Auteur Topic: Extra Beeldmateriaal  (gelezen 19186 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: Extra Beeldmateriaal
« Reactie #120 Gepost op: 3-03-2024, 20:32:55 »
Prachtig filmpje ::bravo::

En schiet mij maar lek, 120 molloten die op Anna zitten, maar zij en Sor zitten er volkomen relaxed bij wat past bij een winnaar en een verliezer. Alleen Fons zit nog vol van de zenuwen.... de mol bijt nog op zijn tanden tot de ontknoping ::tandpastasmiley::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #121 Gepost op: 3-03-2024, 20:50:51 »
Op 07:08 vraagt Anna duidelijk aan Sor (en niet aan Fons!) over de Dia del Topo: "Dacht je niet toen je daar liep van: Ik moet opletten?"

Duidelijk dat Sor niet de Mol is dus. En de Mol zelf zou deze vraag niet zo gauw stellen. Verder is Fons inderdaad tamelijk zenuwachtig.

PS: Volgens mij zijn Anne en Fons een beetje verliefd op elkaar. Ik zie een bestseller aankomen: 'Ik sliep met de Mol'.     ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 21:01:18 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 3-03-2024, 21:00:42 »
Op 07:08 vraagt Anna duidelijk aan Sor (en niet aan Fons!) over de Dia del Topo: "Dacht je niet toen je daar liep van: Ik moet opletten?"

Duidelijk dat Sor niet de Mol is dus. En de Mol zelf zou deze vraag niet zo gauw stellen. Verder is Fons inderdaad tamelijk zenuwachtig.

Fons is de enige die er wakker van ligt momenteel.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 3-03-2024, 21:35:10 »
Ja, de lichaamstaal spreekt boekdelen. Anna zelfs nog steeds plagerig naar Fons, net zoals bij het "last diner" in Mexico.Haar blikken  ::rofl::

Rosario die dacht dat ze de mollicitaties gingen zien.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 3-03-2024, 21:45:45 »
Fons was inderdaad erg nerveus en wat voor rare mensen werken er bij radar vraag ik me af??

Zou het toch jammer vinden fons als mol omdat het dan echt zo super duidelijk is (een beetje twee jaar dezelfde mol) en oprecht vreemd dat jeroen en tooske eruit zijn terwijl die best veel op fons zaten al was tooske in de war met de analoge test en was jeroen oververhit maar blijf het oprecht raar vinden dat kees en rian er dan zolang in kunnen blijven al gaf kees in niet de mol ook aan dat hij dus al best wel even op fons zat al hoop ik nog steeds op rosario.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #125 Gepost op: 3-03-2024, 22:06:58 »
Kees zei dat zijn gevoelsmol in zijn top 3 zit sinds bijna het begin, ook dat het één van de finalisten is. Maar hij noemt geen naam dus dat dit Fons is, is niet zeker. Maar het zou zomaar kunnen hoor dat hij het wel is.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2024, 22:27:41 door Mol1991 »

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 3-03-2024, 23:26:36 »
Ja, interessant. Ellenlange shots van Splinter wanneer de Mol blijkbaar ongewenste lichaamstaal etaleerde  ::rofl::

De bizarre stress en het nu al slechte slapen van Fons, ja wat moet je ermee? Ik kan me herinneren dat Everon bij Splinter helemaal niet gespannen was. Dit zou een abc'tje moeten zijn voor de Mol.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2024, 04:17:46 door Amethyst »

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 4-03-2024, 00:19:10 »
Nou, Fons heeft met TROS Radar echt heel wat camera-ervaring, dus geen enkele reden om zenuwachtig te moeten zijn. Toch was hij het. Waarom zou de winnaar zenuwachtig zijn? Of de verliezer? Die hebben het allemaal achter de rug in feite. Voor de verliezer is het een ontspannen tijd en de winnaar weet dat hij/zij nog even wat extra publiciteit krijgt, that's all.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 4-03-2024, 04:21:58 »
De Finalisten

https://npo.nl/start/serie/niet-de-mol/seizoen-2/niet-de-mol_11/afspelen

In plaats van Niet de Mol
Van wie van de drie is dat  leuke pand? Van Fons, die de deur opende?
« Laatst bewerkt op: 4-03-2024, 04:28:01 door Marisa »

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 4-03-2024, 07:24:00 »
Anna had over een parelketting? Weet iemand wat ze bedoelt misschien?

