Auteur Topic: [Kandidaat] Rosario Mussendijk  (gelezen 36672 keer)

Offline skip030

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #440 Gepost op: 9-03-2024, 21:37:23 »
Oeps... ::schaam::
Al was ik niet volledig overtuigd, ik dacht dat het Sor wel móest zijn.
Ik streepte Anna af door die €6000 en hield er geen moment rekening mee dat dat een mislukte actie was.
Erg jammer dat we het mis hadden!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #441 Gepost op: 9-03-2024, 21:52:10 »
Ik streepte Anna af om 1.2 en om dingetjes die kandidaats op mij overkwamen.
Toch niet helemaal terecht dus.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #442 Gepost op: 9-03-2024, 21:54:01 »
Alle Rosario & Fons verdenkers bedankt dat jullie het tot het einde spannend hebben gehouden.  ::ok::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #443 Gepost op: 9-03-2024, 21:59:35 »
Het was een mooi tunneltje, maar helaas, het mocht niet zo zijn. Bedankt mede-tunnelaars! ::bravo::
Ik zal wel nooit snappen wat Rosario bedoelt met al die biechten, trouwens. ::rofl:: Maar het was gezellig hier!
« Laatst bewerkt op: 9-03-2024, 22:07:21 door Molest »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #444 Gepost op: 9-03-2024, 22:10:35 »
Ik zal wel nooit snappen wat Rosario bedoelt met al die biechten, trouwens. ::rofl::

Die biechten van Rosario vind ik nog steeds mega-verdacht.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline mollie23

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #445 Gepost op: 9-03-2024, 22:12:16 »
Hij houdt er gewoon van om wat te dollen haha!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #446 Gepost op: 9-03-2024, 22:14:18 »
Dat zal het wel zijn. Beetje dollen en mysterieus doen.  ;D
(tja, dat werkte wel)

En dank je wel Foxhunter!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 9-03-2024, 22:30:16 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #447 Gepost op: 9-03-2024, 22:44:10 »
Ja.  ::schaam::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #448 Gepost op: 10-03-2024, 08:02:20 »
Lag t aan mij of was die montage van 'ze deden alle drie verdachte dingen' 90% Rosario?
Toen begon ik al wel even te twijfelen (ook of ze niet te vroeg de verkeerde video hadden ingestart  ::rofl::)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #449 Gepost op: 10-03-2024, 08:12:50 »
Ik dacht toen ik Babs zag dat ze haar haar in vlechten had gedaan als eerbetoon aan haar mol. ::rofl::

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #450 Gepost op: 10-03-2024, 09:14:14 »
Ik zei ook op de bank dat de intro voor Sor veel langer was dan voor de rest. Maar helaas!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #451 Gepost op: 10-03-2024, 11:02:20 »
Ik bleef twijfelen tussen Anna en Sor. Sor zijn biechten met die knipogen erin, Molik, als Maestro winnaar de mol tune dirigeren. Maar wel vond ik hem als mol dan weer teveel op de achtergrond sinds de eerste vier afleveringen. Maargoed verloren van zijn maat Fons en toch nog kunnen delen in de winst. Denk dat het geen slechte uitkomst is voor Rosario  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #452 Gepost op: 10-03-2024, 11:55:26 »
Ik dacht toen ik Babs zag dat ze haar haar in vlechten had gedaan als eerbetoon aan haar mol. ::rofl::

Haha, ik ook.  ::rofl::
Maar ik begon toch wel nattigheid te voelen tijdens het praatje van Rik; dat ging zo ontzettend richting Rosario dat ik het eigenlijk niet meer geloofde.
Trouwens ook dat momentje daarvoor: dat de finalisten opkwamen en dat Anna opgelucht zei: "Eindelijk"

Maar ja, voor switchen was het iets te laat.  ;D

Ik vind het wel jammer dat er minder aandacht was voor de verdenkingen van Rosario. Hij verdacht Anna blijkbaar al sinds het einde van afl. 2. Hoe is dat gekomen?
En van Fons weten we dat hij zichzelf verdacht ging maken, maar eigenlijk heeft Rosario over zijn strategie niets kunnen vertellen. Waarschijnlijk deed hij hetzelfde, anders was deze tunnel er niet geweest  ;), maar ik had het graag willen horen gisteravond.

