Voor Kees: Was dat als eerste aanraken van elke afvaller nu toeval?
Of heeft de productie je dit gevraagd dit bij elke afvaller te doen om een potentiële hint te creeren en jou telkens de juiste stoel daarvoor gegeven?
Kees is ook een mediaman en weet hoe het werkt. Hij lijkt me niet te beroerd om op zo'n verzoek in te gaan en zo het programma extra spannend te houden.
Hier heeft hij al antwoord opgegeven, het was inderdaad puur toeval. Ze mogen zelf weten waar ze gaan zitten. Maar hij zei misschien heeft de mol mij daarheen gestuurd. Dit laatste was meer een grapje.
Zie hier een stuk van een interview:
Je zat iedere keer achter de afvaller. Ik heb de term 'doodskus' voorbij zien komen, omdat je iedere keer achter de afvaller zat en je handen op de schouders legde bij het rode scherm. Was dat dan echt toeval?
"Ik ben de Mol niet, dus natuurlijk is dat toeval. Tenzij de Mol volgende week zegt dat die mij iedere keer daarheen heeft geduwd, dan is het een heel bijzonder verhaal en heb ik het niet doorgehad. Ik kwam iedere keer aangelopen en ging gewoon ergens zitten, dat werd niet bepaald door de regie of zo."
"Op een gegeven moment durfde niemand meer bij mij op de kamer, want als je bij mij sliep, vloog je er daarna uit. Ik had ook geen bondje dus, maar dat heb ik niet gemist."