Auteur Topic: Splinter's Niet de Mol  (gelezen 19931 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Splinter's Niet de Mol
« Gepost op: 12-01-2025, 00:57:13 »
We missen eigenlijk ons topic Wie verdenkt Wie maar omdat die thread zo faalde vorig jaar heb ik hem maar even niet heropgestart. Maar uit Splinter's programma Niet de Mol kun je wat dit betreft wel veel halen. Teun heeft dus op 3 mensen gespreid en zo ik dat beluisterde waren dat Roos, Ray en Nora. Die kun je dan wel strepen als mol. Natuurlijk met iets slagen om de arm maar hij was toch heel beslist in zijn 3 mollen en deze 3 benoemde hij expliciet dus genoeg voor dikke potloodstrepen.
De Blondine is de Mol :)

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Splinter's Niet de Mol
« Reactie #1 Gepost op: 12-01-2025, 01:23:19 »
Teun zegt wel wat interessants over zijn rol als 'host' in het afvallersresort. "Ik kreeg wel elke keer als iemand kwam een stukje van de puzzel terug. Oh die en die is eruit, nou daar zat ik niet op, dus dat klopte." Zou dus kunnen betekenen dat hij voorlopig bepaalde verdachten die hij noemde in de uitzending(en), wat langer meegaan in het spel omdat hij die personen niet tegenkwam als afvaller.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #2 Gepost op: 12-01-2025, 01:30:59 »
Ja of gewoon tussen de mensen die hij wel verdacht door ;D Wel opvallend dat hij zowel zei het écht niet te weten als dat hij in ieder geval zeker was dat de Mol in zijn top 3 zat. Roos en Ray lijken inderdaad kandidaten die hij verdacht, maar hij benoemde volgens mij ook dat hij obvious mollen weer onverdacht vond.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2025, 12:47:50 »
Is nog steeds niet te bekijken op de site. Maar wel op NPO start 8)

Wat mij opviel is dat Gabriel Sophie nogal verdacht vond, bijv. in de markthal, hij vond dat zij zich heel onnatuurlijk gedroeg. Als zijnde dat zij zich wilde laten pakken.

Vervolgens spreekt hij ook een verdenking uit bij Wie is de 3, dat Sophie er zo gespannen bij zat. En dat hij Ray niet verdenkt. Het kan dus best zijn dat hij op haar eruit getunneld is.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2025, 14:16:10 »
De kans dat gabriel er op ray is uitgevlogen is voor mij nu echt wel nihil.
Sophie als zijn mol zou zeker kunnen .   

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2025, 17:53:47 »
Maar als zij de Mol is, was hij er dan toch niet uitgevlogen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2025, 20:23:18 »
precies; daarom zou ze het dus niet zijn.

Overigens ben ik niet overtuigd dat hij op haar zat.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 22-01-2025, 17:23:24 »
Ik vind dat Splinter het heel goed doet, stelt goede vragen, het is niet te langdradig, hij is gezellig, en hij is aardig voor de afvaller.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #8 Gepost op: 22-01-2025, 17:52:04 »
Mee eens, Splinter is een aardige kerel en een professional.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 25-01-2025, 22:23:03 »
Afl 3 staat er nog niet bij terwijl dat wel werd gezegd bij Moltalk.

Offline mastermol

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 26-01-2025, 00:50:02 »
Afl 3 van Niet de mol jog steeds niet online. Dus waarschijnlijk krijgt Ray de kans om terug te keren.
Zo jammer dat dit in Moltalk al werd gespoilerd door Splinter. Zou toch veel leuker zijn als verrassing in de volgende aflevering.
Veel leuker als de presentstoren van Moltalk niet alles van te voren al weten, dat verpest het wel een beetje

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 26-01-2025, 00:53:58 »
Afl 3 van Niet de mol jog steeds niet online. Dus waarschijnlijk krijgt Ray de kans om terug te keren.
Zo jammer dat dit in Moltalk al werd gespoilerd door Splinter. Zou toch veel leuker zijn als verrassing in de volgende aflevering.
Veel leuker als de presentstoren van Moltalk niet alles van te voren al weten, dat verpest het wel een beetje

Meestal suggereren ze een mogelijke terugkeer toch al wel met een cliffhanger in de laatste seconden van de aflevering of met de vooruitblik?

