Auteur Topic: [Kandidaat] Teun Luijkx  (gelezen 7809 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Teun Luijkx
« Gepost op: 15-11-2024, 10:56:01 »

Bespreek hier alles over Teun!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Allalin

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Teun Luijkx
« Reactie #1 Gepost op: 19-12-2024, 16:07:15 »
De kandidaten stellen zich voor:

Van alle kandidaten zijn korte voorstellingsfilmpjes gemaakt.
Te vinden op zowel de site als via de  app.

Teun:

https://youtu.be/JyUsrOMYsyk?feature=shared

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #2 Gepost op: 20-12-2024, 19:54:29 »
Voorlopig mijn molletje, dat sausverhaal vergeet ik even ;D

Offline Pjotr1992

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 20-12-2024, 22:52:29 »
In de video van Sam van widmtv zit ook een eventuele hint naar Teun die in die eerste promo zou zitten, het gaat erover vanaf 9 minuten:

https://youtu.be/OVxMAA__Yug?si=m6UlTCrM-BmiO0-j

Opvallend is het in ieder geval wel..

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #4 Gepost op: 25-12-2024, 22:16:41 »
Heel erg leuk dat deze kandidaat mee is, Teun lijkt me sympathiek.

Offline Cornelis

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 28-12-2024, 18:11:08 »
Teun is zeker een van mijn 'schot voor de boeg' mollen. Hij lijkt me het juiste temperament en achtergrond ervoor te hebben.  ::zwaai::

Weer zin in het nieuwe seizoen!
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 28-12-2024, 20:39:18 »
De lonley planet kopen en lezen is in principe een kandidatenactie (of een goede cover up voor de mol)

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #7 Gepost op: 28-12-2024, 20:51:13 »
Zou al een leuk eerste leugentje zijn ja ;D

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #8 Gepost op: 28-12-2024, 20:58:06 »
Het eerste leugentje was dat hij ervan overtuigd was dat ze 'naar Portugal gingen'; die had hij van Bridget geleend.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #9 Gepost op: 28-12-2024, 20:59:18 »
Daar doelde ik ook op inderdaad.

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 28-12-2024, 21:31:37 »
De lonley planet kopen en lezen is in principe een kandidatenactie (of een goede cover up voor de mol)

Mol Merel kocht in elk geval een Lonely Planet bij het begin van de reis.

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 29-12-2024, 21:16:18 »
Portugal valt niet te rijmen met de vaccinaties die ze van tevoren moesten halen. Dus hoe Teun erbij komt om dat te verzinnen... Lijkt wel om zichzelf verdacht te maken.

Offline Doctor WidM?

• Forumlid
  • What?!
« Reactie #12 Gepost op: 30-12-2024, 11:48:44 »
Portugal valt niet te rijmen met de vaccinaties die ze van tevoren moesten halen. Dus hoe Teun erbij komt om dat te verzinnen... Lijkt wel om zichzelf verdacht te maken.

Maar dan ga je ervan uit dat Teun alles weet over welke vaccinaties voor welk land. Ik heb daar geen flauw idee van, en ik vermoed Teun ook niet.  ::tandpastasmiley::

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13 Gepost op: 30-12-2024, 12:16:28 »
Maar dan ga je ervan uit dat Teun alles weet over welke vaccinaties voor welk land. Ik heb daar geen flauw idee van, en ik vermoed Teun ook niet.  ::tandpastasmiley::

Dat kun je toch gewoon googlen? Ze halen deze vaccinaties ruim voor vertrek als ze nog gewoon thuis zijn.

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 30-12-2024, 21:44:50 »
Als je je moet laat vaccineren voor een reis, kun je er wel vanuit gaan dat het geen Europese bestemming gaat worden... Portugal is een zeer populaire reisbestemming voor Nederlanders en het lijkt me algemeen bekend dat je daar geen vaccinaties voor nodig hebt.

Offline Doctor WidM?

• Forumlid
  • What?!
« Reactie #15 Gepost op: 1-01-2025, 13:23:26 »
Dat kun je toch gewoon googlen? Ze halen deze vaccinaties ruim voor vertrek als ze nog gewoon thuis zijn.
Maar BN'ers zijn geen molloten hè. De meesten komen denk ik niet op het idee om dat te gaan googelen.  ::tandpastasmiley::

« Reactie #16 Gepost op: 1-01-2025, 16:46:14 »
In de kick off zegt Rik: 'sinds seizoen 16 staat de mol op de groepsfoto aan de buitenkant of de plek ernaast. Dan zou dus roos, maaike of teun de mol moeten zijn... Of bridget.'
Nu denk ik dat als Teun de mol zou zijn, en ze plaatsen hem weer aan de buitenkant, dat Rik dit niet zo specifiek zou benoemen. Ik denk dat ze daarom dit keer de mol juist meer in het midden hebben gezet.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 1-01-2025, 17:53:48 »
Ik denk dat ze graag willen dat we nu gaan denken dat de mol dit keer "dus" niet aan de buitenkant zal staan.  De hint ging al rond en de foto was er al. Door het nu zo specifiek te benoemen de gemiddelde  kijker om de tuin proberen te leiden.

Offline RazorBlade

• Forumlid
  • Jongens, Unite, de pot!
« Reactie #18 Gepost op: 4-01-2025, 18:38:45 »
De eerste vraag die we als kijker natuurlijk moeten beantwoorden is niet wie de mol is maar wie niet afvalt de eerst komende uitzending. Zonder een minuut te hebben gezien van de eerste aflevering is het namelijk heel lastig om te bepalen wie de mol is. Dat is al lastig genoeg aan het eind van het seizoen maar daar zitten we nu nog niet. De vraag is dus niet zozeer wie we verdenken op basis van alle getoonde beelden maar meer wat voor "type" persoon zou deze keer niet als eerste afvallen. De eerste afvaller is doorgaans de persoon die tegen beter weten in niet gaat spreiden. Die dus zijn emotie de overhand laat nemen in plaats van gecalculeerd te spreiden. Wie houd dus zijn koppie er bij en gaat de eerste uitzending netjes gecalculeerd spreiden. Ik denk dat Teun dat wel zou kunnen. Hoewel ik ook wel heb getwijfeld aan Ray omdat hij niet direct in paniek raakt of zijn gevoel achterna loopt is Ray juist wel een persoon die fanatiek is en misschien wil bewijzen wat hij waard is door gelijk vanaf het begin de mol aan te wijzen. 

Ik ken Teun niet echt en ik weet dus ook niet wat voor persoonlijkheid hij heeft maar ik schat in dat hij zijn koppie er bij houdt en gaat spreiden in de eerste aflevering. Ik heb een interview met hem gezien en daar komt hij wel over als een slim berekenend persoon. Zelfde geldt overigens ook voor Nora waarvan ik ook verwacht dat zij de eerste afleveringen niet gaat afvallen.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 4-01-2025, 21:39:47 »
Als je je moet laat vaccineren voor een reis, kun je er wel vanuit gaan dat het geen Europese bestemming gaat worden... Portugal is een zeer populaire reisbestemming voor Nederlanders en het lijkt me algemeen bekend dat je daar geen vaccinaties voor nodig hebt.
Kan het niet zijn dat hij de vaccinaties al had? Als hij recent nog in die regionen geweest is, had hij geen vaccinaties nodig…