Auteur Topic: [Aflevering 3] Vragenvuur  (gelezen 9033 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 3] Vragenvuur
« Gepost op: 20-01-2024, 19:36:42 »
Vanavond is het al weer tijd voor aflevering 3. Hier kunnen jullie bespreken wat je niet in de andere topics kwijt kunt.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2024, 23:39:25 door D*N »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2024, 21:40:46 »
Leuke en mooie aflevering hoor  ::cheerleader::

ongecompliceerde opdrachten zoals de bupquiz -met drank en gezelligheid en muziek  ::confettie:: erg leuk!
Met daarna onmogelijke opdrachten...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #2 Gepost op: 20-01-2024, 21:43:12 »
Leuke en mooie aflevering hoor  ::cheerleader::

Zekers een zeer gevarieërde en vooral culturele aflevering.

ongecompliceerde opdrachten zoals de bupquiz -met drank en gezelligheid en muziek  ::confettie:: erg leuk!
Met daarna onmogelijke opdrachten...

Met daardoor ook een beter speltechnisch verdienmodel eraan gekoppeld. In plaats van alles of niets, hebben ze hier nu toch mondjesmatig weer wat geld bijgesprokkeld. ::ok::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2024, 21:43:44 »
Ja, dit verwacht ik bij een Mexico seizoen. Mariachi leuk erin gebracht al was de Vlaamse twist ook nice. En natuurlijk het worstelen met de luchadores.

Natuurlijk loopt dat met die kruispunten in de soep. Typisch wie is de mol. Nul porto communicatie ala Ellie Lust.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Stargaze

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2024, 21:47:27 »
Zitten de 3 afgevallen kandidaten in de 3 kisten die je ziet in de vooruitblik naar volgende week? En mag de gene in de lila kist terug komen?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #5 Gepost op: 20-01-2024, 21:49:44 »
Zitten de 3 afgevallen kandidaten in de 3 kisten die je ziet in de vooruitblik naar volgende week? En mag de gene in de lila kist terug komen?

Jup. En Jeroen opent de kist/kast. Dus de groep koopt een kandidaat terug ala Paul die terug in het spel kwam bij de veiling. Ben benieuwd: zie graag Babs/Jip terug maar verwacht Justin.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #6 Gepost op: 20-01-2024, 21:54:22 »
Enorm genoten van deze aflevering  ::bravo:: Wat een leuke, originele opdrachten  deze week  ::bravo::


Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #7 Gepost op: 20-01-2024, 21:54:48 »
Hier vallen vooral Kees en Sor en Rian op.

Kees stuurt meerdere fotos door mag niet. Sor stuurt fotos door met meerdere worstelaars erop mag niet.
Rian haar fotos zijn enorm ruk en geen selfies.

Alleen Tooske doet het goed.

Fons en Justin kunnen maar weinig combis maken en van het tekenen kan ik nog weinig zeggen omdat ik daar nog weinig inzage heb hoe ze er nu echt uitzien vs tekening.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2024, 21:57:28 »
Ik heb wel genoten deze aflevering. (nadat ik eerst een kwartier heb lopen knooien, omdat mijn TV geen geluid meer gaf.)

Ik hou sowieso heel erg van stadswandelopdrachten, om ze zo maar even te noemen. Maar goeiendag, wat kunnen deze kandidaten klunzen zeg.  ::rofl::

Toekomstvragen in de test hadden van mij niet gehoeven. Vorig jaar al gehad (en in 2011), die kennen we nu wel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2024, 22:08:54 »
Toekomstvragen in de test hadden van mij niet gehoeven. Vorig jaar al gehad (en in 2011), die kennen we nu wel.

Was dat Nederland of Belgie vorig jaar? Ik dacht Nederland maar m'n moeder zei Belgie, en ik weet nog dat het gebeurd is maar kan me niet meer herinneren hoe en wat.

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #10 Gepost op: 20-01-2024, 22:10:14 »
Nederland, voorafgaand aan het laserschieten bij de grote dam. Halve finale geloof ik.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2024, 22:11:44 »
Ik vond dit ook wel een amusante aflevering.

