Poll

Welke molacties vond jij de beste?

Gulden Middenweg
3 (2.9%)
Toonaangevend
13 (12.4%)
Stalen Zenuwen
0 (0%)
Kunstgreep
12 (11.4%)
Om Leiding
0 (0%)
Per Definitie
2 (1.9%)
Padvinders
3 (2.9%)
Een(d)zame Hoogte
11 (10.5%)
Koffereliminatie
0 (0%)
Altaar Ego
25 (23.8%)
Verschijning
18 (17.1%)
Roadtrip
3 (2.9%)
Uitvlakken
1 (1%)
Zandlopers
1 (1%)
Focusgroep
4 (3.8%)
Abvallers
2 (1.9%)
Van Ruilen Komt Huilen
1 (1%)
Het Schip Ingaan
5 (4.8%)
Vuurproef
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 47

Auteur Topic: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?  (gelezen 3580 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Gepost op: 11-03-2023, 22:01:39 »








Stemmen maar! :)
« Laatst bewerkt op: 11-03-2023, 22:48:40 door Heinz »

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2023, 23:15:35 »
De opdrachten Het Schip Ingaan en Vuurproef missen in de poll.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #2 Gepost op: 11-03-2023, 23:17:46 »
Oeps, ik heb ze nu toegevoegd. Je kan je stemmen wijzigen.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2023, 23:23:14 »
Ik heb gekozen voor:
- Toonaangevend: heel effectief en gedurfd!
- Verschijning: heel effectief en gedurfd!
- Altaar Ego: compleet verkeerde beschrijvingen doorgeven, terwijl dit heel goed te controleren was.

Hij deinsde er niet voor terug om vet te mollen onder toeziend oog van alle kandidaten ::bravo::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2023, 23:59:31 »
Ik ben wel gecharmeerd van de allereerste molactie; ogenschijnlijk kandidaats zijn door zo snel mogelijk uit die box te geraken en zelfs tijdig op het eindpunt te komen (al had dit met enige voorbereiding ook nog wel verprutst kunnen worden) maar er zo gelijktijdig voor zorgen dat de antwoorden uit diezelfde box niet meer gebruikt kunnen worden.
Woosie down?

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #5 Gepost op: 12-03-2023, 00:02:18 »
Ja, dat is echt een geraffineerde molactie. Wel jammer dat dit de eerste (echte) opdracht is, en de mol dan vaak (een beetje) geld pakt om onverdacht te zijn. Dat is nu zo vaak gebeurd, dat je daar de mol in herkend. Als het een opdracht in aflevering twee of zo was, dan had het briljant geweest.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #6 Gepost op: 12-03-2023, 00:04:25 »
Ja, dat is echt een geraffineerde molactie. Wel jammer dat dit de eerste (echte) opdracht is, en de mol dan vaak (een beetje) geld pakt om onverdacht te zijn. Dat is nu zo vaak gebeurd, dat je daar de mol in herkend. Als het een opdracht in aflevering twee of zo was, dan had het briljant geweest.

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar toch: we zijn er zo aan gewend geraakt dat je uit de eerste aflevering nog geen fluit kan opmaken, dat het me genoegen deed dat hier toch een echte, weldoordachte molactie in zat.
Woosie down?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #7 Gepost op: 12-03-2023, 00:06:59 »
Daarnaast wilde hij in eerste instantie niet eens ontsnappen, maar Sarah deed het te goed. Dus slim geswitcht van tactiek.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #8 Gepost op: 12-03-2023, 00:11:16 »
Daarnaast wilde hij in eerste instantie niet eens ontsnappen, maar Sarah deed het te goed. Dus slim geswitcht van tactiek.

Aan de ene kant wel - een goede mol kan zich snel aanpassen aan een veranderende situatie - maar aan de andere kant had ik het nóg sterker gevonden als dit scenario vooraf bedacht was. Juist een eerste opdracht leent zich daar uitstekend voor.
Woosie down?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #9 Gepost op: 12-03-2023, 00:51:07 »
Jurre had een leuk concept bedacht voor de safari foto-opdachten en deze ook heel goed uitgevoerd. Heb niets gehoord in de finaleopdracht over hulp van professionals bij het maken of nabewerken van die foto's, dus chapeau. Zijn serie was daadwerkelijk de beste

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #10 Gepost op: 12-03-2023, 10:23:14 »
Ik ben wel gecharmeerd van de allereerste molactie; ogenschijnlijk kandidaats zijn door zo snel mogelijk uit die box te geraken en zelfs tijdig op het eindpunt te komen (al had dit met enige voorbereiding ook nog wel verprutst kunnen worden) maar er zo gelijktijdig voor zorgen dat de antwoorden uit diezelfde box niet meer gebruikt kunnen worden.

Jurre kwam hierdoor meteen al op mijn vizier juist omdat alle verdere communicatie verstoord werd. De goede antwoorden van Sarah en Jurre maar ook het gezamenlijke antwoord op de vraag van de totale oppervlakte van de kamers.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #11 Gepost op: 12-03-2023, 10:32:30 »
Ik ben geneigd wat van de minst gekozen en minst besproken molacties te kiezen. Zoals de Roadtrip, wordt nauwelijks op gestemd en we zagen het niet bij het overzicht in de exclusieve beelden maar dat waren toch veel acties waardoor niets in de pot kwam. Was echt niet alleen een ei krakken. Hij heeft vast gedurfd bij kop onder het zand het verkeerd te zeggen en liep daarbij het risico gecontroleerd te worden door Ranomi maar die had hij ZO ingepakt dat ze dat totaal niet deed. Ook Anke vertrouwde hem totaal bij de stoelopdracht, 7-0 maar er ging geen lichtje branden. Mooi werk toch.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Poll] Welke molacties vond jij de beste?
« Reactie #12 Gepost op: 14-03-2023, 13:18:38 »
De molactie die er bij mij uitsteekt is het beschrijven van zijn eigen kleding bij Marly. De andere acties vond ik wel erg standaard. Die vielen hooguit op door de kwantiteit en dat ze al tijdens de opdracht in beeld kwamen.