Auteur Topic: Aflevering 2 - Het juiste motief  (gelezen 7712 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Aflevering 2 - Het juiste motief
« Gepost op: 11-01-2025, 17:54:04 »
Bespreek hier alles van de tweede aflevering!
« Laatst bewerkt op: 11-01-2025, 20:32:14 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline mollie23

• Forumlid
Re: Aflevering 2 - Het juiste motief
« Reactie #1 Gepost op: 11-01-2025, 21:39:19 »
Jammer dat Teun afvalt. Zag in hem een hele fanatieke kandidaat die wel ver zou kunnen komen..

Offline JP1999

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
« Reactie #2 Gepost op: 11-01-2025, 21:46:31 »
Leuke opdrachten in de hal en in de kluis. Lijkt me dat je als mol gepakt wilde worden om invloed te hebben op het gebeuren in de kluis

Eerste opdracht vond ik meer iets voor een bedrijfsuitje, haakte een beetje af

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 11-01-2025, 21:47:19 »
Ik hoopte dat Sam af zou vallen, jammer dat Teun weg moet. Leuke aflevering, ik vraag me alleen wel af waarom ze een opdracht hebben bedacht waar maar de helft aan deelnam.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #4 Gepost op: 11-01-2025, 21:48:02 »
Leuke aflevering, die bomvol opdrachten en mogelijkheden zat om de mol aan het werk te zien  ::ok::  Leuke groep ook, jammer dat Teun nu al weg is, sympathieke gast die superkandidaats was. Tot nu toe een goed seizoen en in de voorbeschouwing van de volgende aflevering lijkt de redactie zich wederom door de Vlaamse Mol te hebben laten inspireren: wie van de 3 vertelt een écht sterk verhaal, en wie liegt? Was een top opdracht bij de zuiderburen en kijk er nu al naar uit.

Heeft Sophie echt op 1 of op maar een tweetal kandidaten de test ingevuld?
Was het mols van Ray om cruciale info achter te houden bij de kraakopdracht?
Wie heeft de vingerafdruk op de draak achtergelaten?
Bridget ligt er te dik bovenop lijkt het.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 11-01-2025, 21:50:37 »
Leuke aflevering! Voor de MOL genoeg mogelijkheden om te saboteren.

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-01-2025, 21:52:03 »
Leuke aflevering, die bomvol opdrachten en mogelijkheden zat om de mol aan het werk te zien  ::ok::  Leuke groep ook, jammer dat Teun nu al weg is, sympathieke gast die superkandidaats was. Tot nu toe een goed seizoen en in de voorbeschouwing van de volgende aflevering lijkt de redactie zich wederom door de Vlaamse Mol te hebben laten inspireren: wie van de 3 vertelt een écht sterk verhaal, en wie liegt? Was een top opdracht bij de zuiderburen en kijk er nu al naar uit.

Die opdracht waarbij 3 mensen een verhaal moeten vertellen en de rest de leugenaar eruit moet pikken, zat ook in het seizoen van 2017. Het verhaal met Diederik Jekel en de bevers geloof ik haha. Kijk er ook al naar uit!  ::jaja::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #7 Gepost op: 11-01-2025, 21:54:12 »
Heerlijke aflevering. Genoten! ::ok::

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #8 Gepost op: 11-01-2025, 21:54:52 »
Ik ook!  ::bravo::
Meer L

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9 Gepost op: 11-01-2025, 21:54:59 »
Die opdracht waarbij 3 mensen een verhaal moeten vertellen en de rest de leugenaar eruit moet pikken, zat ook in het seizoen van 2017. Het verhaal met Diederik Jekel en de bevers geloof ik haha. Kijk er ook al naar uit!  ::jaja::

Sterker nog, die opdracht zat ook al in seizoen 4, het laatste seizoen met onbekende Nederlanders.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #10 Gepost op: 11-01-2025, 21:56:29 »
Buiten de saaie eerste opdracht en de matige montage in de tweede opdracht een prima aflevering. ::ok::

Je ziet dat ze van alles proberen om het voor de kijkers duidelijker te maken. Wel mis ik nog wat overzichtkaartjes, gelukkig wel al minder biechten.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2025, 22:05:22 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #11 Gepost op: 11-01-2025, 21:59:44 »
Leuke aflevering maar rare derde opdracht. Waarom iets bedenken waar maar een deel aan mee kan doen?   Wil je het risico lopen om als mol niet aanwezig te zijn en dat de kandidaten 1250 euro binnen kunnen halen  of geven de makers hier aan dat er nog maar 4 kandidaten de mol zijn?