Jeroen was best wel onzichtbaar de eerste twee afleveringen en nu juist heel erg op de voorgrond. Aparte keuze van de regie?

Het is te prijzen dat de vier oudste kandidaten nog steeds in het spel zitten. In plaats daarvan liggen drie van de vier jongste kandidaten er al uit.

Benieuwd wie er volgende week terugkomt en uit die kast verschijnt.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2024, 22:15:43 door Mit »

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #12 Gepost op: 20-01-2024, 22:15:28 »
Het is te prijzen dat de vier oudste kandidaten nog steeds in het spel zitten. In plaats daarvan liggen drie van de vier jongste kandidaten er al uit.

Ik vind dit voor de verandering wel heel leuk! Sowieso leuk dat er wat meer ~oudere~ mee doen, heeft ook leuke invloed op de groep.
Combinatie Kees en Jeroen is ook echt genieten

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2024, 22:16:53 »
Nederland, voorafgaand aan het laserschieten bij de grote dam. Halve finale geloof ik.

Ooh was dat het ja

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2024, 22:30:08 »
Beste aflevering tot nu toe
Leuk de vooruitblik testvragen, maakt me niet uit hoevaak ze het doen. Beter te vaak een goed concept nadoen dan allemaal stomme onnodige onderdelen.

Blijf me wel irriteren aan de gezelligheidsfactor, al was dat bij een land als Mexico te verwachten. Maar daardoor mist er echt de mysterieuze sfeer die ik altijd zo fijn vond aan Wie is de Mol. Dat is eigenlijk vrijwel volledig weg. Heel jammer en onbegrijpelijke keuze van de productie. Ze zijn echt gezwicht voor het groepje jonge kinderen dat nu kijkt op zaterdagavond. Alles wordt in kindertaal uitgelegd aan de kandidaten, soms echt tenenkrommend om naar te kijken.

Maar eindig positief. Goede aflevering dit.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #15 Gepost op: 20-01-2024, 22:34:40 »
Jup. En Jeroen opent de kist/kast. Dus de groep koopt een kandidaat terug ala Paul die terug in het spel kwam bij de veiling. Ben benieuwd: zie graag Babs/Jip terug maar verwacht Justin.

Ik verwacht ook Justin en die stond natuurlijk ook nog op de foto vandaag. Dus in theorie zou het dan nog kunnen.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #16 Gepost op: 20-01-2024, 22:39:08 »
Heel fijne aflevering. Veel variatie vooral, ook in de opdrachten.

Offline Demanuitwenen

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #17 Gepost op: 20-01-2024, 22:42:38 »
Ik verwacht ook Justin en die stond natuurlijk ook nog op de foto vandaag. Dus in theorie zou het dan nog kunnen.

Ik hoop op babs of jip maar justin brengt het minste geld in het laatje, dus dat is handig voor de mol.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #18 Gepost op: 20-01-2024, 22:44:17 »
Ik vond het een fijne aflevering. Drie goede opdrachten waar wel wat uit te halen valt.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3]
« Reactie #19 Gepost op: 20-01-2024, 23:22:46 »
Leuke aflevering ,  opvallend nog steeds die pastelkleuren, zeker in combinatie met roze wijk, geeft al snel een verwijzing richting regenboog , dus naar justin .

Opdracht 1 gewoon gezellige opdracht waarbij de stilte bij sor en rian opvallend afwijkend is van de rest . 

Opdracht 2 leuke opdracht die gewoon op het einde enorm verprutst wordt . Moet je als mol niet gewoon op het einde aanwezig zijn om iets te kunnen sturen ( tooske, anna strepen? )

Opdracht 3 gewoon onmogelijk om hier iets uit te halen van geld. De mol kan of leuke kindertekeningen maken of naar de show kijken en hoeft niets te mollen.

Vraagje had iemand parijs in zijn enveloppe zitten ?