Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O  (gelezen 81950 keer)

Offline Rinusoide

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 1: DÍA DEL TOP(IT)O
« Reactie #460 Gepost op: 28-02-2024, 23:26:34 »
Inderdaad, op die foto met Justin lijkt het alsof deze persoon ongeveer even groot is als hem. Al is dat voor alle 4 het geval.
Aan het zijaanzicht te zien komt de neus van Anna erg goed overeen. Die van Fons ook wel, maar het lijkt me toch wel dat dit een vrouw is.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2024, 23:29:32 door Rinusoide »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #461 Gepost op: 28-02-2024, 23:56:56 »
Inderdaad, op die foto met Justin lijkt het alsof deze persoon ongeveer even groot is als hem. Al is dat voor alle 4 het geval.
Aan het zijaanzicht te zien komt de neus van Anna erg goed overeen. Die van Fons ook wel, maar het lijkt me toch wel dat dit een vrouw is.

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar Anna’s neusbrug komt al bij haar voorhoofd uit haar gezicht, als je begrijpt wat ik bedoel. Bij deze figuur lijkt de neusbrug meer een schans dichtbij het gezicht die pas veel lager naar voren komt (meer wipneus).

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #462 Gepost op: 29-02-2024, 07:47:44 »
Ik heb nog even goed naar die persoon gekeken die misschien de mol is, maar volgens mij zie ik toch duidelijk borsten. Dus in dit geval blijft er nog één optie over. En wat ik in een andere post zeg ik zie ook geen snor.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #463 Gepost op: 29-02-2024, 08:06:07 »
Het zwarte zou ook het snoertje van een oortje kunnen zijn.
Het roze lint heeft de kleur van Anna’s geldbriefje.

Het zou allemaal best eens kunnen. En natuurlijk is er veel te weinig te zien om zeker te zijn.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #464 Gepost op: 29-02-2024, 08:11:48 »
Het zwarte zou ook het snoertje van een oortje kunnen zijn.
Ja dat kan ook nog, maar één ding is zeker is dit de mol, heeft deze persoon geen duidelijk snor. Fons kan dan volledig afgestreept worden en Sor misschien ook of van hem kan je het weg schminken. Of het is een masker, maar lijkt schmink.

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #465 Gepost op: 29-02-2024, 08:17:51 »
Het roze lint heeft de kleur van Anna’s geldbriefje.
Roze past ook wel goed bij de naam van een ander persoon. :)

Wat die borsten betreft: dit moet een vrouw uitbeelden. Als dit de Mol is, zal er extra aandacht zijn voor de details als schouder- en borstvulling. De persoon die Rian had moeten zijn, werd al in een corset gehesen.

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 29-02-2024, 17:48:31 »
Interessante figuur, de vrouw met lichtblauwe (of witte) sluier en roze haar. De edit lijkt enorm zijn best te doen om ‘haar’ nooit duidelijk vanvoor te tonen.

Enkele symbolische dingen die ik op de ‘witte vrouw’ van toepassing bracht, gelden ook voor dit figuur, vooral dan de blikken van de kandidaten bij het ‘ontvangstcomité’ eindigen bij haar en worden dan afgekapt.

Wanneer Fons bij de man met het juiste logo staat (maar geen topito krijgt), zie je haar in de verte zich weg haasten. Misschien met de topito op zak?

Bij het zoeken nu viel me ook op dat Rosario onder de armen door loopt (kruipt als het ware uit een tunnel!) en vindt dan onmiddellijk zijn topito. En vreemd genoeg bij 1 van de ontvangstfiguren. Ik denk dat dit de enige keer is dat het niet bij een ‘onschuldige’ toeschouwer is?

Dat zou kunnen een hintje zijn.

Offline thomas92

• Forumlid
« Reactie #467 Gepost op: 29-02-2024, 18:16:25 »
Wanneer Fons bij de man met het juiste logo staat (maar geen topito krijgt), zie je haar in de verte zich weg haasten. Misschien met de topito op zak?

Oh goed gevonden! Ja rond 16:25 idd.

Bij het zoeken nu viel me ook op dat Rosario onder de armen door loopt (kruipt als het ware uit een tunnel!) en vindt dan onmiddellijk zijn topito. En vreemd genoeg bij 1 van de ontvangstfiguren. Ik denk dat dit de enige keer is dat het niet bij een ‘onschuldige’ toeschouwer is?

Dat zou kunnen een hintje zijn.

Vond ik ook opvallend. Alsof het in scene gezet was. Misschien wordt hij hier "een handje geholpen"? Maar tegelijkertijd denk ik dat de mol geen vrijstelling wil pakken..

