Ik vind het echt moeilijk deze keer.
Schot voor de boeg was Rian, en daar ben ik maar bijgebleven tot nu, maar ik kan haar niet peilen. Eigenlijk doet ze niets anders dan meelopen. Als anderen iets zeggen, gaat zij mee, als anderen juichen, juicht zij ook enz. Geen initiatief, heel passief. Zou ze dan vanaf actief worden en wel zo dat wij haar op een molstreek kunnen betrappen?
Dan Fons, ene moment denk ik, jij zou de MOL kunnen zijn, maar dan is hij weer echt kandidaats bezig. En dat geldt ook voor Jeroen en nu opeens ook voor Sor.
Tooske zie ik helemaal niet als MOl,
Kees weet ik niet, hij is constant aan het observeren, dat is ook zijn vak. Zie hem als winnaar maar hij zou ook de MOL kunnen zijn. Steeds profiteren van gedrag van anderen.
Zoals bij Jeroen bij de pubquiz, Fons bij het bellen, enz. Hij moedigt ze aan om door te gaan met waar ze mee bezig zijn en profiteert van wat hij opmerkt, zo denk ik.
Anna is dan kandidaats en dan weer MOLS.
Ik weet het niet! En ik lees hier ook allerlei verschillende meningen en argumenten, maakt het toch wel spannend.
Ben daar trouwens wel blij mee. De lol is er snel af als het vanaf het begin al duidelijk is.