Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 240445 keer)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #660 Gepost op: 18-02-2024, 16:16:08 »
Mijn gevoel blijft bij Rian.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #661 Gepost op: 18-02-2024, 17:09:56 »
Anna deed me teveel goed in aflevering 7. Rian wil ik gewoon niet aan (voor mij pas in aflevering 7 wat eerste molakties zichtbaar).

Blijven de heren over.

Vond Sor in aflevering 7 wat meer kandidaats. Fons, misschien te veel in je face mollen? Krijg alleen geen Jurre gevoel bij hem. Deze week kies ik dan maar voor Kees. Maar zeker nog niet met volle overtuiging  ::ohno::

Edit: ben toch ook nog niet overtuigd van Kees. Misschien voor nu maar Fons. Je ziet bij hem 2 oudere personen weglopen als hij aan het klooien is met die tuktuk. Waren dat gasten of voorbijgangers?
Edit2: pfff, toch even teruggekeken. Waren voorbijgangers. Maar weer terug naar Kees dan voor nu.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2024, 20:11:42 door Vonne1968 »

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #662 Gepost op: 18-02-2024, 20:26:19 »
Ik zit al meerdere afleveringen met de nu overgebleven kandidaten te worstelen (de laatste drie afvallers verdacht ik niet). Alle vijf hebben vreemde dingen gedaan, alle vijf hebben mooie hints, maar alle vijf hebben ook dingen gedaan die tegen ze spreken. Follow the money heb ik weinig vertrouwen in... dus, de poll wordt er nog niet makkelijker op.
Echter laat dat blauwe oog bij de waarzegster me maar niet los. Ik vind dat zo'n typische WIDM-hint (er is gezegd dat de mol toen 'meekeek), dus dan iemand met blauwe ogen: Rian, Kees of Fons? Maar wie? Wederom gestemd op Rian, maar ze kunnen het wat mij betreft allemaal nog zijn.  ???

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #663 Gepost op: 18-02-2024, 22:24:51 »
Fons heeft al 2x iets gezegd over elkaar diep in de ogen kijken. De laatste keer aan de tafel voordat Rian naar binnen werd geroepen. Ik heb het ook in een biecht gehoord weet alleen niet meer in welke aflevering. Blauw is ook zijn lievelingskleur en zien we vaak i.c. met Fons. Blauwe helm, starten aan blauwe tafel, blauwe tuctuc en veel blauwe kleding

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #664 Gepost op: 19-02-2024, 02:41:37 »
Na Tooske ben ik geswitcht naar Anna. Geen enkele reden om daar van af te wijken.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #665 Gepost op: 19-02-2024, 08:18:35 »
Anna.

Maar Kees afstrepen, nee.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #666 Gepost op: 19-02-2024, 09:00:10 »
Rian.  ::jaja::
En het wordt steeds duidelijker nu.
- Rommelt met kinderliedjes.
- Tekent liedjes die wij in de edit niet mogen horen. Kan vanalles zijn geweest.
- Komt te laat binnen met twee gasten in de tuk tuk, waarvan wij niet in beeld mogen zien of ze wel aan ketting aan hadden.
- Rommelt met de namen van de gasten.
- Biedt een onlogisch laag bedrag op de vrijstelling, en het blijft ondudelijk op wie. Wij mogen dat wij wederom in de edit niet zien.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #667 Gepost op: 19-02-2024, 11:32:46 »
Ik blijf bij Anna, maar Rian hou ik nog in de gaten. Vooral qua edits wordt Rians gedrag vaak onduidelijk gehouden, wat vaak naar een mol wijst. Ze lijkt ook op Kees te zitten (en die is het duidelijk niet), wat het verdacht maakt dat ze nog in het spel zit. Toch vind ik haar passiviteit nog een te grote min om haar als mol te zien.

Wat mij opvalt bij Anna is dat niemand haar als concurrent-kandidaat lijkt te beschouwen. Ze staat bekend als heel slim, maar dit wordt weinig benoemd door de kandidaten. Ik zou verwachten dat als ze een kandidaat was dat we dan:

a) haar veel fanatieker in beeld zien, ook qua observeren, en opdrachten oplossen
b) veel meer de andere kandidaten zien reageren op deze slimme en fanatieke kandidaat (bijvoorbeeld in biechten), maar dit doen ze helemaal niet

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #668 Gepost op: 19-02-2024, 12:09:15 »
Ik blijf bij Anna, maar Rian hou ik nog in de gaten. Vooral qua edits wordt Rians gedrag vaak onduidelijk gehouden, wat vaak naar een mol wijst. Ze lijkt ook op Kees te zitten (en die is het duidelijk niet), wat het verdacht maakt dat ze nog in het spel zit. Toch vind ik haar passiviteit nog een te grote min om haar als mol te zien.

