De eerste opdracht was vooral een soort 'Wie is het'. Met een kleine twist dat de aanwijzingen nog vertaald moesten worden. Dat mochten de personen van de foto's echter niet zelf doen. In navolging van 'Wie van de 3' en 'Snakes and ladders' wederom een spelletje uit de kast... Ik vind de opdracht(en) matig.
Bij de tweede opdracht had ik het gevoel dat het een alternatieve opdracht was. Doordat Ray zo vroeg uit het spel lag en nog niet veel (of te weinig) informatie over de opdracht op het vliegveld in aflevering 7 had gedeeld, moest die informatie nog eens nadrukkelijk gedeeld worden met de kandidaten. Dat kon op deze manier. Dat Roos en Sam na de massage niet heel verbaasd waren, ze wisten immers dat ze nog info zouden krijgen?
Het idee van een quiz met allerlei molfeitjes: In het kader van het jubileum hadden de makers daar een aparte aflevering van moeten maken. Lekker aansluitend aan seizoen 25, aflevering 11 met een quiz vanuit Vondel CS waar iedereen thuis op de bank ook zou kunnen meespelen. Hadden ze beslist hoge ogen mee gegooid.
waar was de derde opdracht? 
Ik mis al een paar weken de derde opdracht. Misschien heb ik het verkeerd, maar in eerdere jaren bestond aflevering 1 uit 2 opdrachten en waren het in de andere afleveringen (tot en met 9) steeds 3...