Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 238980 keer)

Offline NVR_95

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #360 Gepost op: 30-01-2024, 08:00:29 »
Als je niet als eerste belt dan heb je kans dat de eerste kandidaat het gewoon eerlijk doorgeeft. En dan kan er groepsdruk ontstaan om collectief voor het geld te gaan. Door als mol eerst te gaan voorkom je in ieder geval dat scenario.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #361 Gepost op: 30-01-2024, 08:55:51 »
Ik hoop dat sor niet de mol is, ik vond hem echt te inactief tijdens de eerste twee afleveringen (behalve het wegsturen van anna/tooske), dan heb ik nog liever rian al doet zij ook niet bijster veel en op de markt was ze juist erg kandidaats dus dat kan eigenlijk ook niet.

Exact dit.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #362 Gepost op: 30-01-2024, 10:48:39 »
Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat, als nu heel nederland op sor duikt
Nou voorlopig stemt heel Nederland totaal niet op hem want Sor en Tooske zijn zelfs gezakt en staan met slechts 8% stijf onderaan ::oink::. Uitstekende molkandidaten dus.

Ze zitten daar op Kees/Anna/Rian.

Wij lopen hier op het forum altijd wel op Nederland voor. En meestal valt de nummer 1 van Nederland juist steeds af. Dus ik denk dat Kees een rood scherm krijgt en Anna en Rian niet ver af zitten.
De Blondine is de Mol :)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #363 Gepost op: 30-01-2024, 11:09:50 »
Toch geloof ik niet dat Tooske het is, want ik ken haar een beetje (niet zo goed als Soy, Kim-Lian dat ik bij hen wist dat ze zeker kandidaten waren of Klaas van Kruistum dat hij vanaf aflevering 1 duidelijk de mol was) en ze komt erg over zoals ik haar ken. Of ze is heel erg bij haarzelf gebleven als mol dit kan.

Ik heb nog niet een hoofdverdachte, maar denk van de vrouwen Rian en bij de mannen heb ik meerdere zoals Fons en Jeroen. Maar vind de andere mannen ook verdacht 😅
« Laatst bewerkt op: 30-01-2024, 11:13:39 door Mol1991 »

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #364 Gepost op: 30-01-2024, 11:59:08 »
Al vanaf aflevering 1 op Fons. In iedere biecht van hem legt hij de verdenking op iemand anders, om zijn eigen fout te verklaren. 'Ik ging expres de verkeerde kant op, om Tooske te testen'. 'Ik belde heel lang, en Kees liet het gebeuren, misschien heeft hij er wel baat bij dat ik zo lang bel'.

Hij zit steeds op de plekken waar je als mol wil zitten (fietsers, bergbeklimmers..) en hij heeft nog nauwelijks tot geen geld in de pot gebracht. Wel veel geld uit de pot gehaald: lang bellen voor 2 jokers, in het olympisch stadion alles verkeerd doen en treuzelen.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 30-01-2024, 12:35:41 »
Volledig aan het tunnelen op Rian.  ::rofl::

Hoewel het wel erg lastig is om de tunnel te blijven stutten.
Haar terughoudendheid is enorm opvallend. Ze schittert door afwezigheid. En lift dan wel heel erg mee op de nepmolleriij en fouten van de kandidaten. 

Ik zit niet vaak snel in een tunnel, behalve met Renée destijds. Zelfde vibes nu..

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #366 Gepost op: 30-01-2024, 12:49:06 »
Ik vind het echt moeilijk deze keer.
Schot voor de boeg was Rian, en daar ben ik maar bijgebleven tot nu, maar ik kan haar niet peilen. Eigenlijk doet ze niets anders dan meelopen. Als anderen iets zeggen, gaat zij mee, als anderen juichen, juicht zij ook enz. Geen initiatief, heel passief. Zou ze dan vanaf actief worden en wel zo dat wij haar op een molstreek kunnen betrappen?
Dan Fons, ene moment denk ik, jij zou de MOL kunnen zijn, maar dan is hij weer echt kandidaats bezig. En dat geldt ook voor Jeroen en nu opeens ook voor Sor.
Tooske zie ik helemaal niet als MOl,
Kees weet ik niet, hij is constant aan het observeren, dat is ook zijn vak. Zie hem als winnaar maar hij zou ook de MOL kunnen zijn. Steeds profiteren van gedrag van anderen.
Zoals bij Jeroen bij de pubquiz, Fons bij het bellen, enz. Hij moedigt ze aan om door te gaan met waar ze mee bezig zijn en profiteert van wat hij opmerkt, zo denk ik.
Anna is dan kandidaats en dan weer MOLS.
Ik weet het niet! En ik lees hier ook allerlei verschillende meningen en argumenten, maakt het toch wel spannend.
Ben daar trouwens wel blij mee. De lol is er snel af als het vanaf het begin al duidelijk is.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #367 Gepost op: 30-01-2024, 18:09:57 »
Nog steeds Fons!

