Auteur Topic: [Aflevering 6] Opdracht 2 - Wat niet weet - wat niet deert  (gelezen 12858 keer)

Offline Cool Cat_86

• Forumlid
Re: [Aflevering 6] Opdracht 2 - Wat niet weet - wat niet deert
« Reactie #100 Gepost op: 11-02-2025, 23:52:24 »
Aangepast!

Top!
Zou wel een mooie hint zijn naar Maaike. (Al denk ik dat Stijn de mol is.)

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 13-02-2025, 19:54:34 »
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar ik heb het volgende staan over ervaring met Wie is de mol? kijken:
Maaike heeft soms gekeken, niet teruggekeken
Nora heeft 3 seizoenen gekeken
Roos heeft wel gekeken, maar is geen molloot
Sam heeft altijd gekeken.
Van Sophie heb ik niets genoteerd
Stijn heeft gekeken, onthouden dat hij moet schrijven en spreiden.

De winnaars van de quiz winnen een speciale prijs, een kandidaat zal willen winnen en een sterke partner zoeken.
Stel de mol zit in het mol-centrum, dan wil hij zoveel mogelijk vragen doorspelen, de mol zoekt een zwakke partner. Mogelijk wil een mol ook niet winnen, 2 kandidaten met informatie zorgen voor meer chaos op het vliegveld waar je gebruik van kan maken.
Van de 3 kandidaten bij Rik is Sam een goede partner voor een kandidaat.
De jongste kandidaat Stijn heeft mogelijk minder seizoenen gezien, dus daar is meer kans op doorspelen van een vraag. Kandidaat Stijn kan ook niet goed liegen, de andere 2 kunnen zo op hem uitlopen en hebben meer kans op winnen.
Dat zou Roos meer een kandidaat maken en Maaike meer een mol.

De mol bij Rik  zou alle 3 de kandidaten in het mol-centrum kunnen kiezen.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2025, 20:01:51 door Crapuleke »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 13-02-2025, 23:44:58 »
Denk dat de teams niet zelf gekozen zijn. En een mol zou denk ik wel willen winnen, dan valt het niet op dat je d extra informatie van iedereen wegkaapt.

Offline JanMOL

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #103 Gepost op: 17-02-2025, 15:40:53 »
De kandidaten zijn meestal geen grote fans van het programma. Ze wisten dit echt niet en daarom was de opdracht in mijn ogen niet zo geslaagd.
Wel opmerkelijk dat Stijn zo weinig wist, terwijl hij (volgens mij in die kick off aflevering) eerder heeft aangegeven groot fan te zijn en al sinds jongere leeftijd kijkt.