Hoe dan ook: een leuke kandidaat met iets té verdachte molbiechten.  ;D
Goed gespeeld!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 10-03-2024, 11:58:32 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #453 Gepost op: 10-03-2024, 13:19:02 »
Ik denk trouwens dat Rosario met z'n pokerface en zelfbeheersing een uitstekende mol zou zijn geweest.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #454 Gepost op: 11-03-2024, 00:55:13 »
Ik denk trouwens dat Rosario met z'n pokerface en zelfbeheersing een uitstekende mol zou zijn geweest.

Helemaal waar.  ::jaja:: Ik denk echt dat hij het ook supergoed zou kunnen.

Dit beeld trok mij vorige week trouwens nog verder de Rosario-tunnel in. Lijkt heel erg op de kleding/pruik van Anna, maar ja: verkeerde mol.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #455 Gepost op: 15-03-2024, 14:54:27 »
Dagboek Rosario

Hij is Anna dus in aflevering 2 op het spoor gekomen juist door mensen te lezen en af te strepen.
Heel slim, had van mij wel mogen winnen. ::ok::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #456 Gepost op: 15-03-2024, 15:54:30 »
Heel slim gespeeld inderdaad; goed geobserveerd en gestreept!
Blijkbaar is hij iemand die veel observeert en anderen beschrijft; misschien dat ik zijn biechten daarom zo verdacht vond overkomen.  ;D
Goed samengewerkt met Fons ook. Leuk voor hem dat Fons hem een deel van de pot gunt.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #457 Gepost op: 17-03-2024, 10:06:35 »
DAGBOEK VAN DE VERLIEZEND FINALIST: ROSARIO MUSSENDIJK

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/dagboek-van-de-verliezend-finalist-rosario-mussendijk/

Ik liep naar Schiphol met twee volle koffers en twee grote strategieën: één voor als ik zogenaamd de Mol was en één voor als ik een kandidaat was.

Wat mij opviel is dat ik meteen de spanning wilde opzoeken, in plaats van eronder bezwijken: Haha! Gelukkig, ik doe mee aan Wie is de Mol?!

Artiesten en muzikanten zijn in het verleden – over het algemeen – niet heel ver gekomen in Wie is de Mol? Ik hoopte daarom dat ik onderschat zou worden, zodat ik altijd de mogelijkheid zou hebben om me in de schaduw te verstoppen. Nou, dat duurde drie afleveringen.

Justin, Babs en Jip waren de perfecte kandidaten om me achter te verstoppen. Ik dacht; ik pak de rol die overblijft. Is er al een haantje, leiding nemende of enthousiaste kandidaat? En dan ineens weet ik beter mijn plan.

Hoe zorg ik ervoor dat ik de Mol zo snel mogelijk vind, maar de rest niet? Hoe zorg ik ervoor dat ik niet in een wazige tunnelvisie beland waarin ik de waarheid niet meer voor ogen kan zien?
LIEGEN! NIKS GELOVEN!

Dat was mijn plan, nooit de waarheid vertellen. Maar met deze groep… Bij iedereens persoonlijkheid begin je op te warmen. Naja dacht ik, boeie. Als ik ooit MAG liegen, dan ga ik all-in. Geen spijt, geen harten breken, ik ben tenslotte omringd door leugenaars. Haha.

Fons testte mij al vroeg of ik te vertrouwen was met de leugen van de speeddates. Ik ga jou terug testen, dacht ik. En, het in de groep gooien. Ik wou weten of hij die druk aan kon. Hierna was Fons de laatste persoon geworden waarvan iedereen dacht dat ik een bondje mee zou aangaan. Perfect :)

Iedereen vraagt me constant waarom ik bij aflevering twee al onze sluwe Mol als hoofdverdachte had, nou.. ik geloof heilig in “trial & error”.

Kees was de eerste naam die ik had afgestreept. Hij leek me te eerlijk en oprecht in het spel. Ik dacht bij mezelf; hij heeft een te goed hart! Mijn mattie! Al gaf hij me soms errors.

Jeroen en Fons gaven mij allebei een “ik gedraag me zoveel mogelijk als Mol vibe”. Ik kon wel inzien dat er meerdere kandidaten op hen zouden zitten. Het blijft moeilijk af te lezen. Jeroen zijn acteerwerk is ook echt geweldig en de “journalist vraag technieken” van Fons even vervelend als sommige interviews.

