Auteur Topic: [Aflevering 3] Opdracht 3 - The line-up  (gelezen 8224 keer)

Offline Eva.

• Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - The line-up
« Reactie #60 Gepost op: 9-12-2025, 23:53:38 »
Dit is wel een opdracht waar de mol hard heeft moeten werken. Probeer je gezicht maar in de plooi te houden als je Jurre hoort met zijn Pinkelotje-verhaal.  ;D
Nu 100% duidelijk is dat Jurre die act niet tegen 'zichzelf' deed, vind ik dit echt knap van de mol.  ::bravo::

Mooie aanwijzingen hier.
Jammer dat je niet heel goed alle gezichten kon zien. Zoals ik mij herinner, hadden Nathan en Loes hun gezicht in de plooi en leken zij geconcentreerd. Dus 1 van die 2 is dan misschien het meest voorbereid op die opdracht

Volgens mij lieten ze ons een *smurk* van Loes zien.

Online Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 10-12-2025, 07:36:19 »
Bij Loes zagen we ook een heel klein lachje. Maar dat kan je ook over het hoofd zien, net zoals Jurre het niet opviel, want dat was best kort te zien eigenlijk. Ik zag het pas toen ik terugkeek.

Ik denk wel dat je als actrice en/of acteur dit wel minst moet oefenen van tevoren.  Want die leren dit waarschijnlijk ook al in de theater school en soms misschien ook wel bij series of films opnemen. Wat doe je voorbeeld in zo’n situatie of voorbeeld trainen met huilen bij scènes.
« Laatst bewerkt op: 10-12-2025, 07:40:36 door Mol1991 »
Ik heb een tikje, waardoor ik altijd op het eind goed zit, met wie de mol is.

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 10-12-2025, 13:42:52 »
Zonder overdrijving viel het mij al op vanaf zo'n acht meter afstand. Ik vermoed dat de meeste casual kijkers het wel hebben opgemerkt.

Het lijkt me vooral een kwestie van hoe de edit het laat lijken dat Jurre iets over het hoofd zou hebben gezien. We weten niet precies wanneer Loes lachte; misschien was dat wel op een heel ander moment dan toen Jurre aan het trollen was.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 11-12-2025, 11:40:00 »
Goeie! Nummer 6 was inderdaad Nathans rugnummer en positie in de meeste wedstrijden van zijn carriere. Plus 6"00 foot = 1m83 en dat is exact de lengte van Nathan.

De 6"0 gaat sowieso een hint zijn. Het staat er niet één keer fout gedrukt op de muur maar wel 3 keer...

Ja, precies. Er was overduidelijk wat aan de hand. Het viel de meeste kijkers tijdens de aflevering zelf al op. Dan lijkt het me volledig uit te sluiten dat de hint gewoon zou slaan op de lengte van Nathan. Zo makkelijk is het natuurlijk nooit.

Niet dat ik weet wat het wel is, maar ik vind dit eerder een aanwijzing dat Nathan niet de mol is.

Offline Speurmol

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 11-12-2025, 12:02:31 »
Ja, precies. Er was overduidelijk wat aan de hand. Het viel de meeste kijkers tijdens de aflevering zelf al op. Dan lijkt het me volledig uit te sluiten dat de hint gewoon zou slaan op de lengte van Nathan. Zo makkelijk is het natuurlijk nooit.

Niet dat ik weet wat het wel is, maar ik vind dit eerder een aanwijzing dat Nathan niet de mol is.
Ik dacht dat die hint meer sloeg op het feit dat het getal 5 ontbrak in de line-up, en zoals vaker gezegd zijn er meerdere 5 hints dit seizoen (5 mollen/5 kandidaten, 5 vragen vallen af in aflevering 2, 5e kandidaat gaat steeds door, getal 5 mist op bord in The Line-Up)