Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O  (gelezen 81841 keer)

Offline Froky

• Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #320 Gepost op: 23-02-2024, 10:07:14 »
Ah, hij was er dus toch! Maar op die foto met Jip lijkt het toch opnieuw alsof ze hem niet zelf vast heeft? Dan is er vaak/steeds iemand bij haar in de buurt met die paraplu, blijkbaar.

Ik meen bij Jip te zien dat ze die met de hand vastheeft en dat de paraplu zo over haar schouder steunt? Maar wie weet zat er inderdaad een verklede productiemedewerker in de buurt die soms de paraplu overnam? Zo zouden ze haar ook stiekem kunnen filmen zonder op te vallen. Want je kunt inderdaad geen cameraman achter haar aan sturen, maar je hebt wel die beemden nodig voor de reveal.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: 23-02-2024, 10:15:13 »
Ik meen bij Jip te zien dat ze die met de hand vastheeft en dat de paraplu zo over haar schouder steunt? Maar wie weet zat er inderdaad een verklede productiemedewerker in de buurt die soms de paraplu overnam? Zo zouden ze haar ook stiekem kunnen filmen zonder op te vallen. Want je kunt inderdaad geen cameraman achter haar aan sturen, maar je hebt wel die beemden nodig voor de reveal.

Op de markt werden de afvallers gefilmd met een iphone, dat zou hier ook kunnen en dat kan, maar hoéft niet op te vallen. Een verklede figuur die kettingen bekijkt en hetzelfde doet als een kandidaat kan wel heel erg opvallen. Ik kan me voorstellen dat als je zo'n parasol schuin naar achter laat hangen, je veel aan het beeld van anderen kunt onttrekken. Dus als er iemand mee loopt die in de gaten houdt waar de kandidaat zich bevindt en aanwijzingen geeft (nu schuilen achter de parasol/draai een kwartslag/stop even met zoeken etc)..
« Laatst bewerkt op: 23-02-2024, 10:59:20 door Eva. »

Online Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #322 Gepost op: 23-02-2024, 10:54:29 »
Rian rijdt in aflevering 7 langs een afbeelding van Onze-Lieve-Vrouw van Guadeloupe, de beschermheilige van Mexico. Guadeloupe is Maria, is maagd. Bij het verhaal over de verschijning van Guadeloupe worden rozen geplukt in de winter. Haar beelden hebben een zwart lint over de buik (bij Indianen teken van zwangerschap) en onder haar voeten is het kindje Jezus te zien. Is dit een verwijzing naar Rian als vrouw met witte jurk? De parasol als aureool, het wit als teken van maagd, de roos op de jurk, een zwart lint om haar middel en vlak bij de kinderen?

Bij de opkomst van Rian is wel een vrouw met witte jurk te zien, maar die heeft een zwarte hoge hoed op en zwarte handschoenen. Als Anna zoekt zie je die vrouw links, achter Anna loopt de witte vrouw met witte handschoenen en rechts zie je nog zo’n soort jurk maar dan licht rose.

De ketting van de vrouw met witte jurk zou een haan kunnen zijn. Symboliek voor het ochtendgloren, de mol die vanuit zijn tunnel in het licht komt?

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #323 Gepost op: 23-02-2024, 11:10:53 »
Het zou wat mij betreft ook verklaren waarom er relatief veel (6 van de 10) vrijstellingen zijn gewonnen en dat Rian als Mol er ook een had.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #324 Gepost op: 23-02-2024, 11:15:27 »
Ik vond het idee wel leuk dat de mol de hulp van kinderen zou inroepen bij het zoeken naar de badges.
Kinderen hebben immers de toekomst. In haar run op zoek naar de badges zie ik Anna ook langs gaan bij de kinderen.
Zij heeft aandacht voor de toekomst. Anna was daarin de enige?

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #325 Gepost op: 23-02-2024, 11:35:19 »
Tooske moest op zoek naar iemand met het symbool paraplu. Ze vindt iemand met een paraplu. De mol gaat dan niet rondlopen met een paraplu, in het kader van onverantwoorde risico's.

