Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 136273 keer)

Offline JensXIII

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #780 Gepost op: 5-03-2025, 14:33:44 »
Dat kan Maaike onmogelijk zijn ontgaan. Daarom is het volkomen onlogisch dat Maaike nu vol op Roos zit. En ze bij de biecht zegt dat als het Stijn is, hij de beste mol ooit is.

Of Maaike is natuurlijk zelf de mol...  ;)

Maaike zou als mol de vergissing in de bril op een presenteerblaadje hebben gekregen van Stijn. Toch reageerde ze "Blauwe bril? Weet je dat wel zeker?"

En zo zijn er wel meer argumenten tegen Maaike:

* objecten zonder molafdruk meenemen (dubbel onmols: ze haalde geld binnen én ze had geen invloed op de kluisopdracht)
* weinig in sleutelposities (dansopdracht, kookopdracht)
* werd volgens mij behoorlijk verdacht halverwege het seizoen, maar nu niet meer door de finalisten

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #781 Gepost op: 6-03-2025, 00:28:27 »
Nogmaals de Dansopdracht is met een beweging 2000 euro buiten de pot houden, dat is letterlijk evenveel als de rest op kan halen.
Ik vind dat oprecht een veel makkelijkere plek om als mol naar toe te gaan. Is het een leuke actie, nee is ie supereffectief, jazeker.
En het missen van een beweging, kan je wegwuiven door te zeggen. "Ja, maar jullie kozen ervoor om zoveel bewegingen aan ons voor te schotelen. Dat ga ik echt niet op een ochtend onthouden hoor."
Let wel het was oorspronkelijk de bedoeling dat ze als drietal gingen optreden, dan kun je nog makkelijker zomaar ergens een foutieve beweging maken.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Cornelis

• Forumlid
« Reactie #782 Gepost op: 6-03-2025, 19:13:54 »
Ik denk dat Stijn de mol is, ik hoop dat Roos de mol is, maar ik vrees dat Maaike de mol is.   ::rofl::
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #783 Gepost op: 6-03-2025, 23:17:35 »
Stijn is bij mij nooit op de radar geweest door zijn passieve houding, en na Wie van de Drie heb ik hem definitief afgestreept. Precies het tegenovergestelde doen van de enige manier waarop een Mol in zijn positie in deze opdracht zou kunnen mollen, dat is meer dan onmols, dat is antimols, en zelfs met alles wat hij uit de pot gehouden heeft niet recht te lullen. Mocht hij het toch zijn heeft hij een hoop uit te leggen. Leuke kandidaat, daar niet van, maar geen Molmateriaal.
Roos wordt te opzichtig in beeld gebracht, en al zou ik het fantastisch vinden als we ooit eens zo'n type Mol zouden hebben, zie ik het nu niet gebeuren.
Ergo: Maaike.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #784 Gepost op: 8-03-2025, 12:02:32 »
Tijdens de kickoff had ik besloten voor Maaike te gaan als mol, gewoon door haar houding, blikken, als eerste aankomen, weinig zeggen. Na aflevering 1 ben ik naar Stijn geswitcht. Ik moet bekennen, na de laatste twee afleveringen ben ik weer gaan twijfelen. Ook weleens leuk want dat heb ik eigenlijk nooit bij widm, tunnelen en dan het zeker lijken te weten ;) Dit dacht ik ook tot aflevering 7/8. Zijn er meer twijfelaars dit jaar?
Meer L

Offline Cornelis

• Forumlid
« Reactie #785 Gepost op: 8-03-2025, 12:14:22 »
Tijdens de kickoff had ik besloten voor Maaike te gaan als mol, gewoon door haar houding, blikken, als eerste aankomen, weinig zeggen. Na aflevering 1 ben ik naar Stijn geswitcht. Ik moet bekennen, na de laatste twee afleveringen ben ik weer gaan twijfelen. Ook weleens leuk want dat heb ik eigenlijk nooit bij widm, tunnelen en dan het zeker lijken te weten ;) Dit dacht ik ook tot aflevering 7/8. Zijn er meer twijfelaars dit jaar?

