Nieuws Geef je op voor een nieuw online avontuur: De Code!
Ook mijn bedenking. Als je weet in welke range de nummers zitten, is het wat gokken toch een koud kunstje?
Zei ze nou bij de test iets als “ik wil nu wel eens weten of ik goed zit”? Terwijl het de eerste test is? Heel raar vond ik dat. En niet iets wat de mol zou zeggen.
Het zou me niets verbazen als gokken niet mag.
De mol zei 'check' tijdens een molbriefing. Het viel me bij het terugkijken van de aftrap op dat Sophie dat zei:14:40Is ze naast Stijn (die ik niet verdenk) de tweede die het in de context van dit spel heeft gezegd.
Als mol kun je dit blijven volhouden en op het eind lijkt het dan alsof je steeds goed zat en lijk je winnaar.
Dit was inderdaad heel raar - ook als kandidaat. Eindelijk weten of je goed zit bij de eerste test... Als mol is het wel te verklaren: eindelijk weten of je goed zit dat niemand je verdenkt bijvoorbeeld?
Ik vond haar extreem kandidaats in die opdracht. Waarom zou je als mol die servetten gaan natellen? Prima toch als het fout gaat. En waarom zou je als mol zo scherp zijn op Roos en de sleutel? Ze was in alles een kandidaat, wel eentje met wantrouwen naar Roos.
Ik schrok me iig dood toen ik het haar hoorde zeggen, ‘nee, je vliegt eruit zo!’… Misschien een biechtquote uit afl.7 oid op deze afl. geplakt om ons het bos in te sturen..?
Wij vinden deze dingen verdacht, ze zijn an sich niet verdacht. Is denk ik geen opdracht vanuit de programmamakers, of lees ik je bericht verkeerd?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
702 gasten en 5 vaste bezoekers