Auteur Topic: [Kandidaat] Jurre Geluk  (gelezen 7292 keer)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Jurre Geluk
« Gepost op: 3-07-2025, 17:30:49 »

Bespreek hier alles over Jurre Geluk!
« Laatst bewerkt op: 2-11-2025, 02:27:00 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Jurre Geluk
« Reactie #1 Gepost op: 2-11-2025, 13:00:18 »
Zijn gedrag in de eerste opdracht deed me meteen weer aan zijn vorige seizoen denken. Is hij opnieuw de Mol of probeert hij dat te lijken door Mol Jurre uit 2023 te spelen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molzkovicz

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 2-11-2025, 13:38:58 »
Jurre zei in juni tegen een verslaggever van RTL Boulevard over het jubileumseizoen: ‘Maar ik ben helaas niet gebeld.’  ;D

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 2-11-2025, 13:40:15 »
Jurre zei in juni tegen een verslaggever van RTL Boulevard over het jubileumseizoen: ‘Maar ik ben helaas niet gebeld.’  ;D

Kan nog best waar zijn ook. Waarschijnlijk is hij geappt  :).

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 2-11-2025, 18:23:33 »
Het viel me gisteren pas op dat ie best wel op Frodo lijkt. Ik denk niet dat ie de mol is, ik denk dat ie het spel als kandidaat wil spelen deze keer.

Offline garfreek

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: 2-11-2025, 21:22:16 »
Het viel me gisteren pas op dat ie best wel op Frodo lijkt.

Ja, heeft zeker wat van Elijah Woods ja! 🤎

Als iemand een tweede rondje mollen zou kunnen is Jurre het: Hij is zo zichzelf, dat was de vorige keer ook al!

Ik denk ook dat hij het avontuur van kandidaat zijn niet wil missen.

De hendel draaien en het spel opstarten kan nadat hij al gezien heeft dat het niks wordt. Hij schakelt vervolgens wel iemand uit bij de volgende mini opdracht door die te gaan laten draaien!! Super kandidaats, en ondertussen zeker een actie die een mol zou doen!

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #6 Gepost op: 3-11-2025, 13:41:27 »
Zijn gedrag in de eerste opdracht deed me meteen weer aan zijn vorige seizoen denken. Is hij opnieuw de Mol of probeert hij dat te lijken door Mol Jurre uit 2023 te spelen?

Mijn eerste molkeuze, zo na de eerste aflevering. Precies om wat jij zegt, Hadewychisdemol.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 3-11-2025, 13:51:10 »
Mijn eerste molkeuze, zo na de eerste aflevering. Precies om wat jij zegt, Hadewychisdemol.
Ik denk dat hij echt niet meer weet hoe hoog de pot was toen hij mol was. Dat interesseert hem helemaal niet. 

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #8 Gepost op: 3-11-2025, 13:54:37 »
Niet precies nee, maar wel ongeveer toch? Kan me herinneren dat hij bij de ontknoping erg blij was dat er weinig in zat. Hij was volgens mij wel eerzuchtig.

Kan natuurlijk ook dat hij de anderen wil testen, uitdagen.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 10-11-2025, 21:56:33 »
Ik heb een hele sterke hint naar Jurre, maar ik merk dat ik huiverig ben om het hier te plaatsen omdat vorig jaar hier ook goede aanwijzingen en hints werden ‘gepikt’ door mollenjagers op Insta als zijnde ‘hun ontdekking’.
Hoe gaan jullie daarmee om?

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #10 Gepost op: 10-11-2025, 22:09:52 »
28 april 1992.
Jurre heeft sterrebeeld stier, geen tweeling. En geeft ook stier door.
« Laatst bewerkt op: 10-11-2025, 22:17:25 door foxhunter »

Offline johan1973

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 10-11-2025, 22:39:06 »
Hij is heel veel aan het woord; dat was zijn valkuil in Zuid-Afrika.
En ook nu lijkt hij af en toe dingen te zeggen waarbij je zou kunnen denken aan voorkennis.

Offline annebeestje

• Winnaar WIDM pool jubileum ´25
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 10-11-2025, 23:34:40 »
Ik heb een hele sterke hint naar Jurre, maar ik merk dat ik huiverig ben om het hier te plaatsen omdat vorig jaar hier ook goede aanwijzingen en hints werden ‘gepikt’ door mollenjagers op Insta als zijnde ‘hun ontdekking’.

