Auteur Topic: Aflevering 2 - Het juiste motief  (gelezen 7779 keer)

Offline Eva.

• Forumlid
Re: Aflevering 2 - Het juiste motief
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2025, 10:53:43 »
Ik denk dat ze gewoon hebben gezegd 'trek een zwarte outfit aan en neem een extra outfit mee', omdat ze anders in die kluis allemaal zwarte kleding zouden hebben gedragen. Is niet leuk op beeld en ook niet handig, omdat ze lastiger van elkaar te onderscheiden zijn. Ze hebben zich gewoon even omgekleed van tevoren en de rest is in hun zwarte pak terug naar het hotel gereden.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 13-01-2025, 12:01:53 »
Ik ga er nog steeds vanuit dat de vingerafdrukken van te voren zijn geplaatst. Daarover heb ik al eerder gepost. Ik probeer mijn blik nog wat te verruimen om niet te snel in een tunnel terecht te komen. ;)

De kledingwissel kan ook een heel praktische reden hebben omdat meteen na de bevrijding om 11.00 uur de test eliminatie plaatsvonden. Vaak zie je dan ook dat daarna  doorgegaan wordt naar de volgende opdracht, de eerste opdracht van aflevering 3 dus.
Roos en Stijn droegen bij de eliminatie ook nog dezelfde kleding als in de opdracht. Sofie had een lange broek en blouse aangetrokken.

Offline edgomo

• Winnaar WIDM-pool 2025
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2025, 12:51:21 »
Ik ga er nog steeds vanuit dat de vingerafdrukken van te voren zijn geplaatst.
Dat moet wel zo zijn, dat kan niet anders.

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2025, 17:19:48 »
Er zullen allerlei praktische redenen zijn voor een kledingwissel, maar het haalt wel de illusie weg dat er overnacht is in de kluis. Dat vind ik jammer, doe dan ook niet alsof dat zo gedaan is.