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 26-01-2025, 11:09:55 »
Hij staat inmiddels online.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #13 Gepost op: 26-01-2025, 12:05:23 »
Dus Ray komt niet terug… (?)

Offline Nessa

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 26-01-2025, 12:17:39 »
Ik heb het idee dat de afvallers zijn meegereisd vanuit Phnom phen. Ze lijken ook in een oerwoud omgeving te zitten.

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #15 Gepost op: 26-01-2025, 12:37:45 »
Ray zei tegen Splinter dat hij een bondje met Sam was aangegaan omdat hij zoveel wist. Kandidaten moeten alles goed bijhouden om de test goed te kunnen maken. De mol houdt voor de show een molboekje bij en is niet zo geinteresseerd in alle details.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 1-02-2025, 23:05:58 »
In Niet de mol herhaalt Bridget dat ze bij vraag 15 merkte dat ze niet genoeg gespreid had. Ze heeft vanaf toen wel geprobeerd om nog vragen op iemand anders in te vullen. Gelukkig kwam ze nog wel vragen tegen over een vrouw zodat ze nog wel gespreid heeft over man/vrouw. Betekent dat dat ze tunnelvisie had op een man?

Nu had ze een bondje met Stijn hoewel ik me afvraag hoe stevig dat nog was na Wie van de 3. Verder riep ze steeds bij de ijsjesopdracht dat Sam aan het saboteren was maar waarom zou je dat zo openlijk roepen over je hoofdverdachte??

Stof tot nadenken.....

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 1-02-2025, 23:25:59 »
Ze heeft zelfs haar contract bij RTL laten veranderen om mee te kunnen doen  ::oink::

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #18 Gepost op: 2-02-2025, 03:43:07 »
Ik kreeg ook de indruk dat Bridget er op Sam is uitgevlogen. Stijn is weliswaar ook een man, maar kom op, die 2 zijn echt twee handen op 1 buik (en dat is natuurlijk nogal dom om met de mol te doen). Als je ze vandaag weer ziet zitten, bijv. als de groep nakeuvelt over de hout-opdracht, of tijdens de opdracht zelf dat ze dan weer naast elkaar gaan zitten, dan ja hoor zijn Bridget en Stijn weer een siamese tweeling. Hij vond het ook echt heel erg dat ze exit moest, zat echt te sippen na dat rode scherm. Ook al weet je als mol dat dit de meest waarschijnlijke uitkomst is natuurlijk. Schuldgevoel.....  ::schaam::

En Bridget, ja die is nog steeds rotsvast overtuigd dat Stijn de mol niet is volgens mij ::rofl::. Terwijl ze over Sam van destijds verdenkingen uitspreekt, namelijk dat hij zo verrassend slecht presteerde tijdens de houtopdracht en dat ze had gezien dat hij geeneens dansbewegingen had genoteerd in dat schriftje, op 1tje na. Dus dat was heel vreemd dat hij dan wel voor de hoogste moeilijkheidsgraad ging..... ze sluit af met Splinter met te zeggen dat ze bepaalde dingen heeft gezien en bij elkaar heeft gegooid, ergo, haar redenen om opeens zo diep in hem te tunnelen.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2025, 05:18:11 door Lo »

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #19 Gepost op: 9-02-2025, 02:22:05 »
Bridget zei meteen tegen Sam dat ze er door hem uit lag toen hij aankwam in het afvallershotel, dus ook meteen bevestiging dat ze niet op Stijn zat.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.