Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Chris Zegers lijkt me wel een grote kanshebber.
Ik heb me daarbij altijd afgevraagd hoe de anderen op de aanwezigheid van Tina hebben gereageerd. Seizoen 20 was op het moment van het uitzenden van het Reanaissance-seizoen weliswaar opgenomen, maar nog niet uitgezonden. Die kandidaten zijn daar dan óf over ingelicht, of ze hebben zich niet eens afgevraagd wat Tina in Italië kwam doen.
Hey, mijn tante werkt bij widm en ze zei me dat dit de kandidaten zijn voor het jubileum seizoen. Niet kijken als je het niet wilt weten want dit is 100% zeker waar! Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2006: iedereen zegt Richard, maar die wilde liever kijken naar 2 apen in een roestig horloge. Dus Chris Tates, die al sinds zijn 15de rrrroookt, doet mee in zijn plaats.Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2008: Georgina Verbaan wilde eigenlijk niet nog eens mee, maar ze was om toen ze hoorde dat er lekkere lunches zouden zijn. Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2009: Hans Schiffers, had kennelijk ook bij het vorige jubi seizoen aangedrongen mee te doen omdat hij sinds zijn deelname gepest wordt met de songtekst 'Hans had geen kans'. Dat wil hij graag ontkrachten. Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2010: Manuel Venderbos durft weer mee te doen nu PJ met pensioen is en hem niet weer opnieuw kan vergiftigen. Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2012: Frits Huffnagel, want Moltalk is er toch niet, dus ze hadden hem niet nodig om elke week op te vullen. Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2013: Tania Kross, want het jubileumseizoen heet 'Echo's uit het verleden' en Tania is de luidste spreker zoals we allemaal weten. Dat gaat waarschijnlijk ook betekenen dat zij de Mol is, aldus mijn tante. En ze wilden ook M O L op haar voorhoofd zetten of zoiets. Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2021: Marije Knevel voor de juiste enerzjie!Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2022: Welmoed Sijtsma, want dat zei ze toen al en omdat ze een van de leukste kandidaten ooit is natuurlijk:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2024: Babs Schutte, vooral om wat mensen te trollen die dan gaan klagen dat ze al een tweede kans heeft gehad in haar seizoen, dat is natuurlijk vet oneerlijk! Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2025: Sam Hagens, gaat Manuel opnieuw vergiftigen in naam van zijn vader.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)2025: Sam Hagens, gaat Manuel opnieuw vergiftigen in naam van zijn vader.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
688 gasten en 1 vaste bezoeker