Rian hield in aflevering 4 Jeroen en Anna in de buurt met een lamp/vaas en een gitaar, zodat ze niet meer even wegrennen met een voorwerp in hun handen. Ze riep Jeroen ook op via de porto. Dit gaf de 3 afvallers de kans hun topito samen te stellen. Ik vond overigens dat Rian niet per se slechte keuzes maakte bij het kopen van spullen, integendeel eigenlijk, ze was de beste van de drie.
In mollenstreken zagen we al een grey-out kartonnen afbeelding van Babs.
In de preview van aflevering 5 zien we Babs een poort waar het slot af is doorgaan en wegrennen. En in de preview horen we een bedrag van Euro 38.640. Babs moet dan de mol helpen in aflevering 5 om te voorkomen dat het geld verdiend wordt? Zoals hardloper Salim ooit in België, vermomd als oude griek ging hardlopen tegen Bart. Want de oude-grieken waren overal goed in, maar hardlopen was een probleem? Met Babs is er dan een probleem voor Rian opgelost.
Ik hoop dat het zo iets wordt, een vervolg op aflevering 4, want anders is die terugkeer van een afgevallen kandidaat wat mij betreft geen toevoeging, geen spelelement, ja wat eigenlijk.