Auteur Topic: Jubileumseizoen 2025  (gelezen 42966 keer)

Offline Pjotr1992

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jubileumseizoen 2025
« Reactie #240 Gepost op: 7-06-2025, 16:10:25 »
Als Tina Nijkamp gelijk heeft op haar Instagram begint het jubileumseizoen pas op 1 november. 8 afleveringen, ontknoping op 20 december.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #241 Gepost op: 7-06-2025, 16:16:55 »
Dat ondersteunt mijn vermoeden dat ze het reguliere seizoen weleens óver de Olympische Spelen heen kunnen tillen. 2 weken pauze tussen 2 seizoenen is veel te kort.

Naar mijn mening.

« Reactie #242 Gepost op: 7-06-2025, 16:48:15 »
Het reguliere seizoen begint pas eind feb-begin maart op zijn vroegst

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #243 Gepost op: 7-06-2025, 18:57:57 »
Dat is wat ik al máánden roep. Het zou gek zijn als ze dat nagenoeg achter elkaar gaan uitzenden.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 7-06-2025, 20:13:01 »
Zouden ze in België daar dan ook rekening mee houden en later beginnen? Anders zou er namelijk behoorlijk wat overlap zijn..

« Reactie #245 Gepost op: 7-06-2025, 20:27:23 »
De opnames zouden dan ook evt pas in sept kunnen zijn

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #246 Gepost op: 9-06-2025, 21:53:03 »
Ik kreeg een tip van iemand, die in de terugblik gehoord meende te hebben (en dat bleek te kloppen), dat Rik toen had aangegeven "tot september".

Dat was hoe ze er toen over dachten, wellicht heeft de netmanager van NPO de boel intussen overhoop gegooid.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #247 Gepost op: 10-06-2025, 00:10:53 »
Klopt, ze hebben Beste Zangers 'hergeprogrameerd'.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #248 Gepost op: 10-06-2025, 10:42:12 »
Die zaten altijd al op dat tijdstip......er is gewoon teveel tegelijk dat ze op een prominent tijdstip willen programmeren.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 10-06-2025, 12:47:38 »
Tijdstip wel. Maar die zouden in eerste instantie in november beginnen. Dat is wat ik ervan begreep.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #250 Gepost op: 10-06-2025, 17:32:34 »
Tina Nijkamp zei:
Deze zomer de streamingeditie
In november extra jubileumseizoen
Na de OS26 seizoen 2026, mogelijk pas in maart.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #251 Gepost op: 10-06-2025, 18:36:04 »
Dan hebben de beroepsspeurders dus de kandidatenoproep voor de streaming-editie gemist.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #252 Gepost op: 10-06-2025, 20:10:49 »
Zouden ze in België daar dan ook rekening mee houden en later beginnen? Anders zou er namelijk behoorlijk wat overlap zijn..
Dat denk ik niet. Waarom zou een Vlaamse commerciële zender zijn programmaschema afstemmen op dat van de NPO?
Overlap is toch ook geen probleem. Ik denk trouwens ook dat het aantal mensen dat zowel De Mol als WIDM kijkt nogal overschat wordt. Zij moeten dan maar kiezen waar hun prioriteiten liggen.
De kans op een ‘totale overlapping’ is zelfs niet gering als de Hollanders hun seizoen 26 zouden starten in maart. Ik weet in dat geval al naar wat ik ga kijken.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #253 Gepost op: 10-06-2025, 21:18:32 »
Ik heb vooral enig mededogen voor Vriendlief.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 10-06-2025, 22:21:42 »
Dat denk ik niet. Waarom zou een Vlaamse commerciële zender zijn programmaschema afstemmen op dat van de NPO?
Overlap is toch ook geen probleem. Ik denk trouwens ook dat het aantal mensen dat zowel De Mol als WIDM kijkt nogal overschat wordt. Zij moeten dan maar kiezen waar hun prioriteiten liggen.
De kans op een ‘totale overlapping’ is zelfs niet gering als de Hollanders hun seizoen 26 zouden starten in maart. Ik weet in dat geval al naar wat ik ga kijken.

