Auteur Topic: [Kandidaat] Sophie Frankenmolen  (gelezen 29739 keer)

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Sophie Frankenmolen
« Reactie #60 Gepost op: 19-01-2025, 00:59:09 »
Iemand deze gezien?   

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 19-01-2025, 11:05:15 »
Geknipt en geplakt en uit de context gehaald zodat de verdenkingen mooi verdeeld blijven, bedoel ik eigenlijk.
Sophie hield weer haar hand voor haar gezicht, nu bij de eliminatie, was heel opvallend gebaar.
Een andere mol hield wel iets op het voorhoofd. Als dit voor ons bedoeld is om een tunnel in te gaan hebben ze misschien Sophie hier voor uitgekozen vanwege de groene nagellak die ze heeft vanaf het begin.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #62 Gepost op: 19-01-2025, 19:28:23 »
Ze is goed biertjes aan het drinken, de jeugd is represent. Afschrijven doe ik nog niet, maar lijkt me geen mol.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2025, 10:52:51 door Belgian Mol »

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #63 Gepost op: 19-01-2025, 20:20:43 »
Geeft niet, want ze is ook niet blond.    ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #64 Gepost op: 19-01-2025, 21:16:17 »
Volgens mijn bff Lo wel natuurlijk  ;D ::rofl::.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2025, 10:52:30 door Belgian Mol »

Offline Treveo

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 20-01-2025, 07:44:38 »
Ben ik de enige of vinden meer mensen ook dat Sophie bij de 1e test enorm aan het acteren is? Camera close-up en ze is, naar mijn mening, duidelijk aan het acteren en kijkt ook paar keer in de camera.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 21-01-2025, 18:48:35 »
In de camera kijken is haar werk toch?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #67 Gepost op: 23-01-2025, 14:28:58 »
Toch maar vreemd. In de camera kijken tijdens een tv-programma?

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #68 Gepost op: 31-01-2025, 12:52:32 »
Ik ga voor Sophie.

Hebben ze misschien gewoon laten zien hoe ze zich tijdens de kraak liet pakken. Zat ze inderdaad achter die bewaker aan i.p.v. andersom. Lieten ze Gabriel in de edit helemaal leeglopen over hoe verdacht Sophie wel niet was. Het zaadje geplant. Maar hij zát daarna helemaal niet op Sophie; hij zat op Teun en spreidde alleen voor de zekerheid. Op wie, weten we niet. Ik denk deels op Soof, maar dat zegt niks als je een aflevering later all-in gaat.

Een edit dus van: kijk ons deze kandidaat eens een mega verdachte edit geven. Maar is ze stiekem gewoon de mol.

En dan een afl. later er subtieler op hinten dat Gabriel Sophie nu verdenkt. Dat zien we bij Wie van de Drie?, door youtuber Siem benoemd. Een blik van Gabs van: ja-ja.

In Niet de Mol dan z'n Sophie-verdenking in de edit laten, en die van z'n hoofdmol - waar-ie z'n hele test op heeft ingeklopt - juist niet ...en klaar.

Het valt op hoe Sophie zich gedraagt als de mol pas gekozen is. Als ze in het busje plaatsneemt, neemt ze de vlucht naar voren door zelf iedereen te ondervragen en aan te kijken. Zo hou je de controle en ben je er het snelst van af.

Bij het ontbijt krijgt ze een onverdachte edit. Ze komt gapend en ontspannen binnengelopen. Is veel in beeld, reageert nergens verdacht.

Offline geennaam

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 31-01-2025, 14:25:46 »
Vind Sophie ook steeds verdachter.. maar is het niet vreemd dan dat we nu al zien dat Sam bijna vol op Sophie heeft ingezet met zijn test? ( en een klein beetje op Bridget)..

Offline johan1973

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 31-01-2025, 15:22:04 »
Op een soortgelijke manier vond ik het vreemd dat Rik zowel Sam als Sophie koos bij het zien van een groen scherm.
In hoeverre hij willekeurige 'kandidaten' kiest (hij weet immers wie de mol is), maar dan wel inclusief de twee die het duel bij snake en ladders hebben uitgevochten.
Want dan zou Sam nu zekerder van zijn zaak kunnen zijn en ook niet meer zulke gekke acties uit hoeven halen om een joker te krijgen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 31-01-2025, 16:30:10 »
Vergeet niet dat wij te zien krijgen wat de regie wil. Soms zijn er meer mensen geweest die hun scherm te zien kregen, maar haalt dat - om welke reden dan ook - de uitzending niet.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #72 Gepost op: 1-02-2025, 22:12:01 »
Ik vond haar biechten molsheid ademen in afl.5

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 1-02-2025, 22:15:45 »
Terugkomend op de eigenschappen van de mol. In het begin zei de mol dat hij/zij adaptief moest zijn en "go with the flow". Dat is precies wat Sophie in mijn ogen deed in deze aflevering. Ze laat zich kiezen bij het houtsnijden en speelt daarmee 700 weg. Laat Sam alle beslissingen nemen bij de dansopdracht. En zo meer...

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 2-02-2025, 05:08:18 »
Ja, Sophie wordt zelf gekozen en gaat er niet tegenin, zodat 1 geldenvelop is weggespeeld. En Sophie zorgt er ook voor dat Roos met haar 700 euro niet gekozen wordt.

Bij de tempel doet ze bij het gezichten tellen niets, ze wijst het verkeerde beeld aan en ze probeert de foto van Stijn te laten mislukken met haar te rechte arm (#15). Ze wil de 2e opdracht makkelijk, als Sam de derde opdracht moeilijk wil hebben bemoeit ze zich niet met de discussie. Moeilijk komt hier goed uit, 3 minuten balans, ik neem aan de andere 2 enveloppen 1 of 2 minuten balans. Ze laat de opdracht mislukken.

Bij de voorstelling benoemt ze de 1e foute dans correct, daarna komt ze snel met een opmerking over de armen bij grief. Roos stelt keuze beauty of grief, Sophie zegt beauty niet goed gezien te hebben, de rest vond grief top, dus stelt ze beauty voor.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: 2-02-2025, 08:56:09 »
Ze stond als een standbeeld, zo stabiel, en dan opeens toch omvallen?
Haar gezichtsuitdrukkingen zijn overdreven, over the top.
Maar vooral een sublieme mollenstreek bij het beeldhouwen: de mol weet dat een opgeplakte neus tot een lage beoordeling leidt, als je dan verder goed werk levert, gaat de groep toch voor je kiezen, weg geld.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2025, 09:11:06 door Run »

Offline Draaksje

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 2-02-2025, 11:31:27 »
Maar vooral een sublieme mollenstreek bij het beeldhouwen: de mol weet dat een opgeplakte neus tot een lage beoordeling leidt, als je dan verder goed werk levert, gaat de groep toch voor je kiezen, weg geld.

Was zijn geen €300 waard?

Offline Autonoompje

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 2-02-2025, 12:17:15 »
Was zijn geen €300 waard?
Nee, Maaike was 300 waard en Roos 700

Sophie dus niets..

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 2-02-2025, 12:46:52 »

De camerapersoon was alvast ingeseind, van:

::megafoon:: de gescripte molactie komt eraan, hoor. Vooral niet goed in beeld brengen, want dan zien de kijkers dat Sophie er doelbewust een stukje afhakt.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 2-02-2025, 15:27:02 »
De helft van alle biechten is Sam die zegt dat Sophie de mol is. Lijkt me vrij absurd om dat als productie zo te zien als Sophie de mol is.

Maar ik zie het sowieso niet bij haar.