Nieuws Vanaf 23 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Compleet irrelevant, maar welk nummer wordt afgespeeld aan het begin en einde van de opdracht? Klinkt zo bekend maar Shazam herkent het niet, klinkt als zo'n 90's dance nummer.
Heeft Stijn hier netto zes keer zo veel als de anderen?
Het enige wat ik steeds dacht was 'natuurlijk wisten de kamermeisjes waar iemand was wegens de camera's'. Wel 'toevallig' dat de kamer op de verdieping van Stijn al was leeggeroofd.
Is het juist niet onmols van stijn om te zeggen 'nee ik heb 407 nog niet gedaan' en dan komen ze daar aan en het geld is al weg, of is dit juist weer jezelf verdacht maken?Hij had toch net zo goed kunnen zeggen ''ja die heb ik al gedaan' daar had niemand raar van opgekeken toch??En Roos deed weer niks? of is ze ondertussen wel overal langs gelopen?
Zou de mol echt als kamermeisje daar rond lopen, ik geloof het niet.Is er weer bewijs dat Maaike voorkennis had. Die zei ik ga mij nog even omkleden en iets zwarts aan doen, dat waren de kamermeisjes ook.
Met iets zwarts aan word je minder goed gezien. Dus dat lijkt mij geen mol-actie van een mol met voorkennis.Een mol met voorkennis zou net niets fluoriserends aandoen.Niet dat ze niet de mol kan zijn, maar dit heeft mijns inziens niets met voorkennis te maken.
De mol maakt zichzelf niet graag verdacht, liever maakt hij een ander verdacht. Dus de kamer ernaast betekent gewoon dat Stijn als mol onwaarschijnlijker wordt.
Met iets zwarts aan word je minder goed gezien.
Maar er is bewijs dat Stijn in 407 is geweest, voordat hij er samen met Sophie naar toe gaat. Dus hij heeft dat geld weggemaakt..Zie youtube filmpje van Gido die hij vandaag heeft gepost.
Giro Pool
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
711 gasten en 2 vaste bezoekers