In elk geval molpunten bij mij voor de vier in de kluis

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 11-01-2025, 22:03:12 »

In elk geval molpunten bij mij voor de vier in de kluis

Ik twijfel hier een beetje over. Speel je liever 750 euro weg op de markt, of laat je je afgaan om in kluis terecht te komen waarvan je weet dat daar toch wel kistjes met geld worden geopend.

Offline Feodora

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 11-01-2025, 22:11:12 »
Fijne aflevering met genoeg mogelijkheden om te mollen. Voor de aflevering zat ik nog op Teun als mol , maar gedurende de aflevering was het duidelijk dat hij het niet was. Jammer dat hij als eerste afviel, want ik vond hem een leuke kandidaat.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #14 Gepost op: 11-01-2025, 22:14:09 »
Mooie aflevering!  ::bravo:: Heel erg jammer dat zo’n mooie kandodaat Teun eruit ligt. Ik was blij dat de diefstalopdracht veel tijd kreeg in de edit, en dat er maar weinig / korte biechten waren, dat was iig mijn indruk. Dat een groep afvallers een aparte opdracht moeten doen vind ik ook prima. Een hoop dynamiek in de groep, ook fijn. Door zo  ::ok::

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 11-01-2025, 22:14:16 »

Oh ja, klopt! Op de een of andere manier is de Vlaamse versie ervan me meer bijgebleven, misschien door de absurditeit van hun verhalen. Zien volgende week of WIDM daar qua gekheid aan kan tippen.

En het flinke gesnoei in de hoeveelheid kandidaatsbiechten is inderdaad een verademing
« Laatst bewerkt op: 11-01-2025, 22:16:49 door Nat007 »

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 11-01-2025, 22:23:20 »

Leuke opdrachten maar express te warrig in beeld gebracht waardoor ik afhaakte bij de tweede opdracht.
Voorstukje over aflevering 3 zag er veelbelovend uit.
Het draakje meenemen zonder ook maar even te checken of er een vingerafdruk op zit vond ik wel mols eruitzien. Sophie ook verdacht met die sleutel waar ze meteen aan zag dat er een pieper op zat. En op 1 persoon de test invullen, dat kan alleen de mol zich veroorloven. Maar ze is ook een flapuit, blijf bij Bridget als mol.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2025, 22:33:05 door Run »

Offline Nat007

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 11-01-2025, 22:26:40 »
Leuke opdrachten maar express te warrig in beeld gebracht waardoor ik afhaakte bij de eerste opdracht.
Voorstukje over aflevering 3 zag er veelbelovend uit.
Het draakje meenemen zonder ook maar even te checken of er een vingerafdruk op zit vond ik wel mols eruitzien.

Is zo, heb op Bridget de pool ingevuld zelf, maar ze kreeg ook al een verdachte edit bij de 1e opdracht... Misschien doen ze alles anders dit seizoen, maar normaliter zou zo'n verdachte manier van in beeld brengen, al in de 2e aflevering, een streep door Bridget zijn geweest

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 11-01-2025, 22:27:26 »
Hele leuke aflevering! Ik vind het fijn dat de opdrachten en consequenties voor de deelnemers onvoorspelbaar zijn, dat gepakt worden zorgt dat je mag deelnemen aan een vervolgopdracht. Ik vond de markt opdracht echt fantastisch, leuk om Ray zo bezig te zien (zijn deelname is echt een toevoeging voor het spel!). De kluis opdracht vond ik chaotisch, ook gek dat ze opeens andere kleren aanhebben, dat doet meteen af aan het feit de illusie dat ze daar daadwerkelijk hebben overnacht.

Als ik kijk naar de molposities denk ik dat de mol niet in de kluis wil zitten, want nu is er meer tijd om hem/haar te briefen (toch fijn zo in het begin).

Leuk trouwens dat het afscheid weer 'hard' is net als vroeger.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2025, 22:35:42 door joligmolletje »

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #19 Gepost op: 11-01-2025, 22:39:43 »
Grappig dat het leek of Rik voor de eliminatie de Mol nog toesprak, ‘doe het eens wat rustiger aan, je speelt met vuur’. Misschien is de mol wel enorm brutaal bezig en moet ze worden afgeremd  ;D