Rian mocht ik te veel en ik heb er eigenlijk niet veel over nagedacht (super naïef, ik weet het). Ik nam haar alsnog mee in mijn verdenkingen, want ik vond dat juist opvallend. Haha. Maar wat gezellig was het met Riri. Als zij het was, zou ik het mezelf totaal niet kwalijk nemen.

Tooske was onze “excel sheet”. Hahaha. Als er iemand was die IETS wist over de andere kandidaten was het Toos. Ik had altijd het gevoel dat ze over iedereen meer wist dan ik en dat voelde OF als een Mol OF als een hele goede kandidaat. Beiden gevallen even eng als je het mij vraagt hoor.

Anna was de enige persoon van wie ik meer opvallende dingen zag dan de echte informatie die ik daadwerkelijk over haar wist voor de test. Het scheelde echt niks en ik nam het risico. Het was tenslotte een “first feeling”.

Toen Babs eruit ging hoopte ik echt dat iedereen op mij ging zitten omdat ik constant dacht: de roommate van de Mol vertrouwt de Mol het meest en zou er vroeg uit kunnen gaan.

Vervolgens toen Jip eruit ging dacht ik HA! Turfje bij Anna!

Ik denk dat door alle kandidaten af te strepen en alles bij elkaar op te tellen Anna mij begon op te vallen. Ze voldeed aan eigenlijk al mijn eisen en turfde mijn eigen lijstje af voor “de Mol” maar waarom zou ik dit direct geloven in het begin, dacht ik.

Je zou denken dat ik een tactiek had voor het kiezen in welk team ik wilde zitten, had ik zeker niet in het begin! Ik hoorde waaghalzen en dacht JA. “Wie kan rennen?” Ja, ik kan wel okee rennen. “Wie heeft een goed oog voor detail?” Ik ik ik!

Ik denk wat mij dan het meeste hielp, waren die impulsieve interesses die ik had. Want, gelukkig zat mijn Mol er ook steeds bij, toevallig!

De opdrachten waren ook bijna veel te leuk om niet van te genieten. De klassieke muziek opdracht gaf mij weer een stukje thuis gevoel, de berg gaf mij gevoel dat ik LEEF, ik denk dat ik zoveel heb genoten dat ik op een gegeven moment ook soft werd. Een softie met leugens, omringt door veel te leuke mensen met leugens. Hahaha.

Het bondje van Fons en ik was een veel te goor ding. Ik doe alsof ik niks schrijf in mijn fake mollenboekje om de rest raar te laten opkijken. Zodra we in de hotelkamer waren schreef ik alles over uit zijn boekje. Leugens verspreiden en elkaar “consent” geven om in elkaars tas te gaan in een handige “situatie”. Ik kan me herinneren dat m’n horoscoop ooit zei dat maagden heel stiekem kunnen zijn en liegen, ALS ze willen natuurlijk he. Nou zet twee maagden in één hotelkamer: eindeloze ideeën.

Ik kan me trouwens niet herinneren hoeveel geld ik nou uit de pot heb gehaald, ik denk dat ik nu eindelijk kan zeggen dat het niet altijd m’n bedoeling was… Was het nou een oog voor detail of gat in de hand. Ik deed oprecht m’n best :(, dat lachje van mij bij de -3000 was ook snel schakelen. Ik dacht okee kut dit is gebeurd, maak  er gebruik van!

Mijn doel was niet volledig om te winnen besefte ik ook erna, ik wou de Mol vinden en chaos creëren herinner ik me van de mollicitatie, onderweg heb ik vrienden gemaakt.

Dit was een onvergetelijke reis voor mij en ik weet zeker ook voor de rest. Het “ding” dat alle kandidaten van een seizoen een soort extra vriendengroep (of gezin bijna) worden is 100% de waarheid, dat weet ik wel zeker.

Wat heb ik van jullie genoten en wat ben ik blij dat ik de finale heb kunnen halen, anders zou ik nog iets minder herinneringen hebben aan jullie allemaal (en dat is zeker inclusief productie!). Ik zou echt een heel boek kunnen schrijven over alles en iedereen maar dan gaat niemand het aflezen. Hahaha.

Dankjewel allen!!