Het is eigenlijk een compliment aan de montage van het programma dat ze zo goed tot het eind toe de twee kandidaten als mogelijke mollen in beeld weten te brengen, zodat wij kijkers hierdoor toch mogelijk gaan twijfelen.  Maar wees gerust. Je zat/zit op het juiste mol. 😉
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #786 Gepost op: 8-03-2025, 12:35:46 »
Mijn eerste gedachte als mol was Sophie, daarna Maaike en nu Stijn. Heb het langst Sophie verdacht t/m dat Sam eruit ging.

Roos heb ik heel eventjes als optie gezien in aflevering 1 en 2.

Offline Didier

• Forumlid
  • 😁😁
« Reactie #787 Gepost op: 8-03-2025, 12:43:46 »
Het is nog nooit voorgekomen dat 78% van het forum de mol fout had. Ook is het nog nooit voorgekomen dat slechts 16,6% of 5,4% van het forum de mol goed had.

Ik ben het volledig eens met het forum, mijn mol is Stijn!
#1 Renée hater

Online Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #788 Gepost op: 8-03-2025, 13:00:28 »
Beste mol aller tijden, toch ::) ::regenboog::
De Blondine is de Mol :)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #789 Gepost op: 8-03-2025, 15:16:24 »
Stijn .. geen twijfel

Veel plezier iedereen vanavond!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #790 Gepost op: 8-03-2025, 19:33:46 »
Nog een laatste keer: Stijn!

Allemaal veel plezier! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nylow

• Forumlid
« Reactie #791 Gepost op: 8-03-2025, 19:37:36 »
Stijn!  ::bravo::

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #792 Gepost op: 8-03-2025, 19:38:07 »
 ;). En dan om 21.30 uur een lactose vrije  cortadootje of gewoon zwart ::ok::
Ananas

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #793 Gepost op: 8-03-2025, 19:49:36 »
Stijn.  ::jaja::

Met als ultieme wensmol Roos
Maar het is gewoon Stijn.

Veel plezier allemaal straks!
 ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #794 Gepost op: 8-03-2025, 19:58:42 »
Nog steeds Stijn.  ::jaja::

Kleine kans op Roos misschien, maar het blijft voor mij Stijn.  ;D
Als Maaike de mol is, sla ik steil achterover.  ::rofl:: Maar zou ik ook erg leuk vinden.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #795 Gepost op: 8-03-2025, 19:59:22 »
Toch nog 39 die goed zitten!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #796 Gepost op: 8-03-2025, 20:00:50 »
Toch nog 39 die goed zitten!

Ik zou dat ook wel een leuke wending vinden hoor.
Maar ja: Stijn  ;)

Offline DanielleHaarman

• Forumlid
« Reactie #797 Gepost op: 8-03-2025, 20:02:11 »
Nog steeds Stijn.  ::jaja::

Kleine kans op Roos misschien, maar het blijft voor mij Stijn.  ;D
Als Maaike de mol is, sla ik steil achterover.  ::rofl:: Maar zou ik ook erg leuk vinden.

Ik verdenk vanaf dag 1 Maaike. Tegen beter weten in wel, want inderdaad, het bijna complete forum gaat voor Stijn en meestal klopt dat. Toch blijft mijn gevoel zeggen dat dit jaar een grote verrassing wordt. Nog heel even geduld, ik zou het echt heel tof vinden en ben heel benieuwd naar alle reacties als Maaike het toch blijkt te zijn.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #798 Gepost op: 8-03-2025, 20:13:36 »
Maaike heeft absoluut verdachte momenten gehad voor mij. Maar naar mijn idee ook een paar hele onmolse momenten. Nu zegt dat niet alles en eigenlijk hebben alle  finalisten molse en wat onmolse momenten (Stijn heeft voor mij de minste kandidaatse momenten gehad), dus je weet het maar nooit.  ;)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #799 Gepost op: 8-03-2025, 20:23:08 »
Ik heb de poll vergrendeld, zal later vanavond nog een screenshot van de uitslag posten.

Al wekenlang weten we het zeker: Stijn is de Mol! Of gaat Maaike of Roos nog verrassen vanavond?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.