Het is inderdaad dat we in het verleden al vaak genoeg hebben gezien dat een eerste of tweede afvaller de mol als verdachte heeft genoemd, dus daar laat ik me niet door leiden.
Al lijkt het bij Jip wel iets duidelijker te zijn dan normaal. Het zou me ook niet verbazen als Justin dan vanavond afvalt, maargoed.
Voorlopig zou ik ook echt niet weten wie ik anders moet verdenken.

We weten in ieder geval wel dat Jip veel gespreid heeft. Alleen zeker niet tactisch. Kans is best aanwezig dat ze vergelijkbare vragen als 'stak de mol de olympische vlam aan?' heeft beantwoordt op anderen. Deze vraag beantwoordt ze heel specifiek op Justin, maar als ze dan de vragen met meer overkoepeling juist niet op hem beantwoord daardoor, heb je er netto precies niks aan. Steeds 1 persoon die onder je antwoord valt, waar anderen dan beter spreiden en misschien ook geluk hebben. Het is op die manier redelijk uitlegbaar waarom Jip zou kunnen zijn afgevallen, als Justin de mol is. Hoewel het toch een beetje merkwaardig is.
En uiteindelijk horen we haar ook vooral zeggen dat ze het raar vindt dat de groep hem zo erg vertrouwt. Daar is ze meer voor op haar hoede. Dus hij hoeft echt niet haar hoofdverdachte te zijn.
Het grote vertrouwen van de groep is overigens wel iets wat we vaak zien bij mollen.