Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 9820 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: Moltalk
« Reactie #80 Gepost op: 25-02-2024, 18:20:52 »
Van mij mag Arjen terugkeren, hij heeft dit concept immers ooit bedacht. En dan met co-presentator Tina, dat wordt een geweldig stel  ::love:: :D
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #81 Gepost op: 26-02-2024, 00:29:44 »
Arjen heeft ondertussen wel betere dingen te doen  ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 2-03-2024, 21:38:09 »
Toevallig zitten Patrick, Aniek en Everon op een andere kandidaat..
Stukje waarin de waarzegster Sor aanspreekt wordt ook besproken.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #83 Gepost op: 2-03-2024, 22:02:34 »
Toevallig zitten Patrick, Aniek en Everon op een andere kandidaat..
Stukje waarin de waarzegster Sor aanspreekt wordt ook besproken.

Patrick zat ook wel op Anna. Maar voor de sport Rosario genoemd.

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 2-03-2024, 22:04:05 »
Patrick zat ook wel op Anna. Maar voor de sport Rosario genoemd.

Haha ja precies. Even iedere kandidaat uitlichten zodat het lijkt dat het nog enorm verdeeld is.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #85 Gepost op: 2-03-2024, 22:38:25 »
Op een paar schema's van opdrachten die nuttig kunnen zijn, vind ik dit seizoen nog wel het meest, moltalk een volkomen nutteloos programma, leuk om ouddeelnemers hun zegje te horen doen, voor de rest te veel gescript om vooral je ware mol niet te ontmaskeren. Vooral het opzichtige 'elke gast heeft een andere mol' heeft geen toegevoegde waarde.
Hopelijk wordt het anders over een half jaar met onbekende kadidaten.

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #86 Gepost op: 2-03-2024, 22:41:02 »
Ik heb er net - voor het eerst in tijden - even naar gekeken, maar het is werkelijk niet om aan te zien en te horen. Wat een hysterische hupsefladder. ::ohno::
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #87 Gepost op: 2-03-2024, 22:42:28 »
En dan was dit nog een fijne aflevering om naar te kijken. Er waren avonden die veel hysterischer waren  ::rofl::

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 2-03-2024, 23:39:30 »
Inderdaad, deze gasten waren uiterst rustig vergeleken bij die van vorige week. Toen heb ik de tv uitgezet vanwege de chaos en het gekrijs.

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #89 Gepost op: 3-03-2024, 00:02:03 »
En dan was dit nog een fijne aflevering om naar te kijken. Er waren avonden die veel hysterischer waren  ::rofl::

Dank voor de waarschuwing, ik ben er kennelijk nog genadig vanaf gekomen!  ::rofl::
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 3-03-2024, 11:17:11 »
Everon zat er om te analyseren, die andere twee zaten er om grappig te doen. Ze veranderen in een karikatuur en dat is niet leuk om naar te kijken.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 3-03-2024, 13:12:59 »
Everon zat er om te analyseren, die andere twee zaten er om grappig te doen. Ze veranderen in een karikatuur en dat is niet leuk om naar te kijken.

Oh dat idee had ik totaal niet. Ik had sterk de indruk dat Everon als oud-mol weet wie de huidige mol is en dat hij dat ten koste van alles moest verbergen. Hij deed te raar lachend over zijn verdenkingen, alsof hij ze zelf ook niet geloofde.

Alleen Patrick kwam op mij over als serieuze 'analist'. Annick zat er alleen voor de gezelligheid volgens mij.

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 3-03-2024, 13:29:04 »
Oh dat idee had ik totaal niet. Ik had sterk de indruk dat Everon als oud-mol weet wie de huidige mol is en dat hij dat ten koste van alles moest verbergen. Hij deed te raar lachend over zijn verdenkingen, alsof hij ze zelf ook niet geloofde.

Alleen Patrick kwam op mij over als serieuze 'analist'. Annick zat er alleen voor de gezelligheid volgens mij.

Als hij het weet mag ie daar niet aanschuiven. Volgens mij werd vrij duidelijk gezegd dat hij op Fons zit.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 3-03-2024, 15:31:38 »

Ik heb het idee dat Fons zijn wensmol is.

Overigens vond ik het weer een geslaagde happening, wederom veel gelachen. Ik was het helemaal eens met Annick, toen ze zei dat Anne die tweede puzzel niet had verwacht, en eerst deed van: 'moeilijk, moeilijk,' maar daarna besloot dat ze dat niet kon maken en toen maar de puzzel snel afmaakte. Anne wilde waarschijnlijk puzzel drie doen en dan zogenaamd last van zenuwen hebben net als met het kaartenhuis.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 15:35:42 door Run »

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 3-03-2024, 15:34:25 »
Vorige week vond ik de aflevering vreselijk hysterish maar gister was het echt weer leuk om naar te kijken met het enthousiasme van Patrick en Everon en de droogheid van Anniek.
When life knocks you down, fight back!

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 3-03-2024, 15:52:12 »
Gisteren vond ik dan weer weinig aan. Annick werd overgeslagen want die zit toch maar in een tunnel. /dusnietserieustenemen Ze selecteren fragmenten die verdacht moeten zijn per kandidaat dat ik dacht: is dit werkelijk het meest verdachte gedrag bij de drie finalisten? En as usual zijn de molvisies totaal niet serieus.

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 3-03-2024, 16:01:06 »
Gisteren vond ik dan weer weinig aan. Annick werd overgeslagen want die zit toch maar in een tunnel. /dusnietserieustenemen Ze selecteren fragmenten die verdacht moeten zijn per kandidaat dat ik dacht: is dit werkelijk het meest verdachte gedrag bij de drie finalisten? En as usual zijn de molvisies totaal niet serieus.

Ik vond Annick inderdaad een gimmick. Ik vond het leuk om naar de inzichten van Everon te luisteren, die ervaringsdeskundige is en zinnige dingen kan zeggen over wat zijn tactiek als mol zou zijn geweest. Daniel kon vorige week goed beargumenteren waarom hij op zijn mol zat. Ik zie liever dat ze een aantal vaste panelleden rouleren, bijv. een aantal oud-winnaars en oud-mollen die ook echt komen om de opdrachten en het gedrag van de deelnemers te analyseren.

« Reactie #97 Gepost op: 3-03-2024, 16:30:02 »
Weet iemand uit het hoofd op wie de (meest recente) oud-mollen zaten? Een grotere kans dat die niet de mol zijn. Op wie zat Everon ook al weer? (idd vast ingehuurd om ons om de tuin te leiden)

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 3-03-2024, 16:41:41 »
Everon denkt Fons de mol. Patrick zit op Anna en Rosario. Aan het eind kiest hij voor Rosario omdat Annick al voor Anna had gekozen.

« Reactie #99 Gepost op: 3-03-2024, 16:49:40 »
Everon denkt Fons de mol. Patrick zit op Anna en Rosario. Aan het eind kiest hij voor Rosario omdat Annick al voor Anna had gekozen.

Dank! Dus volgens de theorie dat een oud-mol niet op de nieuwe mol zit is Fons niet de mol.. Tenzij ze het dit jaar weer anders doen, wat wel zo slim is :-)
Jurre zat op Justin, maar die is allang afgevallen.