Auteur Topic: [Kandidaat] Anne-Marie Jung  (gelezen 10318 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anne-Marie Jung
« Reactie #20 Gepost op: 8-11-2025, 23:37:21 »
Ja, eens over dat ze leek te acteren bij de eliminatie.
Ze opperde wel voor stoppen met de test, wat kandidaats is in principe. Als ze de mol is; dan kan ze dat ook hebben gedaan omdat ze dacht dat de rest wel zou doorspelen. En ze komt daarmee over als kandidaat.

En bij de repetitie: toen het ging over 'mol' (ik dacht ook dat het antwoord 'mol' moest zijn volgens mij, over die stof?) was ze samen met Kim in beeld. Maar was het volgens mij ook Anne-Marie die zich bezig hield met die vraag.  ::vergroot:: Maar het kan ook zijn dat ik het niet goed heb gezien hoor.

Ik streep haar niet af als mol.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 8-11-2025, 23:51:52 »
Ik vind haar totaal niet meer verdacht met hoe hard ze zat te pushen om te stoppen na vraag 15. Ze voelt voor mij ook totaal anders aan dan in 2012, veel fanatieker. Lijkt me niet de mol.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 8-11-2025, 23:56:34 »
Ik vind haar totaal niet meer verdacht met hoe hard ze zat te pushen om te stoppen na vraag 15. Ze voelt voor mij ook totaal anders aan dan in 2012, veel fanatieker. Lijkt me niet de mol.
Klopt, ze leek even uit haar rol vergeten om verdacht over te komen.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #23 Gepost op: 14-11-2025, 18:26:14 »
Er zijn al 2 van de 2 afleveringstitels te linken aan Anne-Marie.

Ik ben de mol - seizoen 2012 I AM (Anne-Marie)

Lesje geleerd - 2.2 Repetie. AM repeteerde de zin: Wat is de eenheid voor de hoeveelheid stof in de stofformule van een element of verbinding, en heeft zo haar lesje geleerd en verspilde zo veel tijd in de overdrachten.

Ik vind AM nou juist heel verdacht in aflevering 2.
Heel amicaal bij de portproeverij, veel lol, maar zeer afleidend. En wij worden gestuurd naar de andere groep, bij de wijnvaten.
Bij de bijzondere eliminatie was geen droog brood te verdienen en AM viel hier heel erg kandidaats op door te pushen voor geld. Zo hard, dat het lijkt alsof ze het niet nodig heeft. Haar dekmantel is hier ‘ik ga voor het geld’. (was er iemand ziek dat ze deze korte opdracht 2.3 hebben gedaan?)
Haar dekmantel ‘Topmol’ worden, nederig zijn, excuses voor de arrogantie in het verleden is prima op orde. Ze is dan de lieve mol, beetje fanatiek maar steeds net niet goed.
Ze treed veel op de voorgrond, maar hé, er waren ook topmollen die op de voorgrond opereerden.

De reden dat ik een alternatief zoek is omdat Loes verdacht in beeld komt, en wat gefrustreerd overkomt. Haar gezichtsuitdrukkingen en reacties komen wel overeen met toen Jurre mol was. Hij had die zelfde kandidaatse gezichtsuitdrukkingen. Ik vind bij haar de frustraties nogal heftig. Twijfels dus.

AM is nog lekker naturel, heeft nog niet veel goed gedaan. Op school in 2.2 leek ze goed bezig, ook al omschreef ze het molgetal ingewikkeld. Ze kon munten en sleutels laten verdwijnen, ook al kwamen die de volgende loop weer terug.
« Laatst bewerkt op: 14-11-2025, 22:34:40 door foxhunter »

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 15-11-2025, 12:32:31 »
Dat pushen voor het geld door Anne-Marie vind ik ook onmols, reden waarom ik haar niet meer verdenk temeer omdat zij niet bij de vaten zat. Ik vind haar spontaner en sympathieker overkomen dan toen zij de mol was. Maar ja, er kan misschien nog een veiling of iets komen waarbij de pot leeg gaat. Al hoop ik dat dit absoluut niet het geval is in dit jubileumseizoen.

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 15-11-2025, 23:57:58 »
In de jaren met zo een potleegtrekopdracht had de mol op voorhand ook gemold. Enkel in de opdracht et vlak voor deden ze goed mee (ik heb inge en AM in mijn hoofd)
klaar voor de strijd

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #26 Gepost op: 16-11-2025, 00:51:59 »
Ik denk dat het als mol ook gewoon niet leuk is om niet te gaan mollen omdat je weet dat heel de pot leeg kan...
Plus er is altijd het risico dat de groep wel het geld houdt en dan zit je met een mol die niks gedaan heeft...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #27 Gepost op: 16-11-2025, 01:33:41 »
De titel van afl. 3 slaat wederom op AM.
In een duister verleden.
Die foto van zaklopende AM prominent in beeld.
AM heeft in een duister verleden wel eens zakgelopen.

Inmiddels dus 3 afleveringstitels direct op AM te linken.
« Laatst bewerkt op: 17-11-2025, 13:31:37 door foxhunter »

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 16-11-2025, 09:51:50 »
AM heeft in een ver verleden wel eens zakgelopen.

Heb je daar de bron voor?

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #29 Gepost op: 16-11-2025, 10:24:11 »
Nee, was een idee, misschien niet juist geformuleerd. Ze heeft vast wel eens zakgelopen in het verleden.

Ik heb een veel beter verklaring gevonden in de video van Max van de Broek.
In de tweede teaser zag je de pop al met een strik in rood wit blauw, ik benoemde dat toen als de Engels vlag. Maar dat blijkt de IJslandse vlag te zijn.
En wie was in een duister verleden de mol in IJsland?
En de strik zien we zowel in de teaser als bij het lasergamen alleen in het duister.

