Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 132668 keer)

Offline aresia

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #380 Gepost op: 1-02-2025, 21:37:16 »
Opnieuw Sam— maar ergens kan ik Stijn ook nog wel zien gebeuren… maar nee Sam  ::rofl::

Offline Miss Marvel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #381 Gepost op: 1-02-2025, 21:39:11 »
Die Sam, he? Ik ga voor Sam nu denk ik. Stijn zie ik even niet, Sofie ook niet. Roos misschien nog wel.

Sam dus met Roos erachteraan.
Ma how, zeg!

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #382 Gepost op: 1-02-2025, 21:40:12 »
Sam. Met op afstand Maaike als tweede mogelijkheid.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 1-02-2025, 21:40:39 »
Het is natuurlijk Roos met haar prachtige beeldje.

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 1-02-2025, 21:41:36 »
Nu is het makkelijk: Stijn!

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 1-02-2025, 21:43:01 »
Ik blijf in de Sam tunnel 😊

Online Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #386 Gepost op: 1-02-2025, 21:44:30 »
Stijn
You'll never walk alone

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 1-02-2025, 21:45:19 »
Ik blijf ook nog bij Stijn.. maar minpuntje is dat hij voor het beeldje van Roos ging..
Of hij had snel berekend dat dat de minderheid was. Dan is t briljant.

Ik verdenk m vooral vanwege lichaamstaal. Overduidelijk molspanning.. zit veel te plukken aan zn gezicht.. spanning bij eliminaties lijken gespeeld. Awkward tijdens onbelangrijke tussenmomentjes.. wat hij niet was tijdens eerste helft alfl 1.

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 1-02-2025, 21:48:17 »
Stijn deed zo z'n best voor die foto-opdracht, ik denk niet dat die werd afgekeurd. Ik denk dat de mol bij de 'onthouders' zat (want meerdere momenten om te mollen) bij de onhandige bewegingen en daar deed Roos raar door te tempel in te gaan. Bij de houtsnijdopdracht deed ze heel bescheiden zodat ze niet werd uitgekozen met haar 10. Maaike deed ook niet echt haar best om de groep daarvan af te houden, maar die koos bewust niet voor een boekje. Ik neig nu dan toch naar Roos, maar ik moet eerst de Bridget-schok even te boven komen. Misschien ga ik het nog zien bij Stijn, maar nu doe ik dat nog niet.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 1-02-2025, 21:49:45 »
Iit tot een groot deel van dit forum verdenk ik Stijn totaal niet. Ik krijg totaal geen molvibe bij hem. Alleen Nora vind ik minder verdacht. Die had ik na het spookhuis al een soort van afgeschreven en na vandaag streep ik haar echt weg.

Sophie is al weken mijn nr 1 en ze heeft niks gedaan vandaag om van gedachte te veranderen. Daar is mijn stem dus naar gegaan. Maaike is wel iets meer op mijn radar gekomen, Sam is juist gezakt. Roos weet ik nog steeds niet wat ik van haar (nep)molgedrag moet vinden.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #390 Gepost op: 1-02-2025, 21:53:55 »
Opnieuw Sam— maar ergens kan ik Stijn ook nog wel zien gebeuren… maar nee Sam  ::rofl::

Hier opnieuw Stijn, zeker nu Bridget het niet meer kan zijn.
maar ergens kan ik Sam ook nog wel zien gebeuren…
Ondanks dat ik nog steeds 'nee = nee' vind op het platform... Maar qua gedrag vind ik Sam best verdacht. Toch wel.
Maar ik blijf bij Stijn.  ::jaja::

Iit tot een groot deel van dit forum verdenk ik Stijn totaal niet. Ik krijg totaal geen molvibe bij hem.

Ik krijg juist molvibes bij Stijn.  ;D Ik krijg telkens de indruk dat hij aan het acteren is.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 1-02-2025, 21:55:33 »
Ik sluit me aan bij Daisy.

Sophie hier. Zat in het groepje om de dansers Maaike/Bridget het moeilijker te maken, heeft de Angelina foto verprutst. Alleen Roos had de perfecte tactiek bij het beeldhouwen om te mollen door een tien te scoren. Dus hoewel ik haar als een Sophie zie van seizoen 12 neem ik haar mee als alternatief.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline kpt

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 1-02-2025, 21:59:52 »

Sophie hier. Zat in het groepje om de dansers Maaike/Bridget het moeilijker te maken, heeft de Angelina foto verprutst. Alleen Roos had de perfecte tactiek bij het beeldhouwen om te mollen door een tien te scoren. Dus hoewel ik haar als een Sophie zie van seizoen 12 neem ik haar mee als alternatief.
Ik zie totaal niet in hoe een tien scoren, goed mollen is? Je verhoogt de kans op 1500 euro (meer dan de 1000 euro die erna wordt verdiend), en het viel daarna ook nog genoeg op zodat ze bijna werd gekozen om dan 700 euro binnen te halen. En als het over jouw kunstwerk gaat, wordt je eigen mening natuurlijk meestal niet even sterk meegenomen.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #393 Gepost op: 1-02-2025, 22:02:43 »
Nog steeds Stijn, en gezien de kant die het seizoen op gaat denk ik dat Sam en Sophie met hem in de finale komen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 1-02-2025, 22:04:30 »
Van Stijn met backup Bridget, ga ik naar Stijn met backup Sam.
Ik zou Sam als mol zo ongelooflijk tof vinden: echt m’n wensmol.
(Maar die “nee” in afl. 1 blijft me toch dwarszitten…)
Laten we jabberen joekelen.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #395 Gepost op: 1-02-2025, 22:04:42 »
Nog steeds Stijn, en gezien de kant die het seizoen op gaat denk ik dat Sam en Sophie met hem in de finale komen.
Jup dat denk ik ook. Eventueel Roos voor Sam of Sophie (maar die journalisten komen toch best vaak ver ;D)
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 1-02-2025, 22:05:40 »

Sophie hier. Zat in het groepje om de dansers Maaike/Bridget het moeilijker te maken, heeft de Angelina foto verprutst.

Hoe verprutste ze de Angelina foto dan?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #397 Gepost op: 1-02-2025, 22:08:03 »

Hoe verprutste ze de Angelina foto dan?

Ik lees in het opdrachtentopic dat volgens moltalk die foto niet was goedgekeurd (gemaakt door Stijn trouwens  ::vergroot::).

Maar als ik eerlijk ben, snap ik eigenlijk niet waarom dat zo is.  ???
Want hij leek goed (hooguit dat deze meer is ingezoomd, maar dat zou ik wel flauw vinden als dat het probleem zou zijn). En Sophie leek goed te staan. Ik neem aan dat de juiste foto ook is verstuurd.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 1-02-2025, 22:09:09 »
Ze zouden dan wel moeten toelichten waarom die foto is afgekeurd. Dit is wel heel erg vaag...

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 1-02-2025, 22:09:22 »
Ik lees in het opdrachtentopic dat volgens moltalk die foto niet was goedgekeurd (gemaakt door Stijn trouwens  ::vergroot::).
Maar als ik eerlijk ben, snap ik eigenlijk niet waarom dat zo is.  ??? Want hij leek goed. Ik neem aan dat de juiste foto ook is verstuurd.

Het is ook heel erg subjectief, ik vind het jammer dat ze niet aangeven wat er dan fout was.