Auteur Topic: [Aflevering 8] Opdracht 2 - I see you...  (gelezen 11589 keer)

Offline daniwidm

• Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - I see you...
« Reactie #20 Gepost op: 22-02-2025, 22:42:03 »
Iets minder goed.... past denk ik beter bij Maaike :P

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 22-02-2025, 22:42:07 »
Stijn weldegelijk het meeste geld gevonden deze opdracht, dus toch een streepje eraf. Hij heeft in zijn eentje bijna 1,5 kamer weggespeeld.

De aflevering heette “de juiste manier van doen”. Vrij vertaald: “denk niet alleen aan jezelf.”
Dus Stijn zal misschien iedereen een bed hebben gegund?

Offline daniwidm

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 22-02-2025, 22:45:59 »
Groen = gevonden, rood = extra kosten ivm kamermeisjes, wit = netto. [Moltalk]

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 22-02-2025, 22:52:03 »
Groen = gevonden, rood = extra kosten ivm kamermeisjes, wit = netto. [Moltalk]

Wel met de kanttekening dat Stijn en Maaike samen geld vonden en Stijn dit pakte. Dat is volgens mij bij Stijn meegeteld.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #24 Gepost op: 22-02-2025, 22:58:26 »
Wel met de kanttekening dat Stijn en Maaike samen geld vonden en Stijn dit pakte. Dat is volgens mij bij Stijn meegeteld.
En hier dacht ik nog dat Maaike, Stijn wilde checken.
Nou dus niet blijkbaar! En ze leek ook niet zo blij dat Stijn de manier van koken doorgaf, maar vergiste mij daar dus ook in blijkbaar..

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 22-02-2025, 23:04:16 »
Nou inderdaad Mol1991.  ???
Of het is een vreemde laatste biecht van Maaike (en twijfelt ze misschien tussen Roos en Stijn) of ze heeft Stijn toch losgelaten. Ik dacht ook echt dat ze Stijn als hoofdverdachte had.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 22-02-2025, 23:08:00 »
Nou inderdaad Mol1991.  ???
Of het is een vreemde laatste biecht van Maaike (en twijfelt ze misschien tussen Roos en Stijn) of ze heeft Stijn toch losgelaten. Ik dacht ook echt dat ze Stijn als hoofdverdachte had.
Ja of de biecht hoort niet bij deze aflevering, maar dit zou heel raar zijn .
Maar toch moet ze toch iets van twijfel hebben hoor, want wat zei zegt klopt niet met de beelden vind ik.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 22-02-2025, 23:10:07 »
Ja of de biecht hoort niet bij deze aflevering, maar dit zou heel raar zijn .
Maar toch moet ze toch iets van twijfel hebben hoor, want wat zei zegt klopt niet met de beelden vind ik.

Ja, heel raar, misschien kan het ook slaapgebrek zijn geweest (door deze opdracht  :D ).

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 22-02-2025, 23:11:42 »
Ja, heel raar, misschien kan het ook slaapgebrek zijn geweest (door deze opdracht  :D ).
Haha wie weet en zegt ze bij de finaletest dat ze vol op Stijn gaat, want die verdacht ze sinds het begin  ;)

Offline Geel scherm

• Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
« Reactie #29 Gepost op: 22-02-2025, 23:21:19 »
Volgens moltalk, had Maaike het minst opgebracht tijdens deze opdracht. En Stijn het meest volgens mij wat ik begrepen had.

Ze keken naar hoe duur hun kamer was en hoevaak ze gezien zijn door een kamermeisje.

Ja, Stijn het meest en Maaike het minst, omdat Stijn ook het gevonden geld van Maaike bij hield.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 22-02-2025, 23:22:03 »
Haha wie weet en zegt ze bij de finaletest dat ze vol op Stijn gaat, want die verdacht ze sinds het begin  ;)

Wie weet.

euh, gooien ze nou een stukje molbiecht erin op het einde  ::rofl::

Dat gevoel heb ik ook. En alles schreeuwt dat Stijn de mol is. Ik blijf er ook bij, maar wordt het niet teveel weggegeven door de makers?  ???

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 22-02-2025, 23:23:50 »
Wie weet.

Dat gevoel heb ik ook. En alles schreeuwt dat Stijn de mol is. Ik blijf er ook bij, maar wordt het niet teveel weggegeven door de makers?  ???

Ik vond dat Maaike in deze aflevering het meest verdacht werd gemaakt.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #32 Gepost op: 22-02-2025, 23:24:55 »
De montage doet meestal heel erg hard zijn best de kijkers op het verkeerde been te zetten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 22-02-2025, 23:25:10 »
Ja ik twijfel ook, te makkelijk is misschien met Stijn, maar dit geldt ook voor Roos als zij de mol is. De makers richten ons vooral naar hun tweeën het hele seizoen al en vooral Roos. Straks zijn ze het gewoon allebei niet, dat zou ineens heel vreemd zijn zeker bij zo’n montage.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2025, 23:31:49 door Mol1991 »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 22-02-2025, 23:35:10 »
De montage doet meestal heel erg hard zijn best de kijkers op het verkeerde been te zetten.

Daarom denk ik dus niet dat Stijn teveel wordt weggegeven door de makers.

Offline Mimitje

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 23-02-2025, 08:05:14 »
Stijn heeft sowieso het meest opgebracht maar niet eens dat maaike het minste opgebracht heeft.

De prijs van de kamer van een evt mol is eigen irrelevant tenzij je 4 kamers kan kopen. Maaike had nog 5x meer gespot kunnen worden, dan hadden ze eerst de kamer van stijn gekocht. Of andersom.

Hoe vaak ze gespot werden had dus vrij weinig invloed op de pot. Het is wél een indicatie hoeveel er rond gelopen werd om geld weg te moffelen.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 23-02-2025, 08:21:22 »
Het is wel zo dat Maaike al snel naar andere verdiepingen ging, volgens mij sneller dan de andere. En daarvoor hadden ze afgesproken we doen eerst je eigen verdieping. Dit hoeft niet perse Mols zijn, kan ook kandidaats zijn, omdat ze naar die kamer ging vanwege de stem in de kamer. Maar waarschijnlijk is ze daardoor ook eerder gezien door kindermeisjes.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2025, 08:36:41 door Mol1991 »

Offline mastermol

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 23-02-2025, 10:00:14 »
Sterke hint in het filmpje van Gido op youtube:

Wanneer Sophie en Stijn kamer 407 binnenlopen, dan zie je een schilderij hangen in de kamer. Het geld is verdwenen, en Stijn vraagt via de porto wie het geld heeft weggehaald.
Maar dat geld heeft hij zelf weggehaald. In het begin van de opdracht zie je Stijn al ik kamer 407 staan, te herkennen aan hetzelfde schilderij dat in beeld is.

Dit is de duidelijkste hint die ik tot nu toe gezien heb. Stijn is de mol!

Offline daniwidm

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 23-02-2025, 10:48:40 »
Kan zo zijn. Maar deze kamer ligt naast zijn startkamer. Dus wel logisch dat hij in het begin van de opdracht er al eens binnen is geweest (op zoek naar de codes). Zeker mogelijk moment van een molactie, maar niet veel 'hint' aan.

Offline Moltifunctional

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 23-02-2025, 11:00:46 »
Compleet irrelevant, maar welk nummer wordt afgespeeld aan het begin en einde van de opdracht? Klinkt zo bekend maar Shazam herkent het niet, klinkt als zo'n 90's dance nummer.