Auteur Topic: [Kandidaat] Rosario Mussendijk  (gelezen 36673 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Gepost op: 3-12-2023, 14:20:45 »
Rosario Mussendijk


Praat mee over Rosario (Sor)! Hier kun je meer informatie lezen.
I will follow my inner gold

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #1 Gepost op: 7-01-2024, 15:36:42 »
Als hij het is, heeft hij de Jurre-techniek overgenomen: anderen publiekelijk onder het vergrootglas leggen.
We houden hem in de gaten.

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #2 Gepost op: 7-01-2024, 23:32:53 »
Ik vind hem heel erg zenuwachtig overkomen als hij bij de waarzegster zit. Het zou natuurlijk kunnen dat hij zo'n eerste opdracht gewoon spannend vind. Maar ik denk dat het ook heel aannemelijk is dat de mol als eerste is opgenomen voor alle schmink. In dat geval denk ik dat je ook heel zenuwachtig bent als je weet dat je straks alle kandidaten nog een hand gaat geven.

Hij heeft verder niet de meest logische molkeuzes gemaakt, maar ik ga wel zeker op hem blijven letten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #3 Gepost op: 10-01-2024, 08:40:14 »
Rosario heeft een papegaai geschilderd met poten in de vorm van een kleine letter m.

De poten van de papegaai op Frida's andere schouder heeft hij wel goed nageschilderd.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #4 Gepost op: 11-01-2024, 12:24:02 »
Fashion icon! ::blond:: - mag ook wel eens gezegd worden.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #5 Gepost op: 11-01-2024, 19:12:43 »
Fashion icon! ::blond:: - mag ook wel eens gezegd worden.

Omdat hij een Lewis Hamilton lookalike is?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #6 Gepost op: 12-01-2024, 18:39:11 »
Verdacht dat hij ervoor kiest in de groep de leugen van Fons over het stemmen te exposen. Een mol wil dat anderen verdacht worden, een kandidaat juist niet, die wil zelf verdacht lijken.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #7 Gepost op: 13-01-2024, 10:12:39 »
Verdacht dat hij ervoor kiest in de groep de leugen van Fons over het stemmen te exposen. Een mol wil dat anderen verdacht worden, een kandidaat juist niet, die wil zelf verdacht lijken.

Ja en zo veel mogelijke informatie over verdachte acties van anderen ook niet delen lijkt me.
Al vond ik dit niet persé informatie die Fons enorm exposed als molverdachte, maar van Rosario vond ik t wel potentieel mol-troll-gedrag om t gewoon lekker in de groep te gooien

Offline geennaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #8 Gepost op: 13-01-2024, 11:37:42 »
Verdacht dat hij ervoor kiest in de groep de leugen van Fons over het stemmen te exposen. Een mol wil dat anderen verdacht worden, een kandidaat juist niet, die wil zelf verdacht lijken.

Vind hem toch voor mij ook bovenaan mijn lijstje van verdachten staan..
Ik denk dat de mol in de eerste aflevering een vrijstelling pakte, en bij de schilders zat( om onder de radar te blijven en als schilder toch ook invloed gehad te hebben met de touwen.. maar wij mogen dat als kijker niet duidelijk weten kennelijk)
Dan blijven Rosario en Jeroen over. Mijn idee is dat Rick in zijn laatste seizoen als regisseur zou kiezen voor een niet-standaard mol( en dus t liefst geen presentator of acteur.. want het verrassingsaspect bij bv Rob als mol/zanger was natuurlijk ook groot! Er is ook nog nooit een vrij jonge mol geweest)
Met daarbij dat Rosario nog erg onopvallend aanwezig is in t programma…

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #9 Gepost op: 13-01-2024, 12:38:46 »
Met daarbij dat Rosario nog erg onopvallend aanwezig is in t programma…
Ben ik niet met je eens. Naast de opmerking naar Fons, mengt hij zich ook in het stemmen over de penningmeester. Na het wegsturen van Babs zegt hij tegen huilende Rian dat ze goed kan acteren. Verder valt me het onrustige bewegen van zijn been tijdens de eliminatie op, net als bij Justin die naast hem zit. Beiden lijken mij daarom niet geschikt als mol.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #10 Gepost op: 13-01-2024, 16:46:15 »
Omdat hij een Lewis Hamilton lookalike is?

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Babs had wel iets weg van George Russel.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #11 Gepost op: 13-01-2024, 21:54:36 »
Rosario valt weinig op, vind ik. En dat is eigenlijk best verdacht. Ik vermoed zelf wel dat de mol in het 'berggroepje' zat, dus wie weet...  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #12 Gepost op: 14-01-2024, 00:51:01 »
Molmasker was te zien op de achtergrond bij Sor.

