Auteur Topic: [Aflevering 5] Opdracht 1 - Onhandige gebaren  (gelezen 14554 keer)

Offline Eva.

• Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 1 - Onhandige gebaren
« Reactie #20 Gepost op: 1-02-2025, 22:24:08 »
Ik zie bij de eerste foto toch ook wel verschillen hoor, kijk naar de kraag en de hals en het motief op de rok.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2025, 22:27:01 door Eva. »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 1-02-2025, 22:25:39 »
Ik vond het wel jammer dat het dansen alles of niets was. Het was moeilijk zat.

Eens.
Ik denk dat de mol niet bij de dansers zat; het lijkt mij dat Sam, Roos, Stijn en Sophie meer invloed hebben op het wel/niet verdienen van geld.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 1-02-2025, 22:26:45 »
Welke van de twee foto's was fout? We horen alleen dat er eentje fout is, maar niet welke... Lijkt mij dat de foto van Stijn niet correct is, omdat de arm van Sophie niet gebogen is? De foto van Sam lijkt (?) goed.

Eerste: Elleboog van Angelina Jolie is geknikt, Sophie houdt hem slap langs haar lichaam.

Tweede: de kadering van Stijn is te krap. Toont te weinig van de boomwortels?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 1-02-2025, 22:28:40 »
Van de tweede foto klopt aanzienlijk meer dan van de eerste.

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 1-02-2025, 22:35:12 »
Ik twijfelde dadelijk de tweede foto goedgekeurd zou worden. Sophie hield haar arm gestrekt (moest lichtjes gebogen zijn) en stond niet op de juiste plaats.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 1-02-2025, 22:36:03 »
Van de tweede foto klopt aanzienlijk meer dan van de eerste.

Dat vind ik ook, ik denk dat ze het verkeerde beeld te pakken hadden. Het armdeel dat ontbrak klopt, maar verder zijn er behoorlijk wat verschillen. Ik ga komende week eens kijken of ik online foto's kan vinden van die beelden.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26 Gepost op: 1-02-2025, 22:40:04 »
Maar bij de 2e foto is wel door Rik aangegeven dat het een exacte kopie moest zijn. Formaat van de foto klopt gewoon al niet.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 1-02-2025, 22:43:41 »
Ik kan me niet herinneren dat Rik zei dat het formaat van de foto hetzelfde moest zijn.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 1-02-2025, 22:44:03 »
Mooi om wat meer te zien van het land en de cultuur. Leuk dat de ene groep invloed heeft op de andere groep. Maar wat zou ik balen als ik moest gaan dansen terwijl de rest naar Angkor Wat mocht gaan!

Ik denk dat de mol het liefste in de groep zit bij Angkor Wat. Zij kunnen zelf geld verdienen met opdrachten, de moeilijkheidsgraad van de dans beïnvloeden en vervolgens ook nog geld verdienen in dat theater. De dansers stonden min of meer buiten spel, omdat ze alleen invloed hadden op het dansen. (Nora stond zelfs letterlijk buiten spel door geheel te verdwijnen.)

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 1-02-2025, 22:45:42 »
Mee eens, daarom denk ik niet dat Maaike de mol is en Nora schrijf ik definitief af.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 1-02-2025, 22:45:46 »
Ik kan me niet herinneren dat Rik zei dat het formaat van de foto hetzelfde moest zijn.
Heeft hij ook niet gezegd. Maar als je een ander formaat pakt mis je gelijk al details op je foto. Rechts is nu een heel stuk weggevallen.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 1-02-2025, 22:45:51 »
Maar bij de 2e foto is wel door Rik aangegeven dat het een exacte kopie moest zijn. Formaat van de foto klopt gewoon al niet.

Je hebt een telefoon tot je beschikking en dan zijn er 2 opties: Liggend of staand. Die arm is het enige. En als ik naar de eerste foto kijk zie ik veel meer verschillen: Het voorbeeld heeft strepen op de hals, een v-hals en motiefjes op de rok. Het beeld dat ze gefotografeerd hebben heeft geen kettingen o.i.d., een ronde hals en enkel plooien op de rok. Wat ze vasthoudt lijkt op de ene foto een touw te zijn dat aan twee kanten omlaag gaat en op de foto is het een bloem die aan de ene kant omhoog gaat en aan de andere kant omlaag. Ook de bogen zijn anders. Lijkt me niet erg consequent, qua artistieke vrijheid.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2025, 22:50:30 door Eva. »

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 1-02-2025, 22:47:53 »
Je kunt op elke telefoon gewoon het formaat wijzigen, dat gaat vrij simpel.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #33 Gepost op: 1-02-2025, 22:50:08 »
Als danser op het eind hoef je maar 1 klein dingetje (vingertje) verkeerd te doen en alle moeite is voor niets, terwijl we van het oefenen helemaal niet zoveel hebben gezien en de meeste aandacht naar de andere groep is gegaan.

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 1-02-2025, 22:50:36 »
Klopt dat Rik dat zei en de formaat is inderdaad ook niet juist. Bij de eerste foto werd enkel gezegd dat het juiste beeld moest gefotografeerd worden.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 1-02-2025, 22:50:53 »
Niet de Mol lijkt gecheckt te hebben of de eerste foto goed en de tweede foto fout was. De overtuiging was in elk geval absurd groot.

En je ziet ook de arm anders, de verhouding anders, er steekt geen stok iets uit de rugzak. Het moest tot in de details goed zijn en de details zijn net niet goed.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 1-02-2025, 22:51:39 »
Als danser op het eind hoef je maar 1 klein dingetje (vingertje) verkeerd te doen en alle moeite is voor niets, terwijl we van het oefenen helemaal niet zoveel hebben gezien en de meeste aandacht naar de andere groep is gegaan.

Klopt, maar alsnog minder invloed op het geld, omdat de anderen de fouten nog konden vinden en zo alsnog geld konden binnenhalen.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #37 Gepost op: 1-02-2025, 23:02:33 »
De tweede foto fout rekenen vanwege minimale details, hm, (en Roos een 10 geven voor haar beelde?) Hmm.
De kans dat ze van de vele beelden de verkeerde hebben is veel groter.

Heel even googlen, onderstaande foto zou m ook kunnen zijn...

Goed gevonden. Ik hoop oprecht dat de foto van SAM is afgekeurd en niet die van Stijn, want zijn foto was heel erg gelijkend. Balen wederom dat er niet wordt duidelijk gemaakt door Rik welke van de foto's is goedgekeurd en afgekeurd  ::ohno::

Offline BigBoots

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 1-02-2025, 23:19:51 »
"Angkor Wat features nearly 1,850 carvings of female figures, commonly referred to as Apsaras. These intricate bas-reliefs adorn the temple's walls, pillars, and galleries, each uniquely designed with varying facial expressions, headdresses, and jewelry, showcasing the high level of craftsmanship in Khmer art."

Dat zijn er heel wat.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #39 Gepost op: 1-02-2025, 23:40:00 »
Er wordt in Moltalk zo de nadruk op gelegd dat deze goed is, ik denk dat we ons daarbij moeten neerleggen. Erg flauw om de foto van Sophie af te keuren, verdachtmaking richting Stijn.