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 4-03-2024, 07:33:44 »
Van wie van de drie is dat  leuke pand? Van Fons, die de deur opende?

Van Fons dat zeiden ze ook.  ;)

Anna had over een parelketting? Weet iemand wat ze bedoelt misschien?
Tijdens de laatste keer bij de waarzegster toen ze allemaal in de glazen bol keken, gaf de parelketting van Sor licht vanwege de beelden in de glazen bol. Werd benoemd.

Offline Grabmill

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 4-03-2024, 07:34:46 »
Ik neem aan dat die parelketting niks met haar vermeende relatie met Fons te maken heeft...  ;D

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 4-03-2024, 08:02:45 »
gaf de parelketting van Sor licht vanwege de beelden in de glazen bol. Werd benoemd.

Aha, thanks, ik dacht dat ze iemand in de glazen bol kon herkennen via de parelketting...

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 4-03-2024, 08:27:55 »
Sor is van zichzelf al een beetje pathologisch. ::rofl:: En superrelaxed, zoals in de hele reeks al.

"Ik hou van spelletjes. Dat is wel echt de waarheid." Waren andere dingen die hij zei dan niet waar?

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 4-03-2024, 11:39:33 »
Fons komt op mij het meest over als de finalist die het meest op z'n hoede is bij het beantwoorden van vragen en Anna komt over als iemand die kan zeggen wat ze wil en die nergens rekening mee hoeft te houden. Ik denk dat Fons wakker ligt vanwege zijn aanstaande onthulling.. die meer stof doet opwaaien dan winnaar of verliezer.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2024, 11:45:31 door Eva. »

« Reactie #135 Gepost op: 4-03-2024, 11:44:28 »
Fons komt op mij het meest over als de finalist die het meest op z'n hoede is bij het beantwoorden van vragen en Anna komt over als iemand die kan zeggen wat ze wil en die nergens rekening mee hoeft te houden. Ik denk dat Fons wakker ligt vanwege zijn aanstaande onthulling.. die meer stof doet opwaaien dan winaar of verliezer.

Eens. En uit de lichaamstaal valt veel te halen. Fons telkens met zijn vinger/hand voor zijn mond, bang om uit de school te klappen. Waarom, als hij de verliezer is?
De waarzegster volgt Anna en Fons op insta, ik denk de winnares en de mol (niet heel handig dat ze dat doet)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 4-03-2024, 11:49:29 »
Hoe heet die waarzegster?

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 4-03-2024, 11:52:39 »
Fons ontvangt iedereen in zijn huis, daar zou ik sowieso al iets zenuwachtiger van worden. Vanuit de Rosario-tunnel denk ik dat hij zich wat ongemakkelijk voelt in dit gezelschap, omdat hij de Mol tot het allerlaatst niet doorhad. Dus bij de ontknoping kan hij niet gaan shinen. (Ik vermoed een last-minute switch van Anna).

Maar goed, het blijft allemaal interpretatie.

« Reactie #138 Gepost op: 4-03-2024, 12:46:46 »
Hoe heet die waarzegster?

Dat is de actrice Amanda Polo Millán.
Van alle kandidaten volgt ze alleen Anna en Fons, al een hele tijd. Bijzonder.

Nu kan je niet op basis van de lichaamstaal van Fons bij dit extra beeldmateriaal ervanuit gaan dat hij de mol is, opmerkelijk is het wel.
En ik hoop het, de vele verwijzingen naar vooral Anna zijn mij te mooi om waar te zijn, op basis van haar lichaamstaal/acties vd afgelopen weken vind ik haar meer een kandidaat.

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 4-03-2024, 15:11:52 »
Nou, Fons heeft met TROS Radar echt heel wat camera-ervaring, dus geen enkele reden om zenuwachtig te moeten zijn. Toch was hij het. Waarom zou de winnaar zenuwachtig zijn? Of de verliezer? Die hebben het allemaal achter de rug in feite. Voor de verliezer is het een ontspannen tijd en de winnaar weet dat hij/zij nog even wat extra publiciteit krijgt, that's all.

Zou kunnen, want Fons was niet neerslachtig of zo (zoals Ranomi dat wel een beetje was). Edit: maar is misschien toch minder stressbestendig dan we denken. De Mol zou deze situatie de baas moeten zijn.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2024, 08:27:05 door Amethyst »