Het molmasker is te zien in afl.1 om 12:38 links van de ingang van de waarzegster. Sor staat op de voorgrond te dansen in een groepje. Lichtblauw masker met bloemen erboven en witte cape, stond bij oa Jeroen en Rian aan het einde van de binnenkomst tunnel.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2024, 19:15:06 door foxhunter »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #13 Gepost op: 14-01-2024, 14:02:40 »
Ik dacht eerder aan dat kleine manneke dat we een paar keer duidelijk zagen vooraan, als je een opzetgebit indoet en daaroverheen een masker, herkent niemand je.
Zou gaaf zijn als hij de mol is.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #14 Gepost op: 14-01-2024, 16:22:29 »
Als je de geboortedatum van Sor invult in de Azteekse kalender dan krijg je voor die dag:

De dood.   (Gier / vuurstenen mes)

Amethyst was de eerste die de naam van Sor als mol noemde, ik wacht op haar argumentatie nav afl. 1.

22-09-1996
https://www.azteccalendar.com/?day=6&month=1&year=1986

Een handje helpen? De poot van de papagaai op de tekening van Sor was een M (van amethyst)  ?

Ik zat inderdaad een paar dagen op Rosario om z'n lichaamstaal, wat Brtdm hierboven benoemde, en o.a. ook om hoe hij zich in de positie van de schilders manoeuvreerde (1.3). Rik was nog niet klaar met z'n praatje, of Sor claimde die positie al. Daarna een biecht van hem om het te duiden. Dat samen maakt het verdacht.

Vervolgens levert sor een verdacht schilderij af. Ik merkte de M op, inderdaad. Daarnaast lijkt de huidskleur van Frida veel meer op die van hemzelf. Dat is toch gek. Misschien de reden dat de Mol toch voor die positie koos. Om z'n visitekaartje af te geven?

Ik kan dat alleen niet rijmen met de +6000 in de opdracht ervoor. Daarom ben ik van hem afgestapt. Het lijkt de positie met verreweg de minste invloed op de pesos.

Gringa benoemt de huidskleur van Frida ook op widm.nl.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2024, 22:05:28 door Amethyst »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #15 Gepost op: 14-01-2024, 21:09:08 »
Sor komt bij de eliminatie van aflevering twee wel in the picture met een spiegelbeeld en groene ramen op zijn bril (een mol heeft altijd groen). Was daarom het praatje van Rik zo lang om de cameraman de tijd te geven zijn positie te bepalen. Sor kwam als eerste binnen. Hij meldt zich wel vaker als eerste. Bij het schilderen, hardlopen (in ieder geval snel), en bij de viaferrata. En brood is wel iets voor op de offrenda, als link de dia del topo.

« Laatst bewerkt op: 14-01-2024, 21:11:59 door foxhunter »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #16 Gepost op: 14-01-2024, 21:19:59 »
4 opdrachten moeten wachten voor een eerste mogelijke molactie. Opdracht 1 helemaal geen invloed. Komt weinig in beeld. Ik ga hem nog niet afstrepen, maar acht het weinig waarschijnlijk.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2024, 20:52:28 »
En wat we wel van hem zien vind ik niet erg overtuigend. Neem bijvoorbeeld de speeddate-opdracht. Tijdens zijn gesprek met Jeroen merk je dat hij totaal niet kan liegen. Na afloop horen we niet op wie hij gestemd heeft, en we horen ook niet wie op hem gestemd heeft. Blijkbaar vond de productie het niet relevant om die info met de kijker te delen. Dat kun je natuurlijk 'uit de wind houden' noemen, maar ik zie in Rosario geen overtuigende Mol.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #18 Gepost op: 19-01-2024, 20:24:52 »
4 opdrachten moeten wachten voor een eerste mogelijke molactie. Opdracht 1 helemaal geen invloed. Komt weinig in beeld. Ik ga hem nog niet afstrepen, maar acht het weinig waarschijnlijk.
We hebben van een aantal renners niet gezien dat ze bij de microfoon hebben gestaan, maar dat wil niet zeggen dat ze daar niet hebben gestaan, er is veel onduidelijk en uit beeld gebleven bij de montage. Kan juist een molactie verbergen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #19 Gepost op: 19-01-2024, 22:31:39 »
Deze afbeelding vond ik op het forum van WIDM.NL. zou op WIDM insta staan. Ik kan het zelf niet terugvinden maar zo te zien heeft Rosario ook de microfoon gehad.