Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 4020 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Gepost op: 15-11-2024, 10:40:49 »
Bespreek hier alle onderwerpen die niet met de serie te maken hebben of waar geen andere plaats is om deze te bespreken.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #1 Gepost op: 18-11-2024, 09:45:21 »
Complimenten voor de mods, wat hebben jullie zit board snel klaar!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2 Gepost op: 18-11-2024, 11:07:32 »
Net als andere jaren staat dat board uiteraard al "in de grondverf". Maar dit us inderdaad heel snel.

Vandaag het molboekje besteld. Officieel staat het bij de boekhandels die het verkopen, op 19 november. Niet geheel toevallig de datum waarop WIDM 25 jaar bestaat.

Ben benieuwd of het dan ook echt in de winkel beschikbaar is, want de winkel waar ik het bestel krijgt 3x per week leveringen.

Buiten de dagelijkse kranten, uiteraard.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
25 jaar Wie is de Mol? Wat heeft het ons gebracht
« Reactie #3 Gepost op: 19-11-2024, 12:51:55 »
19 november 1999.

Sommigen van ons bestónden toen nog niet eens.

Maar WIDM zag toen het levenslicht.

19 november 2024.

Het molboekje dat ik besteld heb, ligt op mij te wachten. Ik ga het vanmiddag afhalen bij mijn vaste adresje.

19 november 1999 - 2024.

Zóveel leuke seizoenen liggen achter ons. Een nieuw seizoen is ingeblikt om de kijker vanaf 4 januari te verblijden.

Voor het eerst voor het lineair kijkende publiek, nadat de kijker in de zomer al een online-voorproefje kreeg van wat het kan gaan worden.

Terugkijkend, denk ik aan de vele leuke molfandagen, en ook aan uiteenlopende activiteiten rondóm het programma.

Vertel hier, wat je het meeste is bijgebleven, wat zou je nog eens terug willen zien? Een opdracht, een seizoen. Wat ontroerde je?

Vertel het híer......

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #4 Gepost op: 19-11-2024, 13:28:37 »
Complimenten voor de mods, wat hebben jullie zit board snel klaar!
Inderdaad complimenten aan de Actieve Leden, dus niet alleen aan de mods, voor het zo snel definitief maken van het board
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #5 Gepost op: 19-11-2024, 13:47:47 »
Ik heb mijn bericht over 25 jaar WIDM hier geplaatst, omdat het board niet helemaal doet wat de bedoeling is.

Editten in andere topics wilde niet lukken, en een nieuw topic evenmin. Toch wilde ik graag dit bericht plaatsen, omdat het vandaag toch bést een leuke datum is.

Wat mij betreft kan het hier blijven staan. Maar als de modjes het de moeite waard vinden om er een apart topic van te maken: kijk maar wat het meest wenselijk is.

Offline Pac

• Forum Moderator
« Reactie #6 Gepost op: 19-11-2024, 19:00:22 »
Hiep hiep hoera voor Wie is de Mol?! ::feest:: ::jarig:: ::confettie:: ::boogie:: ::cheerleader::
...óf niet!

Offline Doctor WidM?

• Forumlid
  • What?!
« Reactie #7 Gepost op: 19-11-2024, 22:57:53 »
Nu is het écht tijd voor een Roeland Fernhout-special!

Offline AggieMol

• Forumlid
Wie is de Mol-lettertype
« Reactie #8 Gepost op: 21-11-2024, 00:33:06 »
Hallo allemaal,

Hierbij heb ik een tip voor mensen die graag het Wie is de Mol?-lettertype willen gebruiken op hun PC. Het is namelijk niet meer te downloaden via de optie Funstuff. Het lettertype is wel te downloaden via deze link: https://fontzone.net/font-details/xband-rough

Offline AggieMol

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 23-11-2024, 01:33:11 »
Gefeliciteerd voor Wie is de Mol, al weer 25 jaar!!!!

Nu is het zo dat mijn broer in Cambodja zit omdat hij bij Maersk in Phnom Penh werkt. Ik mis hem daardoor erg. Cambodja ligt nou eenmaal niet naast de deur en ik kende dit land nog niet echt goed. Mijn hoop was daarom dat ze dit programma in deze periode in Cambodja zouden opnemen, dat zou mooi zijn, want dan kon ik dankzij dit programma het land goed leren kennen en ook zou dat een hele mooie manier zijn om aan hem te denken. De kans hierop leek me niet groot, want zo'n bekend land was het niet, maar ik wist het maar nooit. Ik zat er wel vaak aan te denken hoe dit zou zijn. Ik werd daarom ook compleet verrast dat ze nou juist Cambodja hadden gekozen voor het 25e seizoen, alsof ze wisten dat mijn broer daar zat. Ik heb hem dan ook meteen ingelicht via Whatsapp en hij kan naar NPO Start kijken, zodat hij ook in Phnom Penh naar Wie is de Mol kan kijken. Ik zal ook zeker aan hem denken als ik dit 25e seizoen op TV zie. Ja ik ben hier superblij mee, nu kan ik dan eindelijk Cambodja echt goed leren kennen en zien waar hij precies zit. Daarom Wie is de Mol bedankt, wat een geweldige service, ik geef jullie een warme douche!!!!! ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::