Zonder toestemming of vermelding iets overnemen voor eigen gewin en clickbait is zeker niet sjiek van Mollenjagers. Is mij ook wel vaker gebeurd inderdaad.

Maar, ik maak me er verder niet te druk om. We doen de zoektocht samen en het moet wel leuk blijven.
En vergeet ook niet dat sommige dingen meerdere mensen tegelijk kunnen opvallen.
..0DATIE

Offline PH20201

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 11-11-2025, 01:00:56 »
Zonder toestemming of vermelding iets overnemen voor eigen gewin en clickbait is zeker niet sjiek van Mollenjagers. Is mij ook wel vaker gebeurd inderdaad.

Maar, ik maak me er verder niet te druk om. We doen de zoektocht samen en het moet wel leuk blijven.
En vergeet ook niet dat sommige dingen meerdere mensen tegelijk kunnen opvallen.

Ik zu dit willen zegen:
Het theorie van vorig jaar met de wereldkaart heb ik er ergens over gelezen en ik heb het in de praktijk gebracht. Daarvoor had ik eerder alleen het idee om iets te doen met de volgorde van de landen.
Was dat nu stelen?:(
« Laatst bewerkt op: 11-11-2025, 01:05:25 door PH20201 »

Offline annebeestje

• Winnaar WIDM pool jubileum ´25
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 11-11-2025, 08:24:41 »
Lijkt me niet. Ik vind het juist onderdeel van de zoektocht om op elkaars ideeen door te associëren en theorieën vrij te delen, zeker hier op het widm forum! Maar wel liefst met credits als het echt een niet zo voor de hand liggende creatieve theorie is.

Anyway, het ging hier over Jurre, dus ik zal mezelf even modereren. ::ontopic::
« Laatst bewerkt op: 11-11-2025, 09:06:40 door annebeestje »
..0DATIE

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #15 Gepost op: 11-11-2025, 11:32:30 »
Ik zie de mollenjagers op Insta als een samenvatting voor luie molloten, van de hints die op dit forum zijn gedeeld. Hints in de ruimste zin van het woord

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #16 Gepost op: 11-11-2025, 12:09:26 »
Ik heb de hint van @rozz75 gelezen, voordat hij hem voorzichtigheidshalve weg heeft gehaald, en ik heb er hierboven antwoord op gegeven. Ik denk dat zijn hint berust op een foutje. Overkomt iedereen wel eens. Ik had bv de gemiddelde leeftijd fout berekend door Imma mee te nemen.

Om terug te gaan naar Jurre: hij pleit in 2.3 als enige voor geen geld in de pot, maar doorstemmen. Lijkt me een winnaar, want de manier waarop hij het doet is nogal opzichtig.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 12-11-2025, 18:12:09 »
Niet alleen zit Jurre met zijn handen te seinen bij de uitleg van 'een lesje geleerd'.

Ook is hij de enige die nog beweegt bij de 'trust nobody' groepsfoto die genomen wordt net na de leader. Iedereen staat stil behalve Jurre. Dit is bij de eerste en de 2de aflevering al het geval.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 15-11-2025, 22:34:07 »
Ik heb de hint van @rozz75 gelezen, voordat hij hem voorzichtigheidshalve weg heeft gehaald, en ik heb er hierboven antwoord op gegeven. Ik denk dat zijn hint berust op een foutje. Overkomt iedereen wel eens. Ik had bv de gemiddelde leeftijd fout berekend door Imma mee te nemen.

Om terug te gaan naar Jurre: hij pleit in 2.3 als enige voor geen geld in de pot, maar doorstemmen. Lijkt me een winnaar, want de manier waarop hij het doet is nogal opzichtig.

Excuus, ik dacht dat ik beide reacties had weggehaald want de hint klopte niet. AI gaf een ander sterrenbeeld aan waardoor het leek alsof Jurre over zijn sterrenbeeld had gelogen, maar dat bleek dus gewoon te kloppen. Excuus voor de verwarring!

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #19 Gepost op: 16-11-2025, 13:47:23 »
Ik vind Jurre nog altijd zo ontzettend hetzelfde overkomen als toen hij Mol was. Al had hij als mol toch makkelijk wat meer geld uit de pot kunnen laten verdwijnen bij de line-up.
Lastig... ik blijf hem in de gaten houden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?