Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 228201 keer)

Offline Cornelis

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #1240 Gepost op: 9-03-2024, 19:55:01 »
Ondanks alle zogenaamde goede hints en theorieën naar Sor en Fons, zegt mijn ratio  'prik daar doorheen!'. Het zijn allemaal prachtige tunnelhints, maar het meest logische is dat Anna het is. Ook naar haar zijn genoeg goede en vergezochte hints, maar de 'marktopdracht' gaf voor mij de doorslag. (na vertrek Jeroen en Rian).

Ik heb dit jaar echt weer genoten van alle creatief gevonden hints en theorieën an alle mollen  Vee naar alle kandidaten en superknap van de productie dat ze dit jaar tot het laatst toe voor genoeg twijfel hebben weten te zorgen wie het nu echt is. Bravo!

Veel plezier allemaal bij de ontknoping!
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #1241 Gepost op: 9-03-2024, 20:05:32 »
Sinds Tooske er uit is, zit ik op Anna. En geen enkele reden om daar van af te stoppen.

Het zou me verbazen als het Fons blijkt te zijn. De nep-mollende mol. Niet waarschijnlijk.

Rosario zou me ook verbazen. Zowel Fons als Anna lijken niet op hem te zitten. Een onverdachte mol dus. Ook niet waarschijnlijk.

Offline Miem

• Forumlid
« Reactie #1242 Gepost op: 9-03-2024, 20:21:51 »
Ik hoop nog steeds dat Ricks laatste seizoen degene wordt met de door het publiek minst verdachte, maar meest opvallende Mollen.
Ik ben heel benieuwd.

Online D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1243 Gepost op: 9-03-2024, 20:27:16 »
Poll is vergrendeld, een overtuigende meerderheid voor Anna!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline skip030

• Forumlid
« Reactie #1244 Gepost op: 9-03-2024, 20:32:50 »
Het zijn allemaal prachtige tunnelhints, maar het meest logische is dat Anna het is. Ook naar haar zijn genoeg goede en vergezochte hints, maar de 'marktopdracht' gaf voor mij de doorslag. (na vertrek Jeroen en Rian).

Dat zorgde bij mij juist een extra streep door haar naam. Als de mol daar per se had moeten staan om de kandidaten niet te laten ontdekken, dan ga je ze natuurlijk niet alle drie een porto geven.

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #1245 Gepost op: 9-03-2024, 20:34:14 »
Fons zag ik al van het begin gezien als mol of finalist. Pas vrij laat op het spoor gekomen van Rosario, zag hem zelfs als vroege afvaller. Vooral de laatste paar weken vind ik toch dat hij een verdachte karakterswitch heeft doorgemaakt. Anna heb ik nooit echt een serieus molgevoel bij gehad, enkel tijdens de stadionproef.

Mijn eerdere molverdenking slingerde tussen Fons, Justin, terug naar Fons, naar Tooske, back to Fons en ultiem de laatste paar weken laten varen voor Rosario.

Als ultieme molselectie hoop ik nog steeds stiekem op Fons maar ga ik toch voor Rosario, misschien net omdat hij zolang onder de radar is gebleven.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2024, 20:37:20 door FeniXXIV »

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #1246 Gepost op: 9-03-2024, 20:56:43 »
Jaaa gefeliciteerd Anna-verdenkers! We zaten goed  ::tandpastasmiley::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #1247 Gepost op: 9-03-2024, 20:57:47 »
Jaaa gefeliciteerd Anna-verdenkers! We zaten goed  ::tandpastasmiley::

Van harte alle Anna verdenkers!  ::bravo::
Fijn dat de meerderheid van het forum goed zat (ik dus niet, haha)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online NVR_95

• Forumlid
« Reactie #1248 Gepost op: 9-03-2024, 21:51:05 »
Het was simpelweg niet zo moeilijk dit jaar als je alles objectief naast elkaar legde.

Belangrijker: Anna een hele sterke en brutale mol!

Nu hopen dat al alle Fons tunnelaars haar niet komen bekritiseren. Dat is altijd zo vermoeiend. Ze deed het fantastisch. Vrijwel alle kandidaten dachten nog steeds dat ze het niet was. Erg knap.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #1249 Gepost op: 9-03-2024, 21:53:08 »
Vooral dat laatste! Dan heb je het echt goed gedaan. En echt wel dappere acties ertussen!!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #1250 Gepost op: 9-03-2024, 21:56:00 »
Note to myself: toch maar wat vaker de meerderheid volgen hier.
Of wacht, misschien zei ik dat vorig jaar ook.  ::rofl::

Ik heb me echt op het verkeerde been laten zetten door die vrijstellingen. In mijn achterhoofd hield ik er wel rekening mee dat dit misschien anders was gelopen, maar ik heb Anna ook afgestreept om bepaalde acties die kandidaats op mij overkwamen. Niet dus.  ;)

Voordeel was voor haar misschien ook dat de aandacht mooi kon worden afgeleid naar Kees of Fons.  ;D

Offline bris

• Forumlid
« Reactie #1251 Gepost op: 9-03-2024, 21:56:05 »
Ze heeft goed gedaan. Jammer voor haar mislukte de mol actie bij vrijstellingen.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #1252 Gepost op: 9-03-2024, 21:57:44 »
Ze heeft er wel vertrouwen mee getankt. Bij de kandidaten EN bij veel molloten.

