
4.1 in het doolhof kies jurre een goede positie . Soy met de porto roept hard jurre direct naar het einde toe beide verdienen geen geld
4.2 jurre wil naar het einde en pusht op de enveloppe openmaken, soy controleert de communicatie en pusht op openmaken
4.3 soy heeft een actieve rol bij de bijzondere eliminatie en wordt verdacht van het rode scherm, jurre zit er doods bij en wordt als afvaller verdacht
5.1a jurre lijkt mols bij de kerkstoelgangers. Klooit overduidelijk met het omschrijven.
5.1b soy verdeeld het geld in enveloppen samen met nabil en samen begrijpen ze de jokerregels niet
5.2 jurre is bang voor spookhuizen en gaat naar buiten en kan met de morse knoeien. Soy blijft binnen en is na de derde aanwijzing een tijd alleen. Niet in beeld wat hij op dat moment doet, maar er zijn mogelijkheden.
5.3 Soy verteld de waarheid over de inhoud van de enveloppen. Jurre pakt een joker en zegt tegen Anke welke envelop ze moet pakken voor een joker
6.1 roadtrip jurre loopt gemakkelijk over de plank op eieren en haalt de overkant soy maakt ook geen fouten en helpt anke
6.2 soy en jurre stemmen beide in met de verkeerde strategie zoals door Daniël en Ranomi gekozen
6.3 Jurre vangt een paar pijlen en schiet een ei zonder geld. Daniël vangt veel pijlen die Soy vervolgens raak schiet.
7.1 soy bemoeit zich met de verdeling en land op 3 jokers jurre land op 1 joker. Beide met hetzelfde effect.
7.2 jurre op blote voeten soy op schoenen jurre graaft met zijn handen soy met een schep komen beide bij de graafopdracht jurre vind als eerste 7 kokers vlak daarachter soy en ranomi met 6 kokers.
Jurre gebruikt 1335 euro voor antwoorden over de test en houdt de 500 en 100 euro bin zich. Soy zegt dat hij dat geld aan de penningmeester moet geven
7.3 analoge test gaat niet om geld. Jurre gebruikt een tweede ronde of om op zichzelf in te vullen of de antwoorden van anderen te lezen zodat hij de test optimaal kan invullen. Soy vult in beeld meerdere vragen in op Ranomi
« Laatst bewerkt op: 21-02-2023, 09:55:44 door foxhunter »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #1 Gepost op: 20-02-2023, 01:11:08 »
Ik mag lijden dat één van die twee volgende week afvalt  >:D
Woosie down?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #2 Gepost op: 20-02-2023, 08:51:23 »
Heel mooi duel, maar Soy kan het niet zijn. Dan zat Anke er nog in.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #3 Gepost op: 20-02-2023, 09:28:25 »
Heel mooi duel, maar Soy kan het niet zijn. Dan zat Anke er nog in.

Die volg ik even niet?
Waarom had Anke en dan nog ingezeten? Die heeft toch op Ranomi ingezet en niet op Soy
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #4 Gepost op: 20-02-2023, 12:05:14 »
Die volg ik even niet?
Waarom had Anke en dan nog ingezeten? Die heeft toch op Ranomi ingezet en niet op Soy

Ook op Soy ;D. En ze had als enige al haar 20 vragen.

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #5 Gepost op: 20-02-2023, 15:58:43 »
Ranomi toch ook deels op Soy? Misschien had zij wel meer vragen goed dan Anke?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #6 Gepost op: 20-02-2023, 16:42:58 »
Maar Jurre en Daniël zitten op elkaar en niet op Soy. Dus als Anke inderdaad op Soy heeft ingezet, zou een van de mannen afgevallen moeten zijn.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #7 Gepost op: 20-02-2023, 16:54:02 »
Misschien hebben alle kandidaten niet zo 100% op één iemand de test gemaakt zoals de montage ons wil doen geloven. En indien wel, kunnen ze alsnog fouten hebben gemaakt. Bovendien zijn er ook altijd vragen die op meerdere personen kunnen slaan. Zo lang we niet alle antwoorden in beeld zien, is er niks zeker.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #8 Gepost op: 21-02-2023, 07:18:30 »
Ik mag lijden dat één van die twee volgende week afvalt  >:D
Tsja, daar heb je een punt. Soy en Jurre lijken in het spel ook best veel op elkaar.
En Daniël kan het nog zijn, hij wisselt ultra fanatieke goede momenten af met ultra fanatieke slechte momenten. Hiermee dwingt hij kandidaten tot jokerjacht, die dit jaar weer breeduit mogelijk is.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #9 Gepost op: 21-02-2023, 08:14:01 »
Waarom een molduel tussen Jurre en soy eigenlijk? Soy wordt het minst verdacht, dan zou Daniel - Jurre logischer zijn (die staan beide bovenaan, zowel hier als landelijk).

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #10 Gepost op: 21-02-2023, 08:59:46 »
Waarom een molduel tussen Jurre en soy eigenlijk? Soy wordt het minst verdacht, dan zou Daniel - Jurre logischer zijn (die staan beide bovenaan, zowel hier als landelijk).
Dat was mijn keuze. Maar eh, succes! We zien je molduel met belangstelling tegemoet. ;D


Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #11 Gepost op: 21-02-2023, 09:59:46 »
Ook op Soy ;D. En ze had als enige al haar 20 vragen.

Ik dacht juist vol op Ranomi. Alles wat we van haar zien is juist op Ranomi ingezet.


En dan zou het niet uitmaken als daniel en jurre op elkaar zitten.

De enige die het volgens mij echt niet meer kan zijn aan de hand van de test antwoorden in Ranomi. Maar is dat wel 100% waterdicht? We zien natuurlijk niet alle vragen en alle antwoorden.


Overigens staan Jurre en Ranomi bovenaan toch.
En Soy is heel lang wel heel verdacht geweest. Alleen door vorige week de test vraag nu minder. Sowieso liggen de laatste 3 ook allemaal best dichtbij elkaar qua percentage.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2023, 10:02:08 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #12 Gepost op: 21-02-2023, 10:14:23 »
@xania en @belgianmol

Uitgezocht is deze stand:
Geantwoord per kandidaat, in beeld:
Door Anke (blauw): Ranomi + Ranomi + Ranomi + (Soy, Ranomi, Anke) + Ranomi + Ranomi
Door Daniel (geel): Jurre + (Jurre, Daniel) + Jurre
Door Jurre (bruin): Daniel
Door Ranomi (rood): Jurre + Daniel + (Soy, Jurre, Anke) + Soy + Daniel + (Soy, Ranomi, Anke) + Soy + Jurre
Door Soy (groen): Ranomi + Ranomi + Ranomi + Ranomi + Ranomi
De rest is een mening.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #13 Gepost op: 21-02-2023, 10:19:16 »
Jep I know. Daar haalde ik de info uit.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Opzet molduel Jurre - Soy
« Reactie #14 Gepost op: 21-02-2023, 21:37:03 »
Dat was mijn keuze. Maar eh, succes! We zien je molduel met belangstelling tegemoet. ;D

Ow Ik wist niet hoe dit in z’n werk ging verder, dacht dat er 1 molduel was ieder jaar op basis van wie er het meest verdacht werden ofzo.

Maar als je het zelf kan starten naar eigen behoefte dan uiteraard helemaal
Prima hoor  ::schaam::
Zelf ga ik er maar geen starten  ::ok::