Wat mij opvalt bij Anna is dat niemand haar als concurrent-kandidaat lijkt te beschouwen. Ze staat bekend als heel slim, maar dit wordt weinig benoemd door de kandidaten. Ik zou verwachten dat als ze een kandidaat was dat we dan:

a) haar veel fanatieker in beeld zien, ook qua observeren, en opdrachten oplossen
b) veel meer de andere kandidaten zien reageren op deze slimme en fanatieke kandidaat (bijvoorbeeld in biechten), maar dit doen ze helemaal niet

De biechten lijken ook een andere functie te hebben dan in het verleden: De spelregels uitleggen. Er wordt sowieso weinig gebiecht over de (voor ons) leuke en aanvullende dingen, ik mis grappige uitspraken over andere kandidaten of de eigen inzichten over het spelverloop etc. Ik weet niet of dit wat zegt.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #669 Gepost op: 19-02-2024, 12:59:22 »
De biechten lijken ook een andere functie te hebben dan in het verleden: De spelregels uitleggen. Er wordt sowieso weinig gebiecht over de (voor ons) leuke en aanvullende dingen, ik mis grappige uitspraken over andere kandidaten of de eigen inzichten over het spelverloop etc. Ik weet niet of dit wat zegt.

Oh zeker eens, die biechten zijn verschrikkelijk. Het zegt natuurlijk niet alles, maar toch had ik gewoon wat meer verwacht. Of op z'n minst anders een biecht van "Anna is heel slim, maar het komt er niet uit tijdens de opdrachten". Dat dit allemaal uitblijft doet mij aan Anna als mol denken.

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #670 Gepost op: 19-02-2024, 14:12:05 »
Na het bekijken van Siem's laatste video ga ik terug naar Anna, mijn schot voor de boeg en wensmol. Ze ging als laatste naar Rik bij Uitkomst bieden. Babs gokte verkeerd op Rosario, terwijl Anna haar andere verdachte was.  Het verklaart ook dat degenen die op Fons zaten eruit gingen en hijzelf er nog inzit, en waarschijnlijk de finale zal halen. En dan is er nog een fragment uit Dia del Topo, waarin Anna een hanger met kroon voorbijloopt.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #671 Gepost op: 20-02-2024, 18:53:17 »
Anna.

Maar Kees afstrepen, nee.

Ik heb hem andersom.  ::jaja::
Allebei fantastische mollen, denk ik: dit wordt een leuk molduel.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #672 Gepost op: 20-02-2024, 19:09:44 »
[...] En dan is er nog een fragment uit Dia del Topo, waarin Anna een hanger met kroon voorbijloopt.

Die heb ik even gemist, heb je daar iets van misschien?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #673 Gepost op: 20-02-2024, 19:13:31 »
Je moet m zelf maar ff met bewegend beeld bekijken want krijg m niet scherp.. maar om deze jongen gaat t

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #674 Gepost op: 20-02-2024, 19:26:01 »
Goed gevonden!  ::ok::

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #675 Gepost op: 20-02-2024, 20:19:22 »
Dit lijkt me een meloen.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #676 Gepost op: 20-02-2024, 20:22:17 »
Hm idd .. kan die van Siem ook weer de prullenbak in. Goed gezien!

Offline Delightz

• Forumlid
« Reactie #677 Gepost op: 20-02-2024, 22:04:07 »
Inderdaad. Voortaan eerst maar zelf even nakijken.  ::)

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #678 Gepost op: 20-02-2024, 22:14:04 »
Inderdaad. Voortaan eerst maar zelf even nakijken.  ::)

Dat heb ik gedaan.. met de mededeling om het zelf even te checken omdat ik t niet scherp kreeg.

::)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #679 Gepost op: 20-02-2024, 22:39:51 »
 ::rofl::
O, heerlijk dit.

Dan blijf ik lekker bij Kees (wat ik mezelf al had voorgenomen).  ::jaja::

Edit: aanvulling, Rosario voor nu op 2. Omdat hij uiteindelijk toch wel een stuk verdachter is dan we zien.

Anna en Fons kunnen wat mij betreft ook nog steeds, maar heb ik nu wat lager staan.

Rian: daar heb ik antitunnelvisie op. Ik weet niet of dat terecht is, maar als ze wél de mol is, dan heeft de montage veel weggelaten.  ??? Ik geloof dat niet.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2024, 13:22:57 door Tunneltelevisie »