Zou Joy Hansson, de fotografe, ook verkleed rond hebben gelopen?
« Laatst bewerkt op: 23-02-2024, 11:38:17 door foxhunter »

Online Molshoop_

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 23-02-2024, 11:37:54 »
Soms lijkt ze toch echt te mager om Rian te kunnen zijn.

Maar ze heeft wel zelf de parasol bij.

10:47

13:34 Kees lijkt haar ketting te bekijken

« Laatst bewerkt op: 23-02-2024, 11:40:08 door Molshoop_ »

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #327 Gepost op: 23-02-2024, 11:40:12 »
Dan is dat niet Rian. Joy Misschien?

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #328 Gepost op: 23-02-2024, 12:07:55 »
Welke foto van Rian heb je hiervoor gebruikt? Kun je die hier ter vergelijking plaatsen?
Die zou ik ook heel graag willen zien want ik zie in de GIF-jes alleen maar een geschminkt gezicht.
Wat ook zou helpen is om de timing van de frames aan te passen dan wel het frame van het gezicht van Rian een flink aantal keren te dupliceren zodat je dit ook echt kan zien. Ik wil het best geloven dat dit Rian is maar dan zie ik ook graag de Rian, als je begrijpt wat ik bedoel.

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 23-02-2024, 12:13:25 »

Dat is mijn mening dus ook precies, de witte dame is gewoon een stuk slanker en dat zie je, mijn inziens, al aan het gezicht/hals alleen. Ik denk dat als de gifjes aangepast worden dat de "Rian foto" wat meer zichtbaar is, en je sneller in/uit gaat faden, dat je minder gelijkenissen gaat zien dan nu het geval is.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #330 Gepost op: 23-02-2024, 12:25:33 »
Deze dame is ook mee, de fotografe Joy Hansson. Misschien klopt dit gezicht ook wel.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #331 Gepost op: 23-02-2024, 12:32:19 »
Kin is anders
Neus is anders
Haarlijn links boven is anders
Ogen zijn anders
Gezicht in totaal is veel smaller

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 23-02-2024, 12:48:36 »
Rian:

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 23-02-2024, 12:52:00 »
Grapje hoor!
We kunnen nog lang discussiëren of het ze wel is of niet. Respect voor wie het niet ziet en ik hoop ook ergens dat ik fout zit.

Maar het is wel eens interessant om Rian als mol te overwegen en daar tips naartoe te zoeken. Want voor de overigen hebben we een overvloed aan hints, maar voor haar bijna niks.

Bovenstaande foto is trouwens een shot net nadat ze in biecht zegt dat ze vlug een topito moet gaan zoeken. En dan staat ze gewoon met Mexicanen te lachen en te dansen…

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 23-02-2024, 12:54:44 »
Grapje hoor!
We kunnen nog lang discussiëren of het ze wel is of niet. Respect voor wie het niet ziet en ik hoop ook ergens dat ik fout zit.

Ik zie dat ze het niet is maar hoop in tegenstelling tot velen juist dat ze het wél is. Goed voor mn pool  ;D

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 23-02-2024, 13:03:55 »
Ik heb bij Ru Pauls Drag Race soms nog steeds moeite om na 5 afleveringen te zien wie welke Queen ook alweer is als ze geen make-up dragen  ::rofl::

Maar goed, ik snap dat niet iedereen zich bewust is van de transformatieve kracht van schmink.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 23-02-2024, 13:09:55 »
Daar word je geen 20 kg slanker van.

Anders meld ik me graag aan voor n potje  ::rofl::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 23-02-2024, 13:16:34 »
Daar word je geen 20 kg slanker van.

Anders meld ik me graag aan voor n potje  ::rofl::

Dan heb je de korsetten niet gezien  ::tandpastasmiley::

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 23-02-2024, 13:18:01 »

Maar ze heeft wel zelf de parasol bij.

10:47

13:34 Kees lijkt haar ketting te bekijken

Die eerste foto lijkt me toch vrij behoorlijk bewijs dat het Rian toch niet is.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 23-02-2024, 13:21:15 »
Dan heb je de korsetten niet gezien  ::tandpastasmiley::
Korsetten voor een slankere hals en gezicht.. nee die heb ik nog nooit gezien.

Waar kan ik die kopen?  :P