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 30-01-2024, 20:39:09 »
Al vanaf aflevering 1 op Fons. In iedere biecht van hem legt hij de verdenking op iemand anders, om zijn eigen fout te verklaren. 'Ik ging expres de verkeerde kant op, om Tooske te testen'. 'Ik belde heel lang, en Kees liet het gebeuren, misschien heeft hij er wel baat bij dat ik zo lang bel'.

Hij zit steeds op de plekken waar je als mol wil zitten (fietsers, bergbeklimmers..) en hij heeft nog nauwelijks tot geen geld in de pot gebracht. Wel veel geld uit de pot gehaald: lang bellen voor 2 jokers, in het olympisch stadion alles verkeerd doen en treuzelen.
Goede analyse, maar ik vind dat de regie het allemaal erg duidelijk in beeld brengt, met name de momenten dat hij anderen beschuldigt. Om die reden hoop ik oprecht dat hij het niet is.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 30-01-2024, 22:24:57 »
Goede analyse, maar ik vind dat de regie het allemaal erg duidelijk in beeld brengt, met name de momenten dat hij anderen beschuldigt. Om die reden hoop ik oprecht dat hij het niet is.

Ondanks dat ze dat doen staat hij redelijk onderaan qua landelijke verdenkingen. Dus zo komt het op het gros blijkbaar niet over. Hij maakt veel wazige opmerkingen in zijn biechten vind ik (met dubbele bodem).
Ik zie ook kandidaatse dingen maar heb steeds het gevoel dat hij niet helemaal zichzelf is, wat onrustig/onzeker met rode wangen. Hij wil soms dingen doen maar lijkt dat de groep hem dan
Overruled. en soms wel z’n best doen maar tis steeds voor kleingeld.. pff

Ik blijf toch nog bij Fons, kan hem niet loslaten, Jeroen op nr2
« Laatst bewerkt op: 30-01-2024, 22:26:48 door Rozz75 »

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #370 Gepost op: 31-01-2024, 15:44:46 »
Vind het wel echt bijzonder dat we straks aflevering 5 ingaan waarbij de crew in principe de optie openhoudt dat nog alle 10(!) de kandidaten de Mol kunnen zijn.

Dat wordt volgende aflevering waarschijnlijk teruggeschroefd naar 7 mogelijke Mollen, maar zelfs dat vind ik voor aflevering 6 echt een bizar iets
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #371 Gepost op: 31-01-2024, 16:40:44 »
En echt een optie zal het voor velen niet zijn, dat de Mol tussen de afvallers is. En of het nou echt iets toevoegt? Ik vind het veel te lang duren en de flow verstoren. Ook zullen er ineens een aantal kandidaten tegelijk af moeten gaan vallen.

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #372 Gepost op: 31-01-2024, 16:42:48 »
Ik kan me echt niet voorstellen dat Rosario de mol is, gezien hij zich zo opzichtig liet betrappen op (nep)mollen bij het worstelen, door Kees.

Ik blijf bij Jeroen, maar streep Rian ook nog niet weg.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #373 Gepost op: 31-01-2024, 17:25:50 »
Jeroen en Fons zijn zuivere kandidaten. De afvallers zijn het niet. Maar dan blijven er nog 5 over. Het is koffiedik kijken dit seizoen.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #374 Gepost op: 31-01-2024, 17:41:17 »
Vind het wel echt bijzonder dat we straks aflevering 5 ingaan waarbij de crew in principe de optie openhoudt dat nog alle 10(!) de kandidaten de Mol kunnen zijn.