Offline JeaNinja

• Forumlid
« Reactie #1253 Gepost op: 9-03-2024, 21:59:14 »
Wat leuk, Anna toch de mol!!!  ::bravo:: Ik hoopte het, zo, leek me toch zo leuk. Maar vond haar toch zo naturel reageren telkens, dat was voornamelijk de reden dat bij mij de twijfel bleef. Dus respect! Toen de andere kandidaten vol op Fons bleken te zitten, dacht ik eigenlijk al dat het toch niet zo zou zijn...

Maar dus toch!  ::bravo:: Hele leuke mol, ik ben dik tevreden!  ::tandpastasmiley::

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #1254 Gepost op: 9-03-2024, 22:06:02 »
Voor de volgende keer:
De oude wijsheid van Lo: ‘ Het is die vreemde, die raar doet’
Was ook op Anna van toepassing. Merel kwam ook heel raar over in afl. 1.

Waar ik zelf veel waarde aan hecht:
Een mol molt aantoonbaar in aflevering 1 en 2. Een mol die pas in aflevering 3 begint of later die is het niet.

En dit jaar kwamen daar de groepsfoto bij (Molzkowitz), vaak links of rechts op de eerste foto.

Helaas wordt er nog steeds geselecteerd op kwaliteiten. Je hoopt op een Babs of een Justin, maar het is toch altijd een Anna, Fons of Rian, presentator of actrice. Beetje lef is welkom in de keuze van de mol.

Offline skip030

• Forumlid
« Reactie #1255 Gepost op: 9-03-2024, 22:17:45 »
Ik heb me echt op het verkeerde been laten zetten door die vrijstellingen. In mijn achterhoofd hield ik er wel rekening mee dat dit misschien anders was gelopen, maar ik heb Anna ook afgestreept om bepaalde acties die kandidaats op mij overkwamen. Niet dus.  ;)

Ja precies dit. Die vrijstellingen (kon me niet voorstellen dat dat een mislukte actie was) en om wat ik bij wie-verdenkt-wie al plaatste:
"Als Anna de mol is, dan heb ik enorme bewondering voor haar. Want ik heb echt nog nooit een mol gezien die verbaal geen enkele rem leek te hebben en volkomen oprecht en vrij op alles reageert. Als ze dat kan, dan is dat echt een grootse prestatie."

Ben oprecht verrast dat zij als de grootste flapuit dit zo heeft kunnen spelen, zonder zich te verspreken! En dat Dennis dan degene is die dat bijna verpest ::rofl::

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #1256 Gepost op: 9-03-2024, 22:21:27 »
Ja, eens. Anna heeft het geweldig gedaan. Leuke mol!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #1257 Gepost op: 9-03-2024, 22:25:55 »

Ben oprecht verrast dat zij als de grootste flapuit dit zo heeft kunnen spelen, zonder zich te verspreken! En dat Dennis dan degene is die dat bijna verpest ::rofl::

Inderdaad!  ::jaja:: Die Dennis toch; ging het toch nog bijna mis met Babs.

Voor de volgende keer:
Was ook op Anna van toepassing. Merel kwam ook heel raar over in afl. 1.

Waar ik zelf veel waarde aan hecht:
Een mol molt aantoonbaar in aflevering 1 en 2. Een mol die pas in aflevering 3 begint of later die is het niet.

Dat lijkt wel zo te zijn. De mol is vaak degene die iets raars doet in afl. 1. Met Everon vond ik dat ook vrij duidelijk. Goed om daar scherp op te blijven.  ::ok::
Maar ja, er zijn natuurlijk ook anderen die meemollen. Fons en Sor hadden in afl. 1 ook een verdacht moment, vond ik.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1258 Gepost op: 9-03-2024, 22:46:48 »
Ik had Anna in aflevering 1 al verdacht, toen lange tijd niet. Maar in aflevering 8 toen Rian eruit ging, kon het niet meer anders vond ik. Knap gedaan Anna  ::bravo::

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #1259 Gepost op: 10-03-2024, 01:03:39 »

Alle 184 Anna verdenkers gefeliciteerd, met name diegenen die al vanaf dag 1 op haar zaten, en dat zijn er toch heel wat! Ook ik dacht aan een vrouw, logisch ook na zoveel mannen. Maar ik zat op die blondine, mijn tunnel stortte in. En Anna kon niet meer voor mijn methode, die moet dus volgend jaar op de schop.
Voor de volgende keer:
Was ook op Anna van toepassing. Merel kwam ook heel raar over in afl. 1
Ja maar ik vond Fons toch ook wel raar doen hoor. Tot aan bizar aan toe. Beetje te raar dus.

Ik vond het verder erg leuk te zien dat de kandidaten zelf ook allemaal nog op Fons zaten, buiten Sor dan. De kijkers hebben de edit en de kandidaten dit jaar duidelijk verslagen met hele duidelijke cijfers, zo te zien dus toch een makkelijk jaartje. Maar wel een goede mol, zo onverdacht gebleven in de groep, en haar acteertalent was groots ::bravo::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)