Ik heb ook weer genoten van een heerlijke dag vol met molloten, gezellig kletsen en lekker nerden over Wie is de Mol, op de oude vertrouwde locatie. Voelde heel erg als een reünie
Top geregeld, organisatie
en bedankt ook aan alle andere bezoekers die eigenlijk allemaal wel open stonden voor een praatje (forummer of niet). Met name dank aan Tristan, Joost2 en SanderFMC voor het leuke contact
Er was een mooi rijtje kandidaten aanwezig; de kandidaat waar ik het meest op hoopte, was er. De meet en greet was, voor zover ik zelf heb ondervonden, goed geregeld en ik had het idee dat de kandidaten het zelf ook zeker leuk vonden. Het vragenvuur vond ik heel leuk, leuk te zien hoe de kandidaten elkaar liggen. Met de veiling heb ik zelf iets minder, maar Merel heeft het leuk geleid en ik vond het goed om te zien dat de kinderen ook wat konden krijgen. De quiz was prima van opzet: doenbaar, maar moeilijk genoeg zodat (net) niemand alles goed had, en met een leuke eindronde op het podium.
Blij dat ik na het eindpraatje nog even was blijven plakken om toch nog wat mensen van het forum te spreken; veel van hen waren tijdens de activiteiten immers druk in de weer met alles regelen.
Ik heb ook wel kritischere puntjes, maar daarvan mag de organisatie zeggen of (en hoe) ze die willen lezen. Maar ik heb enorm genoten van de fandag die weer precies voelde zoals in 2011-2015