Ik begreep van Sam van WIDMTV dat hij had begrepen de makers van beide programma’s sinds ongeveer 2020 met elkaar afstemmen wanneer ze het uitzenden. Maar geen idee of dat klopt en waar hij dat vandaan heeft.

Ik denk dat het vooral ook voor bijvoorbeeld de makers van de podcast Trust Nobody vervelend zou zijn als er een vrij grote overlap zou zijn.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #255 Gepost op: 10-06-2025, 22:24:44 »
Tina Nijkamp zei:
Deze zomer de streamingeditie
In november extra jubileumseizoen
Na de OS26 seizoen 2026, mogelijk pas in maart.

Echt? Ik kan me haast niet voorstellen dat er vóór het Jubileumseizoen óók nog een streamingseizoen komt. Het editen daarvoor etc. kost minstens een aantal maanden dus dan zou dit streamingseizoen onlangs opgenomen moeten zijn. Ze kunnen niet nu anno juni nog iets (van kwaliteit) gaan opnemen en dan in de zomer uitzenden. Als ze in januari het Jubileumseizoen hebben opgenomen, lijkt dat me heel sterk dat er in feb/maart/april/mei nog een seizoen is opgenomen. Tenzij ze het budget & team flink hebben uitgebreid, wat wel zou kunnen, gezien het succes van de streamingeditie ::vergroot::

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 10-06-2025, 22:27:02 »
Nee, ze zei dat het streamingseizoen er in zomer 2026 zou komen.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 10-06-2025, 23:21:34 »
Ik begreep van Sam van WIDMTV dat hij had begrepen de makers van beide programma’s sinds ongeveer 2020 met elkaar afstemmen wanneer ze het uitzenden. Maar geen idee of dat klopt en waar hij dat vandaan heeft.

Ik denk dat het vooral ook voor bijvoorbeeld de makers van de podcast Trust Nobody vervelend zou zijn als er een vrij grote overlap zou zijn.
Dat de makers van beide programma’s de uitzendingen op mekaar zouden afstemmen lijkt me sterk. Ik vermoed dat de bewering van meneer Sam eerder een ‘interpretatie’ is van feitelijke gegevens. De Mol start al sinds seizoen Mexico 2018 (op zondagavond) in maart (vaak in de tweede helft van die maand). WIDM start altijd ergens in januari. Dat zijn gewoon gegevens die niet stoelen op enige ‘afspraken’ tussen Play4 en NPO. Het is alleen toevallig zo dat het ene programma gedaan is voordat het andere start: het ‘lijkt’ afgesproken, maar het komt toevallig zo uit.

Voor al wie zich onledig houdt met podcasts en YouTube-dingen over WIDM en DM is een ruime overlapping van de twee seizoenen inderdaad wel onhandig als ze beide willen coveren. Maar zover zijn we nog niet, bij Trust Nobody zullen ze de ‘praktische problemen’ wel oplossen wanneer ze zich stellen. Maar het is ook nog zo lang hé, februari, maart 2026. Ik weet niet hoe het bij u zit maar mijn agenda voor maart 2026 is mij nog totaal onbekend, ik weet niet wat er over 8, 9 maanden voor mij persoonlijk op het programma staat. Ik plan nooit langer dan een maand vooruit.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #258 Gepost op: 11-06-2025, 00:00:53 »
Ik neem aan dat er in de planning geen rekening gehouden wordt met fanpodcasts ::rofl::

Als het jubileumseizoen inderdaad later wordt uitgezonden ben ik benieuwd of ze de bekendmaking van de cast gaan inzetten in de campagne voor de Televizier-ring!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #259 Gepost op: 11-06-2025, 07:12:00 »
Ik kan me nog best voorstellen dat de makers van De Mol bewust hebben gekozen om geen overlap te creeëren. De eerste paar jaar was dat wel het geval, maar de laatste jaren wordt het een paar weken later uitgezonden. Maar de extra montagetijd was geloof ik ook wel welkom.
Maar ik denk niet dat ze de volledige programmering gaan verzetten, omdat Nederland met allerlei bonusseizoenen komt en wijkt voor de Winterspelen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?