Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Rick is kennelijk aan het opruimen De teller van mensen die hij volgt heb ik al zien zakken van 271 naar 270 en vandaag zelfs naar 266. Wees gerust, hij volgt nog steeds 5 kandidaten Vreemd is het wel want dit heeft hij nog nooit gedaan tijdens het lopende seizoen. De kandidaten van iig de afgelopen 3 jaren volgt hij nog wel alhoewel ik Sander mis en 2 mannen uit seizoen van mol Renée.
Het gaat nu snel, alweer 7 minder
Ik kan nergens een preview vinden. Heb de afleveringen van Mollenstreken bekeken en op Instagram. Waar zijn die previews precies te zien?
Bijzonder dat hij juist nú aan het opruimen is. Maar... Hij weet natuurlijk dat de molloten meelezen en -kijken. Ik houd er daarom ook wel rekening mee dat het misschien klopt voor de eerste groep kandidaten en dat we vervolgens misschien op een heel ander spoor worden gezet.Na zoveel jaar WIDM zou het wel erg vreemd zijn dat we op die manier voortijdig alles komen te weten van uitgerekend Rick: degene die toch alles geheim zou moeten houden. Toch een dwaalspoor misschien?
Niet van Rik, maar van Rick.
Denken jullie dat hij aan het spoiler'en is?
Ik hoorde bij Siem dat Rick Fons en Anna had ontvolgt. Maar Fons staat wel in het rijtje, Anna ook weer. Hij volgt alleen Kees niet (maar wel zijn vrouw zag ik toen ik op 'spek' zocht)Volgens mij heeft Rick het door dat wij het doorhebben Het leek me ook niet geloofwaardig dat hij onbewust die 5 niet volgde. Maar in het eerste bericht hierover hadden ze het over Kees en Anna, dus we gaan het zien
[partypooper-alert]Niet echt een land waar mensenrechten, vrouwenrechten, rechten van arbeidsmigranten, vrijheid van meningsuiting etc. op een hoog plan staan. Blijf toch in Europa en ga met de trein!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
257 gasten en 3 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland