Ik heb op Sam gestemd. Stel je voor dat je vader het spel heeft gepresenteerd dan vraag ik me af of je zou zeggen dat je helemaal niets aan zijn adviezen hebt gehad als je niet als eerste afvalt. Misschien moet je het omgekeerd bekijken. Stel hij is daadwerkelijk als eerste afgevallen. Ga je dan op TV zeggen dat je heel veel aan de adviezen van je vader hebt gehad. Nee, natuurlijk niet. Je bent immers als eerste afgevallen. Dan zou het wel heel raar zijn om te zeggen dat je heel veel hebt gehad aan de gesprekken met je vader. Aan de andere kant zal hij het best met zijn vader over gehad hebben. Ik bedoel, als ik zou meedoen in Wie is de Mol, en mijn vader zou het gepresenteerd hebben dan ga ik hem echt wel uithoren. Als ik daarna ver zou komen in het spel dan ga ik niet zeggen dat ik helemaal niets aan mijn vader heb gehad. Dat zou toch een beetje een belediging voor mijn vader zijn. Als je eerst veel tips van hem hebt gehad, vervolgens heel ver bent gekomen in het spel, en dan zeggen, "ik heb niets aan mijn vader gehad.". Dan denkt je vader toch "nou bedankt, ik zal je nog eens helpen."