Die foto met het zaklopen laat haar lijken als een actieve kandidaat, maar kwam wel heel laat. Te laat om nog te bezorgen. En mogelijk veel tijd gerekt met dat zaklopen, waarvan wij niet alles zien. Opvallender is dat Merel haar stond aan te moedigen.

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 16-11-2025, 12:21:14 »
Het zaklopen door AM was wel geslaagd. Alleen Nathan en Jurre (2x) haalden niet de juiste snelheid.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #31 Gepost op: 16-11-2025, 13:56:42 »

Worst fashion mole ever heeft haar comeback wel gemaakt hoor  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #32 Gepost op: 16-11-2025, 14:20:59 »
 ::rofl::

Elke week weer een genot om naar te kijken deze vrouw ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 16-11-2025, 16:44:56 »

Worst fashion mole ever heeft haar comeback wel gemaakt hoor  ::rofl::

O, geweldig weer!  ::rofl::

Nadat ik haar de eerste twee afleveringen best verdacht vond, ben ik inmiddels wel een klein beetje afgestapt van Anne-Marie als mol.

Eigenlijk heb ik deze aflevering nauwelijks iets van haar gezien.  ??? En zeker geen dingen die ik verdacht vond (dat kan natuurlijk ook aan mij liggen  ;D).
En deze aflevering de kandidaat uithangen, omdat in afl. 4 toch de pot leeg gaat? Ik geloof daar niet zo in. Het kán wat mij betreft nog wel hoor, maar op dit moment zie ik bij een paar andere kandidaten wat dingen die ik toch net wat verdachter vind.

Als Anne-Marie toch de mol blijkt, alle credits voor Foxhunter.  ::ok::
In ieder geval vind ik het tof dat ze er dit jaar bij is!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 16-11-2025, 18:40:07 »
Nee, was een idee, misschien niet juist geformuleerd. Ze heeft vast wel eens zakgelopen in het verleden.

Ik heb een veel beter verklaring gevonden in de video van Max van de Broek.
In de tweede teaser zag je de pop al met een strik in rood wit blauw, ik benoemde dat toen als de Engels vlag. Maar dat blijkt de IJslandse vlag te zijn.

Ahum:
Chili – Rode en witte banen, blauw vierkant met witte ster. 
Costa Rica – Vijf horizontale banen: blauw, wit, rood (dubbelbreed), wit, blauw. 
Cuba – Vijf banen (blauw-wit-blauw-wit-blauw), rode driehoek met witte ster. 
Dominicaanse Republiek – Wit kruis, rode en blauwe kwartieren, blauw-wit-rood wapenschild in het midden. 
Frankrijk – Drie verticale banen: blauw, wit, rood. 
IJsland – Blauw veld, rood kruis met witte rand. 
Kroatië – Drie horizontale banen (rood-wit-blauw), wapenschild met rood-wit-blauw. 
Luxemburg – Drie horizontale banen: rood, wit, blauw. 
Nederland – Drie horizontale banen: rood, wit, blauw. 
Noord-Korea – Rode baan met witte randen, blauwe banen, witte cirkel met rode ster. 
Noorwegen – Blauw kruis met witte rand op rood veld. 
Panama – Vier kwartieren: wit met blauwe ster, rood, wit met rode ster, blauw. 
Rusland – Drie horizontale banen: wit, blauw, rood. 
Servië – Drie horizontale banen (rood-blauw-wit), wapenschild met rood-blauw-wit elementen. 
Tsjechië – Bovenste helft wit, onderste helft rood, blauwe driehoek aan de hijszijde. 
Verenigde Staten – 50 witte sterren op blauw veld, 13 rood-witte strepen.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Bijdrage -AI
« Reactie #35 Gepost op: 17-11-2025, 00:50:31 »
Die strik is de vlag van IJsland.
Zonde van al die moeite van je roodwitblauwe vlaggen Tunnelgraver. Max is journalist, die doet aan waarheidsvinding.

Ik kwam voor wat anders hier:
AM deed in de port(o) opdracht mee met port proeven. Niet de beste keuze, maar wel de enige keuze waarbij gegarandeerd alle kandidaten de kans kregen om de mol in een normale opdracht in actie te zien voordat aflevering twee voorbij was. Bij repetitie was de groep weer gesplitst.
Opdracht 2.3 was daarvoor te laat, want speelt zich af na de test.
De kans bestond dat een oud-kandidaat eruit zou vliegen zonder de mol in actie te hebben gezien in een normale opdracht.
« Laatst bewerkt op: 17-11-2025, 00:52:20 door foxhunter »

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Actief Lid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #36 Gepost op: 17-11-2025, 01:12:59 »
::rofl::

Elke week weer een genot om naar te kijken deze vrouw ::bravo::
Eens, of ze nu mol is of kandidaat, ze is echt super leuk  ::bravo:: en ik denk echt dat als de mol niet is, ze wel eens kan gaan winnen.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #37 Gepost op: 17-11-2025, 17:41:43 »
Om dat met de strik van de pop uit de wereld te helpen, ze had exact dezelfde strik aan tijdens het streamingsseizoen. Wss waren ze op dat punt nog niet eens begonnen met dit seizoen...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #38 Gepost op: 17-11-2025, 21:59:16 »
Dit is de ijslandse vlag (ik vind 'm persoonlijk heel erg mooi maar daar gaat het niet om)
Nu nog de strik uit de teaser om te vergelijken...

Offline Krien

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 19-11-2025, 16:25:25 »
Ik heb een gevoel dat je anne marie ziet op de muur als  Graffiti  30.07
Ik heb een bijlage maar ik weet niet of jullie hem kunnen zien.