« Reactie #10 Gepost op: 25-11-2024, 23:00:12 »
Complimenten voor het snelle 2025 board!! Ik heb helaas de online versie niet kunnen bekijken en daardoor het forum vermeden (en dus alle voorpret voor 2025 gemist, maar dat kan nu voor mij beginnen!!)   ::joehoe::

Online Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 26-11-2024, 08:28:29 »
Complimenten voor het snelle 2025 board!! Ik heb helaas de online versie niet kunnen bekijken en daardoor het forum vermeden (en dus alle voorpret voor 2025 gemist, maar dat kan nu voor mij beginnen!!)   ::joehoe::

Als je het seizoen nog wilt zien (zeker doen), stuur me dan een PM. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Pac

• Forum Moderator
« Reactie #12 Gepost op: 21-12-2024, 22:17:15 »
Wie altijd al een joker wilde hebben kan daar op bieden op de veiling van 3FM Serious Request! Het kost je ongeveer de halve pot, maar je krijgt er ook twee kaartjes voor Moltalk bij ::joehoe::
...óf niet!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13 Gepost op: 21-12-2024, 22:30:46 »
Is me even iets te hoog gegrepen.

Ik gun die een ander van harte.

Offline Elijah

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 25-12-2024, 23:57:16 »
We gaan weer bijna beginnen met een nieuw mol avontuur. Ik wens iedereen heel veel plezier en succes. Ik verwacht redelijk veel van dit seizoen. De kandidaten spreken me al heel erg aan en de nieuwe regisseur heeft zich in het streamingseizoen al goed bewezen. We maken er een prachtig moljaar van!!!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #15 Gepost op: 27-12-2024, 20:27:04 »
Ik heb eigenlijk niemand hierover zien posten, maar mol heeft ook een extra betekenis gekregen in de Van Dale  ::bravo:: nu nog mollen :D

Al (bijna) 25 seizoenen lang saboteert de ene na de andere Mol de boel in het geliefde AVROTROS-programma. En na al die jaren, heeft het woord 'mol' een extra betekenis in het woordenboek. "Mol heeft naast infiltrant ook het woord saboteur gekregen", zegt Van Dale-hoofdredacteur Ton in de podcast Volgspot.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline WieIsUt

• Forumlid
Re: Wie is de Mol-lettertype
« Reactie #16 Gepost op: 28-12-2024, 21:09:43 »
Hallo allemaal,

Hierbij heb ik een tip voor mensen die graag het Wie is de Mol?-lettertype willen gebruiken op hun PC. Het is namelijk niet meer te downloaden via de optie Funstuff. Het lettertype is wel te downloaden via deze link: https://fontzone.net/font-details/xband-rough

http://www.realitynet.org/images/widm6/funstuff/XBAND_Rough.ttf of https://font.download/font/xband-rough

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #17 Gepost op: 6-01-2025, 01:55:48 »
Zouden ze stiekem inspiratie hebben opgedaan bij de twist die Spacy en ik ooit in een online versie hier op RN hebben gestopt?  ::vergroot:: :P
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #18 Gepost op: 6-01-2025, 17:42:55 »
Het WK Wie is de Mol?

Ook dit jaar wordt er weer een WK WidM georganiseerd, de grootste WidM quiz om te bepalen wie dé molloot van 2025. :D Als je alle rondes doorkomt en genoeg vragen juist beantwoordt, krijg jij misschien die titel wel dit jaar. ::bravo:: Elke ronde duurt maar een paar minuten en de deadlines zijn ruim, dus iedereen kan meedoen! De winnaar van het vorige WK kwam ook via dit forum, dus jullie hebben een eer om hoog te houden ::cheerleader::

Het WK wordt georganiseerd op het chatplatform Discord. Dit is de link naar de server: https://discord.gg/uq5qP5WX

In de server moet je dan op zoek naar deze categorie. In het kanaal WK-uitleg-inschrijven staat alle informatie en kan je je aanmelden. En in het WK-café kun je gezellig alles bespreken.

Hopelijk tot daar, en dat de beste mag winnen! ::confettie::

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #19 Gepost op: 21-02-2025, 18:52:36 »
Voor de wielerliefhebbers onder de molfans. Realitynet organiseert enkele pools gedurende het jaar.

Deze week start de eerste pool. Het klassiekerspel. Via de link kun je meer informatie vinden en meedoen!

https://www.realitynet.org/Klassiekers2025/
You'll never walk alone