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #468 Gepost op: 29-02-2024, 18:37:43 »
Vond ik ook opvallend. Alsof het in scene gezet was. Misschien wordt hij hier "een handje geholpen"? Maar tegelijkertijd denk ik dat de mol geen vrijstelling wil pakken..
[/quote]

Ja, als je het fragmentje enkele keren bekijkt, is het vreemd. En waarom zou je als kandidaat om te beginnen al door die tunnel lopen? Dat is toch puur tijdsverlies?

Offline thomas92

• Forumlid
« Reactie #469 Gepost op: 29-02-2024, 18:48:15 »
Ja, als je het fragmentje enkele keren bekijkt, is het vreemd. En waarom zou je als kandidaat om te beginnen al door die tunnel lopen? Dat is toch puur tijdsverlies?

Hmm ja je ziet wel meerdere shots waarbij de kandidaten zich mengen in het gedans, kan ook aanwijzing zijn van de regie, omdat het leuke beelden oplevert. Om de sfeer over te brengen. Met tien dezelfde soort beelden van kandidaten die aan het zoeken zijn heb je dat minder. Het lijkt me hoe dan ook bij Rosario wel onwaarschijnlijk dat dit precies spontaan zo gebeurt is.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2024, 21:15:59 door thomas92 »

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #470 Gepost op: 29-02-2024, 18:54:30 »
Het viel mij ook op, en toen zat ik nog niet in de tunnel. Een mogelijke verklaring is een retake, maar of daar wel tijd voor was?

Ik ben maar eens aan het terugkijken geslagen. Rosario komt weinig in beeld in afl. 1, maar wat me wel opvalt:

- komt heel makkelijk aan een topito (kruipt door een haag van mensen heen, en dan staat halverwege opeens de persoon die hij moet hebben, helemaal alleen)
...
Dat hij zo makkelijk aan een topito komt, vind ik wel wat verdacht. Alsof het een voorgebakken plan was dat hij er een vond.
Of het was een retake met die topito, omdat het moment niet gefilmd was. Rosario kan snel lopen.

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #471 Gepost op: 29-02-2024, 19:16:49 »

Heb je hier misschien een screenshotje van? Ik probeerde het net terug te kijken maar zag niet meteen iets.

Offline Froky

• Forumlid
« Reactie #472 Gepost op: 29-02-2024, 19:50:51 »
Ik kan nu geen screenshot maken, maar het is net voor de man met het symbool wegloopt van Fons. Rechtsboven in beeld in de verte in de meute zie je ze wegwandelen.

Offline WillempieW

• winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 29-02-2024, 19:57:41 »
Ik denk dat je dit moment bedoelt.

Offline molletje1985

• Forumlid
« Reactie #474 Gepost op: 29-02-2024, 20:57:26 »
(Foto1 van Amethyst)

Ik vind het wel op Anna lijken hoor.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2024, 20:59:16 door molletje1985 »

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #475 Gepost op: 29-02-2024, 21:09:34 »
(Foto1 van Amethyst)

Ik vind het wel op Anna lijken hoor.

De still is van Molshoop_ ...maar ik ben het met je eens dat deze vrouw op Anna lijkt.

Opvallend dat ze haar pols zo goed lieten zien.

Offline molletje1985

• Forumlid
« Reactie #476 Gepost op: 1-03-2024, 09:55:41 »
Behalve de oranje figuur, die alleen tegelijk met Kees in beeld komt, is ook nog een verdachte "vrouw" met bloemenkrans en witte sluier. Ik denk dat dit Kees zou kunnen zijn, want hij ziet er erg lang en breed uit.
De witte vrouw komt in beeld tegelijk met Fons, Anna en Sor.

De witte vrouw heeft trouwens ook een dubbelganger die veel kleiner is en aan het eind van de welkomstgroep staat. (Zie middelste foto).
« Laatst bewerkt op: 1-03-2024, 09:58:24 door molletje1985 »

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #477 Gepost op: 1-03-2024, 10:54:57 »
Ik zit eigenlijk keihard in Fons zijn tunnel, maar dit vind ik wel erg interessant:

https://www.instagram.com/p/C394js5ISPY/
Credits naar IG -> @ikbenmollevi

Wat vinden wij hiervan?

Offline Pac

• Global Moderator
« Reactie #478 Gepost op: 1-03-2024, 11:22:30 »
Ik zit eigenlijk keihard in Fons zijn tunnel, maar dit vind ik wel erg interessant:

https://www.instagram.com/p/C394js5ISPY/
Credits naar IG -> @ikbenmollevi

Wat vinden wij hiervan?
Interessant ::vergroot:: Maar weet je waar die close-up van die hanger vandaan komt? Zit dat in hetzelfde shot?
...óf niet!

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #479 Gepost op: 1-03-2024, 11:35:06 »
Interessant ::vergroot:: Maar weet je waar die close-up van die hanger vandaan komt? Zit dat in hetzelfde shot?

Nee, weet ik nog niet, moet ik ff terugkijken nog