Dat wordt volgende aflevering waarschijnlijk teruggeschroefd naar 7 mogelijke Mollen, maar zelfs dat vind ik voor aflevering 6 echt een bizar iets

Ja het is idd bijzonder, maar er is elk jaar minstens 1 aflevering dat niemand afvalt, anders komen de aantal afleveringen niet uit. Dus aanstaande aflevering kan je zeker twee van de drie afvallers afstrepen en valt er iemand af. Heb je idd 7, maar dan wordt een finale met vier of een dubbele executie in deze situatie. Of dat ze bij aflevering 9 in het begin een opdracht hebben en iemand laten afvallen en dat er, maar één finale opdracht hebt met drie kandidaten kan ook nog, allemaal in een aflevering gestopt was ook in jaar van Patrick Stoof.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2024, 17:46:58 door Mol1991 »

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #375 Gepost op: 31-01-2024, 18:16:07 »
En echt een optie zal het voor velen niet zijn, dat de Mol tussen de afvallers is. En of het nou echt iets toevoegt? Ik vind het veel te lang duren en de flow verstoren. Ook zullen er ineens een aantal kandidaten tegelijk af moeten gaan vallen.
Ik verwacht dat dadelijk na de terugkeer van de afvaller een test komt en op het eind van de aflevering nog één. Zo blijven er 6 kandidaten over.
Het is ook best mogelijk dat de finale met 4 kandidaten gespeeld wordt. Kwam 4 jaar geleden ook voor.

Overigens kan geen van de 3 afvallers de mol nog zijn. Fons verdenk ik ook niet echt en Kees is het - denk ik - ook niet.
Rian verdenk ik het meest maar met veel twijfel. Zou de productie de mol écht zo onopvallend houden? Jeroen stijgt op mijn lijst (zat ook op de markt) en Rosario zou ook kunnen (ook erg onopvallend behalve bij de raadsels).
« Laatst bewerkt op: 31-01-2024, 18:21:49 door Luc »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #376 Gepost op: 31-01-2024, 18:24:02 »

Nou echt... We zijn al zo'n beetje halverwege en nog steeds geen kandidaat naar huis.  ;D
Voor afl. 3 tunnelde ik nog even op Justin, maar echt niet dat ik hem weer mee ga nemen als hij terugkomt. Dan zou hij als mol zo'n beetje een hele aflevering buitenspel staan?  ??? Nee, ik tunnel graag, maar dit gaat mij zelfs te ver.  ;D

Over tunnels gesproken, ik houd het nog steeds bij Jeroen. Maar ik ben daar echt niet zeker van. Ook twijfel ik of ik Fons op 1 moet zetten (ik laat hem voor nu op 2 staan). Niet eens zozeer door mollenacties (die zie ik trouwens wel bij hem), maar ook omdat hij zich anders gedraagt - vind ik - in Radar.

Ik blijf maar aan het springen. Iedere kandidaat heeft iets mols, maar ook iets dat tegen hem/haar spreekt als mol. Misschien toch veel kandidaten dit seizoen die aan nep-mollen doen?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #377 Gepost op: 31-01-2024, 18:42:22 »
Iedere kandidaat heeft iets mols, maar ook iets dat tegen hem/haar spreekt als mol. Misschien toch veel kandidaten dit seizoen die aan nep-mollen doen?
Oh als dat zo is veel nep-mollen ben ik helemaal voor, want dit vind ik juist leuk! Maar natuurlijk wil ik dat de echte mol wel echte straks goede acties heeft en minst verdiend heeft en zou leuk zijn als er weer een keer de laagste pot is, hou van deze dingen.  ::bravo::

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #378 Gepost op: 31-01-2024, 19:01:30 »
Oh als dat zo is veel nep-mollen ben ik helemaal voor, want dit vind ik juist leuk! Maar natuurlijk wil ik dat de echte mol wel echte straks goede acties heeft en minst verdiend heeft en zou leuk zijn als er weer een keer de laagste pot is, hou van deze dingen.  ::bravo::
Voor mij geen grotere nachtmerrie denkbaar dan dat. Zoek de mol tussen de nepmollen.... En dan op het eind een paar shot dat de echte mol een paar bordjes buiten beeld verwisseld heeft of zo.  ::niet-ok::

Maar vind het tot nu toe lastig. Sluit zelfs dit seizoen een moswissel niet meer uit  :-X

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #379 Gepost op: 31-01-2024, 19:17:18 »
En dan op het eind een paar shot dat de echte mol een paar bordjes buiten beeld verwisseld heeft of zo.
nou dan natuurlijk niet uit beeld, want wil de echte mol natuurlijk wel vinden, maar ja nep mollen hoort er gewoon bij vind ik.

Maar mijn gevoel zegt heel sterk Rian of Fons geen idee waarom, maar hoop heel erg op Jeroen.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2024, 19:23:48 door Mol1991 »