Auteur Topic: [Kandidaat] Sophie Frankenmolen  (gelezen 30717 keer)

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sophie Frankenmolen
« Reactie #140 Gepost op: 16-02-2025, 01:14:34 »
Ze zou het nog altijd op tijd verloren kunnen hebben maar lijkt me niet dat iedereen 100% op roos zat.

Als het tijd is, werd dit altijd gezegd vroeger
klaar voor de strijd

« Reactie #141 Gepost op: 16-02-2025, 08:45:59 »
Als het tijd is, werd dit altijd gezegd vroeger

Of ze zeiden dat in aflevering 10 pas.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 16-02-2025, 14:40:21 »
Of ze zeiden dat in aflevering 10 pas.

uit mijn blote hoofd herinner ik mij Yvonne in S17 en Ellie in het jubileumseizoen waar dit gezegd werd bij de eliminatie, maar niet pas op het einde van het seizoen (of ik vergis mij)
Daarom acht ik de kans klein dat ze dit pas op het einde zeggen.
klaar voor de strijd

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 16-02-2025, 16:29:35 »
Het zal vast veel vaker gebeurd zijn dan dat toch? Ik denk dat het veel vaker gebeurd is dan dat ze het verteld hebben

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 16-02-2025, 16:36:39 »
Het zal vast veel vaker gebeurd zijn dan dat toch? Ik denk dat het veel vaker gebeurd is dan dat ze het verteld hebben

maar waarom soms wel/soms niet vertellen? Ik herinner mij ook dat ze het in de finale (S10 en S12) ook zeiden dat het tijd was.

Kortom, ik geloof nu niet dat tijd een rol gespeeld heeft.
klaar voor de strijd

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 17-02-2025, 15:29:43 »
Ik gok dat ze de Peggy van dit seizoen is. Blondine die vlak voor de finale afvalt.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #146 Gepost op: 17-02-2025, 15:34:48 »
Ik gok dat ze de Peggy van dit seizoen is. Blondine die vlak voor de finale afvalt.
Ja zo vermoeden had ik ook al.  :)
Wel jammer, want ik vind haar net zoals Peggy geweldig.

Online KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #147 Gepost op: 20-02-2025, 13:08:09 »
Puur voor mijn pool hoop ik echt dat er ergens nog een konijn uit de hoge hoed komt die zorgt dat mijn Sophie-tunnel niet nog verder instort...

Maar ik vrees het ergste...  ::schaam::

Echt ik ga poedelnaakt carnaval vieren als Sophie toch nog De Mol blijkt te zijn  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

« Reactie #148 Gepost op: 21-02-2025, 06:13:07 »
Sophie wint…zoals ik al eerder heb aangegeven (en anderen ook hier) in de kickoff was ze extreem zenuwachtig Nu weten we dat finale niet live is.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 21-02-2025, 08:50:08 »
Sophie wint…zoals ik al eerder heb aangegeven (en anderen ook hier) in de kickoff was ze extreem zenuwachtig Nu weten we dat finale niet live is.
De ontknopingsaflevering (dus laatste aflevering) is nog steeds live, maar zonder publiek buiten.
Kans is nog steeds aanwezig als zij de finale haalt niet weet als ze de winnaar of verliezer is.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 21-02-2025, 14:31:14 »

Dan zou maaike moeten afvallen? want als roos afvalt dan is duidelijk stijn de mol..

Maar ik vond sophie ook nerveus overkomen tijdens de kickoff, de kans dat ze de finale haalt is groot..

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 21-02-2025, 14:48:30 »
Dan zou maaike moeten afvallen? want als roos afvalt dan is duidelijk stijn de mol..

Maar ik vond sophie ook nerveus overkomen tijdens de kickoff, de kans dat ze de finale haalt is groot..

Ja Roos en Stijn komen zeker wel in de finale denk ik, want anders weet je gelijk als Roos afvalt dat het Stijn is. Dus in dit geval gaat het inderdaad tussen Sophie en Maaike. Ook al vond ik Sophie ook bij de kick-off nerveus denk ik toch dat Maaike de finale haalt ipv Sophie.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #152 Gepost op: 21-02-2025, 15:29:15 »
Zou niet veel verschil maken. Sophie kan het niet zijn op basis van wvw, Maaike niet op basis van acties, maar je kan ze technisch gezien dus niet ground truth afschrijven.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 21-02-2025, 15:53:12 »
Ik vrees ook voor kandidaat Sophie.
Als Stijn de mol is (wat ik denk), wordt hij volgens mij vooral verdacht door Roos en Maaike. Maaike houdt Stijn al langer in de gaten, denk ik. Het viel mij bv ook op dat ze de laatste afl. eigenlijk niet wilde dat Stijn het juiste kistje wilde zien.
Als Roos de mol is, maakt Sophie meer kans (en is de kans groter dat Maaike afvalt), maar ook dan wordt het lastig. Omdat kandidaat Stijn zijn vrijstelling heeft.

Dat ze toch de mol is, kan ik mij eigenlijk niet meer voorstellen. Dan zou bv Sam niet zijn afgevallen, denk ik. Maar ja, je weet het maar nooit natuurlijk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #154 Gepost op: 21-02-2025, 15:56:21 »
En als Maaike de mol is, dan is het als nog een toss up tussen Roos en Sophie volgens mij...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 21-02-2025, 16:00:47 »
En als Maaike de mol is, dan is het als nog een toss up tussen Roos en Sophie volgens mij...

Zeker.
Maar dan ga ik mij ook in een hoekje zitten schamen, omdat ik dat dan totaal heb gemist.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 21-02-2025, 16:58:51 »
Ik vrees ook voor kandidaat Sophie.
Als Stijn de mol is (wat ik denk), wordt hij volgens mij vooral verdacht door Roos en Maaike. Maaike houdt Stijn al langer in de gaten, denk ik. Het viel mij bv ook op dat ze de laatste afl. eigenlijk niet wilde dat Stijn het juiste kistje wilde zien.
Ja ik heb precies dezelfde gedachte dat Maaike inderdaad al langer periode Stijn verdenkt. En voor mij gevoel, ook het langst van alle kandidaten.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #157 Gepost op: 24-02-2025, 10:25:25 »
Super gedaan Sophie!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::Een intelligente kandidate, maar mogelijks op de foute mol >:D ::vergroot::

Offline MitchK

• Forumlid
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #158 Gepost op: 24-02-2025, 10:45:33 »
Het was te mooi om waar te zijn. Ik ga altijd all-in op één kandidaat, om dan te zeggen: ik had het vanaf het begin goed. Helaas gaat dit NOOIT goed ::rofl:: En het ergste is dat ik sinds 2019 altijd iemand kies die de finale haalt of net voor de finale afvalt. Alleen Emilio in 2018 was echt vroeg ::rofl::
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #159 Gepost op: 24-02-2025, 11:15:07 »
Het was te mooi om waar te zijn. Ik ga altijd all-in op één kandidaat, om dan te zeggen: ik had het vanaf het begin goed. Helaas gaat dit NOOIT goed ::rofl:: En het ergste is dat ik sinds 2019 altijd iemand kies die de finale haalt of net voor de finale afvalt. Alleen Emilio in 2018 was echt vroeg ::rofl::
Je kiest in ieder geval voor het pad van het onbekende :P Maar ooit komt deze methode goed (wie weet dit najaar al!).
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023